Prima, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd, alleen nog niet gebruikt want dat is pas later van toepassing

Goed product alles werkt zoals het hoort

Alles volgens afspraak gegaan

Kor Maring

Een correct bedrijf, die antwoord geeft op je vragen

Vlot en correct geleverd

Springkussens verhuur op Texel

Goed en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb hier een stertent besteld. Nog niet in gebruik geweest maar op 1e gezicht ziet het er goed uit. Perpakking en levering is correct verlopen.

peter

Prima bedrijf werd goed geholpen bij een telefoontje over een leverings datum ,,chafeur van trans mission die het pakket kwam brengen was uitermate vriendelijk en vroeg zelfs of hij het pakket veder...

Beschrijf hier uw ervaring

geleverd product was goed verpakt tot nu toe geen klachten over de kwaliteit al was een nederlandse beschijving van de kamado wel aan te bevelen zijn geweest

Reactie Buitenkado.nl:

Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat alles rondom de bestelling en levering naar wens is verlopen.

Bij een kamado ontvang je van ons altijd een uitgebreide Nederlandstalige gebruiksinstructie (ook te vinden op https://www.buitenkado.nl/downloads/Instructie-gebruik-kamado.pdf). De montageinstructie is in het Engels, maar op onze website staat een Nederlandstalige montagevideo met handige tips: https://www.youtube.com/embed/VPpTaLpfQrI
Mocht je nog vragen hebben, dan zijn we uiteraard ook altijd via telefoon of e-mail bereikbaar.

Veel plezier met je kamado!

BurgerBelangen Ermelo

Heel goed simpele duidelijke site, makkelijk te bedienen en super snelle levering.
De kwaliteit van het product en het gemak moet ik nog ervaren. Door de vele regen van de afgelopen dagen nl...

zie boven

Jerome

Prima service, prima kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Buitenkado.nl was al gesloten op een vrijdagmiddag, echter namen ze de telefoon nog aan en verstuurde ze alsnog het pakket om op tijd te zijn. Prima service !

Jeroen

Prima,

Beschrijf hier uw ervaring

De handleiding is makkelijk leesbaar bij de geleverde BBQ . En duidelijke instructies gegeven.

Beschrijf hier uw ervaring

goed; ik kom terug als ik weer lichtlijn nodig heb,