Reviews

9.1 / 10
3852 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

3852 Reviews

JONCKHEERE Roch

10/10

Fantastische aankoop.. voldoet volledig aan de verwachtingen, een echte blikvanger voor alle feesten!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer correcte afhandeling, tent werd in de voorziene tijden geleverd!


Michail Stergiou

1/10

Oneerlijke webshop met onduidelijke productbeschrijvingen. zeer slechte dienst naverkoop.

Beschrijf hier uw ervaring

Spandoek zou volgens beschrijving enkele centimeters kunnen afwijken van de opgegeven maat maar was 13cm breder, enkele centimeters zijn volgens mij 2 tot 4 cm.
Retourbeleid brengt kosten met zich mee, verzendkosten, retourkosten en eventueel waardevermindering zijn voor eigen rekening, en dat aangezien zij een verkeerd beschreven product opsturen.
Het wordt zeker door verteld.

Reactie Buitenkado.nl:

Vervelend dat het doek dat je hebt gekocht groter was dan bedoeld. Dit soort doeken worden met de hand op maat geknipt, waardoor het bij hoge uitzondering kan gebeuren dat een doek te groot uitvalt. Als het om veel overmaat gaat, is het altijd mogelijk om het doek op onze kosten om te ruilen.
In dit geval hebben we geprobeerd om uit te leggen dat een doek zonder overmaat ook veel te groot zou zijn voor de situatie waarin je het doek wilde toepassen. Niet de overmaat, maar de bestelde maat veroorzaakte in dit geval het probleem.
Zoals wij aangeven op onze website, moet je altijd rekening houden met een extra beschikbare ruimte van minimaal 10 tot 25 cm extra ruimte per bevestigingspunt. Dit betekent dat je minimaal ongeveer 3,75 meter nodig hebt om het doek goed te kunnen spannen.
Je gaf zelf aan dat je slechts 3,53 meter beschikbaar had, om het doek van 3,50 meter op te hangen. Dit is ongeacht de situatie veel te weinig om het doek op te hangen. Daarom zou het probleem niet opgelost zijn met het opsturen van een doek zonder overmaat, maar helpt alleen het bestellen van een kleinere maat. In dat geval gaat het om een 'normale' retournering, waarbij de kosten voor het retoursturen voor eigen rekening zijn. De oorspronkelijke verzendkosten krijg je als je de volledige bestelling retourneert van ons terug en waardevermindering doet zich alleen voor als je zelf (zeer) onzorgvuldig bent omgegaan met het schaduwdoek, dus daar heb je geen extra kosten aan. Helaas stond je voor deze oplossing niet open.


Paola

10/10

Prima

Beschrijf hier uw ervaring

Tent werd de volgende dag geleverd. Er was een mankement aan een van de steunpoten. Op zaterdag een mailtje gestuurd en op zondag al bericht met een klein filmpje erbij hoe dit euvel verholpen zou kunnen worden. En inderdaad, het werkte. Euvel was verholpen.


Veerse Meer Services

8/10

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring

Niet alles in een keer geleverd, das op zich wel jammer


Anoniem

8/10

Prima

Beschrijf hier uw ervaring

Hebben een trampoline gekocht. Netjes geleverd. En prijs / kwaliteit dikke prima.
Zou helemaal fantastisch zijn als er de dag daarna geleverd kan worden.
Maar dat mag de pret niet drukken 😉

Reactie Buitenkado.nl:

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de trampoline! Ik zie dat je de bestelling 's middags om 16:00 uur hebt geplaatst. Alle bestellingen die vóór 15:00 uur zijn geplaatst, versturen wij nog dezelfde dag. Helaas was je bestelling daarvoor dus nét te laat binnen. Daarom konden wij de trampoline pas een dag later versturen en is hij dus ook een dagje later bezorgd. Gelukkig heeft dat het springplezier er niet minder op gemaakt :) Nog heel veel plezier ermee gewenst!


Charles vreeburg

10/10

Super

Beschrijf hier uw ervaring

De partytent is super en de later geleverde wandjes ook.
De kleur van de wandjes waren niet op voorraad.
Op mijn vakantie adres was het moeilijk om een geschikt afhaalpunt te vinden.
Maar dankzij de service van de medewerker van buitenkado is alles goed gegaan.
Super!


P. Janssen

10/10

Goede webshop

Beschrijf hier uw ervaring

Alles naar wens


Luc

8/10

Goed

Beschrijf hier uw ervaring

Goeie communicatie, snelle levering
Product: alles prima behalve de verankeringshaken van de tent. Die zijn gewoon te licht


Anoniem

10/10

Heel positief

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is naar wens verlopen


Anoniem

8/10

Snelle & goede levering

Beschrijf hier uw ervaring

Goed!