L.Bos

Al meerdere keren bij Buitenbart zaken besteld en thuis laten bezorgen. Je gaat online zoeken, en steeds zijn ze de goedkoopste. Opvallend dat ze de goedkoopste zijn en toch snel bezorgen met goede... Al meerdere keren bij Buitenbart zaken besteld en thuis laten bezorgen. Je gaat online zoeken, en steeds zijn ze de goedkoopste. Opvallend dat ze de goedkoopste zijn en toch snel bezorgen met goede vriendelijke service van chauffeur. Het kan dus wel!

Fam.Bouwmeester

Meer dan dik tevreden!!
Meer dan dik tevreden!!
Buitenbart heeft ons echt uit een stress volle periode gehaald nadat een ander bedrijf zijn afspraken niet was nagekomen en wij op het laatste moment dus geen tuintegels hadden terwijl de werklui al bijna kwamen.
Buitenbart heeft ons zeer vriendelijk te woord gestaan zowel aan de telefoon als via de mail.
Binnen een mum van tijd hadden wij ondanks de corona dan ook nog op tijd de bestelde tuintegels van Buitenbart op de stoep staan!!
1 en al lof voor Buitenbart ik kan ze iedereen aanbevelen!!
Zeer blije mensen hier met super mooie tegels van Buitenbart in de tuin!! ?

Reactie Buitenbart:

Bedankt voor de zeer uitgebreide review! Fijn om te horen dat we jullie hebben kunnen helpen tijdens deze stressvolle periode! Dit doet ons erg goed om te horen.
Team...
Team Buitenbart

G. Visscher-Ahlers

Super service, levering zelfs dag eerder. Mooie tegel. Voortuin ligt, volgend jaar achtertuin zal ook hier besteld worden.

Emiel Nooter

Heel positief, snelle service!

F vd werff

Prima correcte en snelle levering

Annabel De Wandeler

Reactie Buitenbart:

Beste Annabel,
Beste Annabel,
Bedankt voor je review! Wij bij Buitenbart willen onze service blijven verbeteren. Jouw ervaring kan hierbij aan bijdrage. Zou jij ons kunnen aangeven hoe wij van jouw 7 een 10 kunnen maken?
Reactie hierop mag naar verkoop@buitenbart.nl.
Team Buitenbart

Iris Koning

Hele snelle service en goed contact!

H. De Graaf

Buitengewoon goed geholpen. Netjes te woord gestaan en geadviseerd. Goed product volgens afspraak geleverd. Top.

Gill

Besteld en opgehaald. Prima service, zelfs hulp gehad bij inladen ?