catering hermanussen

Aardig personeel en fijne communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

zeer attent en behulpzaam.. goede servies en snel geleverd!!

Alles is goed georganiseerd en afgehabdeld

Beschrijf hier uw ervaring

Prima advies gehad en het geleverde product voldeed geheel aan mijn verwachtingen.

Herma Kok

SLECHT

Beschrijf hier uw ervaring

Doen absoluut NIETS met afspraken en klachten...

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Herma, zoals ook telefonisch en via e-mail meermaals besproken vinden wij het heel vervelend hoe het is gelopen met de levering van de partytent. Helaas zijn wij in eerste instantie vergeten je bestelling te versturen. Dit vonden we zelf ook erg vervelend en we hebben hiervoor meerdere keren onze excuses aangeboden. In overleg met je zus hebben we ervoor gekozen de tent direct alsnog te versturen. Het is heel vervelend dat vervolgens bij DPD vertraging is opgetreden in het bezorgproces. We hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen, maar omdat jullie op vakantie gingen, waren de mogelijkheden hiervoor beperkt. We hopen desalniettemin dat de tent bevalt en dat jullie er veel plezier aan zullen beleven.

Prima product, snelle levering

Berendsen

Zag er netjes uit producht wat ik besteld had

Beschrijf hier uw ervaring

Produckt werd netjes en optijd afgeleverd sevice is ook oke

Lucienne Decker

Betrouwbaar, goed en snel bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Het bedrijf levert het product snel. Producten zijn van goede kwaliteit en de medewerkers staan je telefonisch heel goed en behulpzaam te woord.

D Ferchichi

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Eerst telefonisch geinformeerd, daarna product via site besteld, netjes volgende dag geleverd gekregen.

Mientje

Fijn bedrijf . snelle levering. Goede spullen Goed materiaal

Beschrijf hier uw ervaring

Was in t bedrijf zelf. Goed geholpen door aardige mensen

J.K. Mooij

Mijn algemene indruk is zeer positief

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige persoonlijke ondersteuning bij vragen en een snelle correcte levering van hetgeen besteld is.

Goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Deskundige mensen hebben verstand van zaken