Maurice Hagebeuk

Zeer positief! Goede hulp in bestelling. Zeer snelle levering. Alles conform afspraak!

Jessica Timmermans

Makkelijk snel, goede kwaliteit

joop Rovers

Fantastisch

D.mak

Wat een fijne ervaring. Nette en tijdige levering. Er wordt goed met de klant meegedacht als een tegel niet op voorraad is.

Harold Casema

Perfect. Scherpe prijs, Snelle levering.

Mevrouw A.

Communicatie en afhandeling heel erg slecht! Na een mail te hebben gestuurd na ongeveer een week kon het bedrijf nog niet duidelijk aangeven wanneer mijn tegels bezorgd konden worden. Vervolgens... Communicatie en afhandeling heel erg slecht! Na een mail te hebben gestuurd na ongeveer een week kon het bedrijf nog niet duidelijk aangeven wanneer mijn tegels bezorgd konden worden. Vervolgens worden de tegels bezorgd zonder aankondiging of mail terwijl we allebei aan het werk zijn. Aan de telefoon heel onbeschoft en niet oplossingsgericht. Er werd gezegd dat er een mail gestuurd was voor aankondiging nadat ik ermee confronteerde. De mail is nooit verstuurd dus gewoon liegen zonder inlevingsvermogen van de klant. De tegels gewoon in een parkeervak ergens voor de deur gedumpt ( van :zoek het maar uit ), terwijl je ook nog een extra bedrag betaald voor ‘ de levering van de tegels ‘ die al niet goedkoop waren! Voor mij Nooit meer hier bestellen!

Reactie Buitenbart:

Beste mevrouw Erdugan,
Bedankt voor uw review, er zit echter wel een kanttekening bij uw verhaal.
Wij leveren onze bestellingen binnen 2 tot 9 werkdagen.
Daarnaast geven wij aan dat u 1...
Beste mevrouw Erdugan,
Bedankt voor uw review, er zit echter wel een kanttekening bij uw verhaal.
Wij leveren onze bestellingen binnen 2 tot 9 werkdagen.
Daarnaast geven wij aan dat u 1 a 2 werkdagen van te voren een bericht krijgt over de exacte leverdag.
Op maandag 7/6/2021 om 11:25 hebben wij u een mail - bericht gestuurd dat wij woensdag 9/6/2021 komen leveren.
Wij hebben dus keurig gecommuniceerd over de leverdag, en ook dat wij op de dag van levering een halfuur van te voren bellen.
De tegels zijn netjes in een parkeervak gelost, dit na overleg met de transporteur. Lossen in jullie voortuin was niet mogelijk omdat deze volstond met rotzooi.
Het is handig om voortaan tijdig uw mail te lezen.
Wij wensen niet nogmaals als leugenaar neergezet te worden.
Hartelijke groet,
Menno van Buitenbart

Henri

Goedkoop, duidelijke site, snelle levering. Communicatie is matig en veel beschadigde artikelen (m.n. stapelblokken)

Reactie Buitenbart:

Dag Henri,
Hartelijk dank voor je review.
Vervelend dat er een aantal kapotte stapelblokken tussen zaten.
Jammer dat dit tijdens de verwerking niet even gemeld is, dan hadden we je...
Dag Henri,
Hartelijk dank voor je review.
Vervelend dat er een aantal kapotte stapelblokken tussen zaten.
Jammer dat dit tijdens de verwerking niet even gemeld is, dan hadden we je ongetwijfeld nog wat voor je kunnen betekenen.
In ieder geval veel tuinplezier gewenst.
Hartelijke groet Menno van Buitenbart

MTC van Gaalen

Product geleverd zoals besteld
levering volgens afspraak
goede prijs/kwaliteit verhouding en service

Vof van Panhuis

Super tevreden, snelle en nette. levering

Irene de Kool

Goede uitleg aan de telefoon, goede service, op tijd geleverd en een ruim assortiment.