Luc

Goeie communicatie, snelle levering
Product: alles prima behalve de verankeringshaken van de tent. Die zijn gewoon te licht

Heel positief

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is naar wens verlopen

Snelle & goede levering

Goed!

Jessica

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle levering. Ik had 1 artikel verkeerd besteld en deze kon ik makkelijk retourneren en geld heb ik snel retour ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelde partytent voldeed perfect aan de beschrijving.
Snelle levering. Tijdens telefonisch contact snel en uiterst vriendelijk te woord gestaan en een helder antwoord gekregen waar ik mee vooruit kon.
Een klein probleem wat zich voordeed, door toedoen van verzendbedrijf, werd direct keurig opgelost. Ik ben een en al lof!

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelde partytent voldeed perfect aan de beschrijving.

Robin

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Easy up pro 4x4 waarvan het doek niet recht op het frame zit! Waterzak na regen!!
Buitenkado komt met allemaal lulverhalen aan over weerveranderingen etc. Mijn buurman heeft dezelfde staan en staat in hetzelfde weer. Niets mee aan de hand.
Omruilen voor een ander is geen optie.
Service staat hoog in het vaandel staat op de site!!
Echter niet voor mij.

Reactie Buitenkado.nl:

Jammer dat je het gevoel hebt dat wij geen oplossing willen bieden. In ons telefoongesprek hebben we aangegeven dat je het dak op onze kosten retour mag sturen, zodat wij kunnen kijken wat er mee aan de hand is. Helaas hebben we het dak tot op heden nog niet mogen ontvangen. Een nieuw doek opsturen zonder dat we het oude hebben kunnen beoordelen, is zoals via e-mail en telefoon uitgelegd inderdaad geen optie. Wij kunnen aan de hand van de foto's namelijk niet vaststellen of er iets mis is met het dak, of dat het in te zware weersomstandigheden is gebruikt. We horen het graag als je alsnog van ons aanbod gebruik wilt maken.

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Correcte aflevering en afrekening; kwaliteit van product is ondermaats maar ja tegen die prijs??

Duidelijke informatie, levert snel.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima product tegen goeie prijs. Let wel op dat het schaduwdoek iets kleiner besteld moet worden dan de werkelijke afmeting. Het doek loopt rond naar binnen. Inclusief bevestigingsmateriaal is het doek dus iets groter.

Schoonen

Buitenkado zelf hebben mijn pakket op tijd verstuurd. Echter heb ik mijn pakket naar 6 dagen nog steeds niet binnen. Dus dpd, die voor jullie bezorgen, heb ik geen goed woord over te zeggen. Mijn...

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke medewerkers die je helpen aan de telefoon!