Geleverd volgens afspraak

MW Oosterloo

Super goed!

Super mooie tent. Goed bedrijf! Snelle levering

Judith van Valen

Eindelijk het geschikte doek!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor ons dakterras op 4 hoog hebben we lang gezocht naar het juiste doek! De wind hier is sterk en het is erg onrustig als een gespannen doek flink wappert. Buitenkado heeft een mooi aanbod aan... Voor ons dakterras op 4 hoog hebben we lang gezocht naar het juiste doek! De wind hier is sterk en het is erg onrustig als een gespannen doek flink wappert. Buitenkado heeft een mooi aanbod aan doeken die de wind doorlaat, in bescheiden kleuren.

Ik kan haast niet beschrijven hoe gelukkig ik ben met de schaduwdoeken. Mijn vriend en vriendin wanen zich net als ik op vakantie. Door de acceptabele prijs hadden we geld voor mooie hardhouten stokken (iets smaller dan geadviseerd maar het werkt voor nu)! De keuze voor ogen en spanners van rvs (of metaalkleurig althans) zorgen, in combinatie met de kwaliteit van het doek, voor een enorm luxe resultaat.
(Wij hebben beige doek, 2 van 2 x 2,5 vanwege het balkon en 3 stokken langs railing van 1,70 hoog, aan de muur oogjes op 2,20 hoog)

Het creert een schaduwrijke sfeervolle omgeving en ik heb het gevoel alsof ik op vakantie ben in Italie. En een mooie uitbouw erbij heb. Genieten!

Om advies te vragen op de dag van aankoop hebben we 2x kort telefonisch contact gehad en ze hebben me uitstekend geholpen. Het doek wappert haast niet en is zo makkelijk mooi te fixeren.

Ik snap nu waarom dit bedrijf zo heet ;-).

Willem

?

?

Arno Post

Goed snel en verzorgd

NM Stuger

Site ziet er keurig uit

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden, snel geleverd, snel met antwoorden op m'n mail toen ik iets navroeg, tevreden dus over klantvriendelijkheid! Fijn!

Vera

Goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs/kwaliteit verhouding en fijne service. Dik in orde!

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

op de website staat vermeld 99% volgende dag geleverd, pas na 3 dagen.
op de website staat vermeld 99% volgende dag geleverd, pas na 3 dagen.
staat ook bij vermeld een rek marge van het doek wat uiteindelijk niet klopt waardoor ik een groter doek moet bestellen en de andere moet retouren.
kwaliteit van het doek is wel uitstekend!
en telefonische service ook wel.

Ard

Beschrijf hier uw ervaring

Goed product voor prima prijs

Jeroen de Ruijter

Goed. Prima product, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Het schaduwdoek voldoet prima. Website was goed, geen problemen.