Je aankoop wordt beschermd

Gijs Arends

Prima product, prima service.

Berkel

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke site. Duidelijke uitleg en verwachtingen. Binnen 2 dagen product binnen.

Anouk

Super snelle levering. Goede prijs-kwaliteit

Top

Perfect produkt
Precies wat ik verwacht had

Jacqueline

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn erg blij met de trampoline. In elkaar zetten is redelijk eenvoudig en de trampo is stevig en niet zo hoog zodat kinderen er makkelijk op kunnen klimmen. De trampoline werd ook keurig geleverd op de door ons gevraagde dag.

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. In het verleden ook iets besteld waar toen een beschadiging op zat. Dit werd toen zonder moeite omgeruild en snel weer toegezonden. Fijn bedrijf!

Reflex Bedrijfskleding

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed bedrijf waar persoonlijk advies heel normaal is. Heb er meerdere party tenten gekocht en de kwaliteit is geweldig, helemaal voor die prijs.

MEREL

Betrouwbare web shop. Werkt snel, adequaat en zorgvuldig.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een schaduwdoek besteld. Binnen 48 uur in huis! heel goed! Mooie kwaliteit ook, stevig en in de zon - ik heb het al gebruikt - helemaal een topper. Ik heb het schaduwdoek namelijk ingezet als plat dak van een partytent. Daarvoor moest ik in het centrum een kleine opening maken en met de naaimachine verstevigen. Die opening is voor de centrale as van de partytent. ik heb de stof op die plek wel verstevigd, maar het materiaal hield zich prima. Zeer tevreden. helaas had ik beter een maat groter kunnen nemen (partytent is 2 x 2), zodat het dak echt over de randen zou vallen. Maar dat is een verkeerde inschatting. Ik had beter 3 x 3 kunnen nemen. Misschien krijg ik korting als BuitenKado dit positieve review leest. Zou mooi zijn.