Johan

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een bolderkar bestel snel en goed geleverd was. Ondanks de lage prijs bleek deze goed: stevig en handig. Er zat geen handleiding bij, maar dat was eigenlijk niet nodig. Gewoon de vier wielen vastschroeven en de stoffen bak met klittenband vastzetten. Heel handig was de rubber klem waarmee het handvat verticaal wordt vastgezet. Kortom: een goede kar voor weinig geld.

R

Super mooi schaduw doek en snelle levering precies zoals vermeld stast

marij van der meijs

Fijne en overzichtelijk site

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en nette levering van de Auplex kamado. Miste wel een uitgebreide beschrijving of leuk kookboekje voor de kamado.
Beschermhoes was helaas op de dag van bestellen uitverkocht, maar 2 dagen later kreeg ik netjes bericht dat hij weer binnen was. Helaas wel weer verzendkosten betalen ;)

Christina de Turck

Heel goed.

Alles prima verzorgt, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Er was 1 pakket niet afgeleverd, na telefonisch contact goed afgehandeld.

Karl Mesker

Goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Binnen een paar dagen in huis!

Goede indruk

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. Schaduwdoek voldoet aan de verwachtingen.

J. Scheper

Een goed bedrijf, helder met zijn informatie, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Had schaduwdoek besteld, kwam binnen een dag binnen. Zat een duidelijke montage omschrijving bij. Bovendien zaten er alle onderdelen in het bevestigingspakket bij, die nodig (eventueel nodig) konden zijn voor het ophangen/opspannen van het doek zodat je niet nog iets anders er bij moet kopen. Complete en duidelijk dus kwalitatief voor mij een topper.

dit was goed

Wil

Beschrijf hier uw ervaring

bestelde schaduwdoek snel geleverd. bleek toch niet helemaal wat ik in gedachte had en heb het retour gezonden. Vrij snel daarna volledige bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening.