Paola

Beschrijf hier uw ervaring

Tent werd de volgende dag geleverd. Er was een mankement aan een van de steunpoten. Op zaterdag een mailtje gestuurd en op zondag al bericht met een klein filmpje erbij hoe dit euvel verholpen zou kunnen worden. En inderdaad, het werkte. Euvel was verholpen.

Veerse Meer Services

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring

Niet alles in een keer geleverd, das op zich wel jammer

Beschrijf hier uw ervaring

Hebben een trampoline gekocht. Netjes geleverd. En prijs / kwaliteit dikke prima.
Zou helemaal fantastisch zijn als er de dag daarna geleverd kan worden.
Maar dat mag de pret niet drukken 😉

Reactie Buitenkado.nl:

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de trampoline! Ik zie dat je de bestelling 's middags om 16:00 uur hebt geplaatst. Alle bestellingen die vóór 15:00 uur zijn geplaatst, versturen wij nog dezelfde dag. Helaas was je bestelling daarvoor dus nét te laat binnen. Daarom konden wij de trampoline pas een dag later versturen en is hij dus ook een dagje later bezorgd. Gelukkig heeft dat het springplezier er niet minder op gemaakt :) Nog heel veel plezier ermee gewenst!

Charles vreeburg

Super

Beschrijf hier uw ervaring

De partytent is super en de later geleverde wandjes ook.
De kleur van de wandjes waren niet op voorraad.
Op mijn vakantie adres was het moeilijk om een geschikt afhaalpunt te vinden.
Maar dankzij de service van de medewerker van buitenkado is alles goed gegaan.
Super!

P. Janssen

Goede webshop

Alles naar wens

Luc

Goeie communicatie, snelle levering
Product: alles prima behalve de verankeringshaken van de tent. Die zijn gewoon te licht

Heel positief

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is naar wens verlopen

Snelle & goede levering

Goed!

Jessica

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle levering. Ik had 1 artikel verkeerd besteld en deze kon ik makkelijk retourneren en geld heb ik snel retour ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelde partytent voldeed perfect aan de beschrijving.
Snelle levering. Tijdens telefonisch contact snel en uiterst vriendelijk te woord gestaan en een helder antwoord gekregen waar ik mee vooruit kon.
Een klein probleem wat zich voordeed, door toedoen van verzendbedrijf, werd direct keurig opgelost. Ik ben een en al lof!