Ammar Katlama

Snel en helder

Beschrijf hier uw ervaring

Volgende dag ontvangen ,snel en keurig verpkt

Prima bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Woensdag trampoline besteld vrijdag in huis. Hele fijne trampoline prijs kwaliteit verhouding erg prima. Fijne beschrijving erbij op papier en via you tube. Mijn dochter heeft er veel plezier van.

Kluve

Betrouwbare (web) winkel

Beschrijf hier uw ervaring

Trampoline besteld voor onze kleinkinderen.
Werd de volgende dag al geleverd, ondanks de coronavirus!

Ilona Post

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag besteld morgen in huis. Mooi product compleet en makkelijk in elkaar te zetten.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie stevige trampoline wat makkelijk op te zetten is.

Peter Orth

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Nooit gehoord van buitenkado,maar zeker het proberen waard snel en de beste prijs

Gerjo Zomer

Mooie trampoline, makkelijk in elkaar te zetten

Mooie trampoline, makkelijk in elkaar te zetten

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Reeds een kamado besteld welke 2 dagen later netjes en compleet geleverd werd. Hij werkt perfect. Een echte aanrader.

Lisette

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis klopt bij deze site. Waar sommige sites dit zeggen en dit niet nakomen heeft Buitenkado zich hier aangehouden wat erg fijn is. De trampoline is... Voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis klopt bij deze site. Waar sommige sites dit zeggen en dit niet nakomen heeft Buitenkado zich hier aangehouden wat erg fijn is. De trampoline is compleet geleverd en precies zoals op de beschrijving/foto. Mijn zoontje is er erg blij mee!

Reactie Buitenkado.nl:

Hi Lisette, wat fijn om te horen dat je trampoline snel is bezorgd! Nog even voor de duidelijkheid: als je bij ons op een werkdag voor 15:00 bestelt, versturen wij het dezelfde dag. De kans is dan... Hi Lisette, wat fijn om te horen dat je trampoline snel is bezorgd! Nog even voor de duidelijkheid: als je bij ons op een werkdag voor 15:00 bestelt, versturen wij het dezelfde dag. De kans is dan heel groot dat het de volgende dag bezorgd wordt. We kunnen dit helaas nooit garanderen, dus probeer altijd op tijd te bestellen, voor het geval er iets mis gaat bij de vervoerder (zeker in deze tijd gebeurt dat wat vaker). Bestel je na 15:00 uur, dan versturen we je bestelling de volgende dag en schuift alles een dagje op. Nog heel veel springplezier gewenst en graag tot ziens!

Positief