Robert

Mooie producten, vlotte levering en een overzichtelijke website!!

Peter Paul

Ondanks dat de bestelling tussen 12.00 en 14 uur bezorgd zou worden en uiteindelijk pas om 18.45 uur geleverd werd heb ik een positieve ervaring. Chauffeur was vriendelijk en praktisch meedenkend en... Ondanks dat de bestelling tussen 12.00 en 14 uur bezorgd zou worden en uiteindelijk pas om 18.45 uur geleverd werd heb ik een positieve ervaring. Chauffeur was vriendelijk en praktisch meedenkend en meewerkenD. Petje af.......

Murat

HIER NIET KOPEN! Slechte service na aankoop!!! Ze verschuilen zich achter hun verkoopvoorwaarden wanneer er iets is. Deze moet je maar eens goed doorlezen voordat je daar iets koopt. Er is totaal... HIER NIET KOPEN! Slechte service na aankoop!!! Ze verschuilen zich achter hun verkoopvoorwaarden wanneer er iets is. Deze moet je maar eens goed doorlezen voordat je daar iets koopt. Er is totaal geen empatisch vermogen richting de klant, zeer klant onvriendelijk. Ik heb er een zeer slecht gevoel aan overgehouden. Ik had tien kapotte keramische tegels die ik terug hebt gebracht. Ze wilden daar niks mee doen omdat ik geen foto had genomen toen ze uit de verpakking werden gehaald. DUS VOORDAT JE DE TEGEL UIT DE VERPAKKING HAALT MOET JE ZE CONTROLEREN. Ik heb voor bijna 5000,- euro aan tegels gekocht en ze doen onbeschoft wanneer je kapotte tegels terugbrengt. Dit is een typisch MASSA IS KASSA bedrijf. Als je service belangrijk vindt en je na aankoop ook goed behandeld wilt worden dan moet je HIER NIET KOPEN.

Reactie Buitenbart:

Goedemiddag Murat,
We hebben vooraf heldere afspraken gemaakt, zodat we geen enkele klant teleur hoeven te stellen.
Bedankt daarom dat je andere klanten ook attendeert op de...
Goedemiddag Murat,
Bedankt daarom dat je andere klanten ook attendeert op de verkoopvoorwaarden.
We verschuilen ons hier niet achter, we geven dit juist helder vooraf aan om gezeur te voorkomen.
Je geeft aan dat wij onbeschoft doen, maar je bent de eerste klant die het in meer dan 20 jaar bestaan van ons bedrijf heeft gepresteerd om een winkelverbod te krijgen vanwege extreem wangedrag.
Medewerkers onder druk zetten en schreeuwen, we zullen je bezoek niet gauw vergeten en hebben er ook een slecht gevoel aan over gehouden.
Als we het dan over goed behandelen van mensen hebben, wil ik je graag meegeven:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.
Het team van Buitenbart IJsselmuiden

Johan

Snelle levering en op de plek waar het was afgesproken. Scheelde daardoor een hoop qua sjouwen

Reactie Buitenbart:

Hoi Johan,
Bedankt voor je positieve review!
Hoi Johan,
Bedankt voor je positieve review!
We zien dat je 7 van de 10 sterren geeft, dit betekent dat er voor ons ruimte is voor verbetering. Zou je willen aangeven wat wij kunnen verbeteren?
We streven namelijk naar buitengewone service voor iedere klant!
Hartelijke groet,
Menno van Buitenbart

Zijlstra

Super service!! Dikke 10! Snel en vriendelijk geholpen. Snel geleverd. (Zelfs op de waddeneilanden)
En prachtige tegels.

Jenny

Mooie stenen! Binnen een week ik huis. Van te voren gebelt waar ze de stenen mogen neerzetten als je niet thuis bent! Super

Saskia

Prima, prettig contact en goed bereikbaar. Niet alles was geleverd maar dit werd direct netjes opgelost.

Frank Welten

Correcte informatie en tijdige levering.

Lotte

Goede en zeer snelle levering! Mooie producten

Jan Sneller

Eerste keer bestelling geplaatst en zeker voor herhaling vatbaar. Gemakkelijk te bestellen, super snelle levering. 100% tevreden klant