Cindy Tijssen

Helaas bleek na bestelling de door ons gekozen tegel toch niet voldoende op voorraad maar er werd vlot een alternatief geboden tegen dezelfde prijs of de keuze om te wachten wij kozen voor het... Helaas bleek na bestelling de door ons gekozen tegel toch niet voldoende op voorraad maar er werd vlot een alternatief geboden tegen dezelfde prijs of de keuze om te wachten wij kozen voor het alternatief en zijn zeer tevreden al met al vlotte reacties en een goede service!

Pul

Super geregeld allemaal , zeker aanrader

vargues

Great, fast and good

Fenna van Schuijlenburg

Erg goed, professioneel en goed contact/goed bereikbaar

Maurits Klaver

Goed, prettig en snel geholpen voor een eerlijke prijs.

Braaksma

Snel en keurig geleverd

Fam.Bouwmeester

Dik tevreden! Na het niet nakomen van afpraken bij een ander bedrijf en wij dus volledig in de stress schoten, omdat we de tuintegels met spoed nodig hadden was daar Buitenbart!!
Na eerst tel...
Na eerst tel contact en de situatie te hebben uitgelegd zijn we super fijn en super snel geholpen!!
Met als resultaat mega snelle levering waardoor de werklui toch nog op tijd met de tuin konden beginnen!!
Super fijn om ondanks de Corona en de late bestelling van onze kant toch nog zo snel onze bestelling te mogen ontvangen!
Dikke pluim voor alles!!
Blije mensen hier. :)

Ivo vlap

Goede en snelle levering van voegzand

L.Bos

Al meerdere keren bij Buitenbart zaken besteld en thuis laten bezorgen. Je gaat online zoeken, en steeds zijn ze de goedkoopste. Opvallend dat ze de goedkoopste zijn en toch snel bezorgen met goede... Al meerdere keren bij Buitenbart zaken besteld en thuis laten bezorgen. Je gaat online zoeken, en steeds zijn ze de goedkoopste. Opvallend dat ze de goedkoopste zijn en toch snel bezorgen met goede vriendelijke service van chauffeur. Het kan dus wel!