Reviews

9.1 / 10
4988 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

4988 Reviews

Stef Viveen

2/10

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

BESTEL HIER NIET!
Ter illustratie, er is LETTERLIJK GEZEGD: "Wij zijn ooit begonnen met de insteek dat we met zo weinig mogelijk overhead en kosten een zo goed mogelijk product, voor de...
BESTEL HIER NIET!
Ter illustratie, er is LETTERLIJK GEZEGD: "Wij zijn ooit begonnen met de insteek dat we met zo weinig mogelijk overhead en kosten een zo goed mogelijk product, voor de scherpste prijs van Nederland, willen leveren. Bij die insteek hoort een bepaald service level." Oftewel, verwacht GEEN klantvriendelijkheid als je hier wat bestelt!

Bestelling geplaatst op een donderdag. Zes (!) dagen later, hoor ik voor het eerst van Buitenkado.nl dat het product niet op voorraad is ookal gaf de website aan van wel. Een probleem met het verwerken van de order kan zich altijd voordoen, maar dat ik hier pas zes dagen na bestelling voor het eerst over wordt geinformeerd vind ik niet netjes! Vervolgens wordt er geen enkele moeite gedaan om mij ook maar enigzins tegemoet te komen. Sterker nog, er worden allerlei excuses verzonnen.
Ik heb aangegeven de order te annuleren

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Stef,
Jammer dat je op deze manier onze reactie uit z'n verband trekt. Daarom hierbij onze kant van het verhaal.
Door een voorraadverschil bleek het bestelde product niet op voorraad....
Beste Stef,
Jammer dat je op deze manier onze reactie uit z'n verband trekt. Daarom hierbij onze kant van het verhaal.
Door een voorraadverschil bleek het bestelde product niet op voorraad. Dit gebeurde voor een "lang weekend" ivm Koningsdag. Je stuurde tijdens het lange weekend al een mail waarin je gelijk om een compensatie vroeg omdat de bestelling niet op tijd binnen was. We hebben na het lange weekend contact met je opgenomen en daarbij uitgelegd waar het fout was gegaan en daarvoor excuses aangeboden. Omdat je vervolgens nog steeds bleef vragen om een compensatie hebben we middels een e-mail geprobeerd uit te leggen waarom wij niet gelijk over gaan tot het aanbieden van korting wanneer een zending onverhoopt een aantal dagen vertraging oploopt. We vinden het jammer dat je het niet aanbieden van zo'n korting gelijk stelt aan geen klantvriendelijkheid maar voor ons betekent klantvriendelijk dat we ons uiterste beste doen om iets zo snel als mogelijk op te lossen wanneer er een probleem is en gezien de vele positieve reviews die we hebben lukt ons dat gelukkig in bijna alle gevallen.


Machiel Dalebout

6/10

Voldoende

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling verliep goed, levering één dag later dan beeloofd.

Reactie Buitenkado.nl:

Wat jammer dat je niet zo tevreden bent over je bestelling! Zoals wij aangeven op de website versturen we je bestelling als je voor 15:00 bestelt nog dezelfde werkdag. Bestel je na 15:00, dan... Wat jammer dat je niet zo tevreden bent over je bestelling! Zoals wij aangeven op de website versturen we je bestelling als je voor 15:00 bestelt nog dezelfde werkdag. Bestel je na 15:00, dan versturen we de volgende werkdag. Wij beloven nooit dat je bestelling de volgende dag bezorgd wordt, want na verzending ligt het lot van je pakket in handen van onze vervoerder. Zij bezorgen in 95% van de gevallen de dag na verzending, maar dat betekent dat er dus altijd een klein deel pas later bezorgd wordt. Hier hebben wij helaas geen invloed op en hier kunnen en willen we dus ook geen beloftes over doen. Hopelijk bevalt hetgeen je hebt besteld ondanks de latere bezorging goed en zal je er nog lang plezier van hebben.


F.G Klos

9/10

Prima

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en kwaliteit zoals verwacht


Anoniem

10/10

Goed

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer positief


Harm Ankervaart

10/10

Goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

vlot geleverd


Theo Janssen

9/10

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte correcte en volledige levering


henk ververs

10/10

Super snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn er blij mee precies de goede maat en hopen er veel schaduw plezier van te hebben ?


Elma Van den Berg

1/10

Mijn pakket is nooit aangekomen? Ik wacht nog steeds.

Beschrijf hier uw ervaring

Krijg telefonisch en per mail niemand te pakken.....


Johnny Pieterson

9/10

Prima

Beschrijf hier uw ervaring

Op tijd en snel geleverd, zoals vermeld op de site


Anoniem

9/10

Prima

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijke website, vlotte levering, zou het wel op prijs stellen dat er voor de levering een mail wordt gestuurd met track-trace, om het pakket te volgen.

Reactie Buitenkado.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! Je krijgt altijd automatisch een link met track and trace-informatie, maar we horen de laatste tijd wel eens dat deze mails bij... Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! Je krijgt altijd automatisch een link met track and trace-informatie, maar we horen de laatste tijd wel eens dat deze mails bij gmail-accounts in de spam terecht komen of helemaal niet aankomen. Helaas kunnen we hier niets aan veranderen. Mocht je de dag na bestelling benieuwd zijn of en wanneer je pakket geleverd wordt, dan mag je altijd contact met ons opnemen, dan zoeken wij het voor je uit. Nog veel plezier gewenst met je schaduwdoek!