Zeer goed en snel

Karin Knap

Zeer goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Opvouwbare party tent besteld.
Zeer snelle levering (de volgende dag)
Mooi en degelijke party tent. Goede kwaliteit. Ben er zo blij mee dat ik er nog een ga bestellen voor op de camping.

willem

Echt top

Beschrijf hier uw ervaring

uitstekende service , bij beschadiging wordt direct een ander geregeld top service

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne snelle service. Product keurig en vlot geleverd

Prima, netjes. Gemakkelijk te bestellen via website.

Beschrijf hier uw ervaring

Het product moeten we nog gaan gebruiken, dus kunnen we nog niet beoordelen. De levering door DPD liet lang op zich wachten. De zending is kris kras door het land gegaan met als gevolg dat de... Het product moeten we nog gaan gebruiken, dus kunnen we nog niet beoordelen. De levering door DPD liet lang op zich wachten. De zending is kris kras door het land gegaan met als gevolg dat de verpakking behoorlijk gehavend was toen wij het in ontvangst namen.

Sjoerd Zwierstra

Duidelijke website, goede informatie, goed geprijsd

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd, 1 artikel tijdens monteren gebroken. Adequaat en snel opgelost door servicecenter, door nieuw exemplaar kostenloos toe te zenden.

catering hermanussen

Aardig personeel en fijne communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

zeer attent en behulpzaam.. goede servies en snel geleverd!!

Alles is goed georganiseerd en afgehabdeld

Beschrijf hier uw ervaring

Prima advies gehad en het geleverde product voldeed geheel aan mijn verwachtingen.

Herma Kok

SLECHT

Beschrijf hier uw ervaring

Doen absoluut NIETS met afspraken en klachten...

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Herma, zoals ook telefonisch en via e-mail meermaals besproken vinden wij het heel vervelend hoe het is gelopen met de levering van de partytent. Helaas zijn wij in eerste instantie vergeten... Beste Herma, zoals ook telefonisch en via e-mail meermaals besproken vinden wij het heel vervelend hoe het is gelopen met de levering van de partytent. Helaas zijn wij in eerste instantie vergeten je bestelling te versturen. Dit vonden we zelf ook erg vervelend en we hebben hiervoor meerdere keren onze excuses aangeboden. In overleg met je zus hebben we ervoor gekozen de tent direct alsnog te versturen. Het is heel vervelend dat vervolgens bij DPD vertraging is opgetreden in het bezorgproces. We hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen, maar omdat jullie op vakantie gingen, waren de mogelijkheden hiervoor beperkt. We hopen desalniettemin dat de tent bevalt en dat jullie er veel plezier aan zullen beleven.

Prima product, snelle levering