Johanna de Jong-Uchtman

Ik heb fijn contact gehad met de medewerkers van BuitenBart. Vragen werden duidelijk beantwoord en alles is volgens afspraak geleverd.

Marchano

Super goede service en snelle levering

Van Vugt

Goede snelle service

Natascha

Een kleine beschadiging bij het afleveren maar voor de rest uitstekend! Ik had de bezorgdatum doorgegeven en het werd gebracht.

Edwin Dekker

Nette communicatie en klachtafhandeling

Leek

Snelle service. Prijs/kwaliteit top. Uiterst aardige chauffeur.

Sylvia care for you

Geweldige tegels
en levering super zoals afgesproken

Harold

Super ervaring, heldere en duidelijke communicatie en snel geleverd.

Hanan

Wat een nare ervaring. Ze konden met de grote vracht niet de straat in dus alles voorin de straat gelegd. Extreme zware tegels in palletten moest ik maar te zien verschuiven. Iemand hier voor moeten... Wat een nare ervaring. Ze konden met de grote vracht niet de straat in dus alles voorin de straat gelegd. Extreme zware tegels in palletten moest ik maar te zien verschuiven. Iemand hier voor moeten inhuren om dit te regelen en weer extra kosten moeten maken. En dit voor 100 euro aan bezorgkosten. Ik moest maar de kleinere auto bestellen volgens hun. Kosten van 200 of meer…
Never dat ik daar nog iets ga en zal bestellen.

Reactie Buitenbart:

Beste Hanan,
Hartelijk dank voor je bericht en beoordeling.
Als enige aanbieder in Nederland geven wij tijdens ons bestelproces twee keuzes:
1. Thuisbezorging met 18m lange vrachtwagen....
Beste Hanan,
Hartelijk dank voor je bericht en beoordeling.
1. Thuisbezorging met 18m lange vrachtwagen. (dit kost in jouw regio €99,-)
2. Thuisbezorging met kortere vrachtwagen. (dit kost in jouw regio €175,-)
Jij hebt hierin zelf gekozen voor thuisbezorging met 18m lange vrachtwagen.
Deze afspraak van levering zijn wij keurig nagekomen. Helaas kwam deze vrachtwagen niet helemaal op de gewenste plek, als je voor een kleinere vrachtauto had gekozen dan was dit wel gelukt. We hebben dit vriendelijk uitgelegd, en ook de chauffeur heeft echt zijn uiterste best gedaan om het dichter bij je huis te leveren.
We vinden het spijtig dat je niet tevreden bent, aangezien je zelf gekozen hebt voor deze manier van transporteren omdat je bezorgen met een kortere vrachtwagen zelf te duur vond. Dat is jouw eigen keuze, maar we vinden het niet eerlijk dat je ons daar nu op afrekent en een 1 - sterren review voor geeft.
Vriendelijk groetend,
Jelmer van Buitenbart

Anne Visser

Prima! Uiterst vriendelijk personeel en zeer correcte afhandeling van onze bestelling. Via de mail perfect op de hoogte gehouden van de levering. Top!