Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering en prima product

Bas Kusters

Snelle levering. Top

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijk kunnen bestellen en er werd rekening gehouden met gewenste dag van levering

Magda Osnabrugge

Goede service, product voldoet aan onze wensen

Snelle bezorging, goed product

Snelle,levering

René

Lichtslang niks mis mee, maar hoe deze ingewikkeld was met plakband niet normaal, op de gehele slang bleef de lijm zitten, dus schoonmaken met stickeroplosser, niet echt fijn en de stank ervan,... Lichtslang niks mis mee, maar hoe deze ingewikkeld was met plakband niet normaal, op de gehele slang bleef de lijm zitten, dus schoonmaken met stickeroplosser, niet echt fijn en de stank ervan, wat een zooi.
Al met al 1 uur aan het schoonmaken geweest.

Beschrijf hier uw ervaring

Levering prima en goed, dat zeker wel.
Verder zie bij algemene indruk, dit produkt zeker geen aanrader !

Reactie Buitenkado.nl:

Hoi René, wat vervelend dat er plakband om de lichtslang zat! Dat is iets wat we nog niet eerder zijn tegengekomen. Er zit wel altijd wat plastic om een slang heen gedraaid om deze netjes opgerold... Hoi René, wat vervelend dat er plakband om de lichtslang zat! Dat is iets wat we nog niet eerder zijn tegengekomen. Er zit wel altijd wat plastic om een slang heen gedraaid om deze netjes opgerold te houden in de doos, maar daar zit normaal gesproken geen lijmlaagje aan. Wij hebben dus ook geen idee wat er bij deze lichtslang anders is geweest. In ieder geval fijn om te horen dat je het er uiteindelijk af hebt gekregen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Didi

Beschrijf hier uw ervaring

Via buitenkado.nl een trampoline aangekocht die snel werd geleverd.

Particulier

Snelle levering volgens opgave

monique

Perfect,snelle verzending,prima gegaan.

Beschrijf hier uw ervaring

geheel naar wens, mooi op tijd.

Frans

Een goed bedrijf dat klantgericht bezig is.

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere communicatie en nette afhandeling.