J.Moseman

Webshops met goeie service

Beschrijf hier uw ervaring

De geleverde led lichtslang deed het gedeeltelijk niet goed, 1 meter branden niet.
Gemeld aan buitenkado.nl en ik kon de lichtslang terug sturen en kreeg een nieuwe toegestuurd. Super service!

Heb slechts 1x bestelling gedaan. Netjes op tijd geleverd

Ok

Eerste maal; alles OK

Carl

Professioneel & klantgericht

Beschrijf hier uw ervaring

Vlot en goed geregeld. Top!

Age

Goed, Geen probleem.

Online.

De webshop zag er goed uit.
De levering was beneden alle peil.

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks de lage prijs vond ik dat ik er meer van had kunnen verwachten, maar zo’n slechte kwaliteit had ik niet verwacht.
Tentdoek is flinterdun met doorkijkgaatjes, zijdoeken met weeffouten (wederom met doorkijkjes) en als laatste een afwerking waar je van moet huilen, de zoom zit nonnetjes vast aan de stof op sommige plekken...
Nee, dit is de eerste en gelijk de laatste aankoop!

Reactie Buitenkado.nl:

Zoals ook telefonisch besproken vinden we het jammer dat de tent niet aan je verwachtingen voldeed. De tent die je hebt gekocht (model basic easy up) is zoals de naam ook zegt, een echt basic model. Prima voor op een festival, schaduw op warme dagen of een lichte regenbui. Als je er op gaat letten, zal je altijd wel mindere punten zien aan deze tent, maar dat is inherent aan de prijs. Dit neemt niet weg dat de tent prima geschikt is voor waar hij voor bedoeld is. Wil je een tent die qua afwerking beter is en/of beter bestand is tegen weersomstandigheden, dan kom je uit bij de actie of pro easy up tenten, maar deze zijn de helft tot dubbel zo duur. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.

goede snelle service

Goede producten en een snelle, professionele afhandeling van de bestelling. Indien nodig is de aftersales prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Kerstverlichting besteld. Werd snel geleverd en was precies zoals geadverteerd, helemaal naar wens. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Een klein probleem werd adequaat opgelost; vlotte en persoonlijke communicatie.

Claudy

Goede site. Makkelijk bestellen. Snel geleverd. Was perfect.

Beschrijf hier uw ervaring

Was snel geleverd. Netjes meldingen van aangemeld bij bezorger en track en tracé nummer.

Super netjes

Goede eerlijke webshop