Peter Erich

In 1 woord: perfect. Goede informatie vooraf, snelle en zeer correcte levering. (Gelukkig had ik zelf een pompwagen mee om de spullen 70 meter naar mijn huis te brengen).
Spullen zijn goed...
Spullen zijn goed verpakt en waren precies zoals wij in gedachten hadden. Helemaal blij!

Bert

Snel en goed geleverd voor een prima prijs

Nando Wijnands

Professioneel bedrijf dat goed meedenkt met de klanten!

Kevin Daems

Via whatsapp de nodige info en advies verkregen van één van de verkopers. Snel offerte ontvangen en snel antwoord op gestelde vragen. Perfect gewoon.

Maksut

Zeer slecht en helemaal niet klant vriendelijk

Reactie Buitenbart:

Beste Maksut,
Bedankt voor je review.
Beste Maksut,
Bedankt voor je review.
We hebben de mogelijkheid om voor een kleinere vrachtwagen te kiezen, jij hebt voor een grote vrachtwagen gekozen. Helaas kon deze niet 100% op de door jou gewenste plaats lossen omdat hier geen vrachtauto van 18m in paste.
Je geeft aan dat we niet klantvriendelijk zijn, maar we hebben netjes uitgelegd dat het
écht niet mogelijk is om op de door jou gewenste plaats te lossen.
Dit is geen onwil of klantonvriendelijkheid, de chauffeur heeft netjes een losplaats gezocht waar je materialen veilig konden staan.
We horen van veel klanten dat we overal duidelijk aangeven wat onze leveropties zijn.
Mocht dit voor jou toch onduidelijk zijn geweest, dan horen we graag wat we hierin kunnen verbeteren.
Hartelijke groet,
Jelmer van Buitenbart

E.P.M. Venhorst

Prima, niets op aan te merken!

Perry Sengers

Goede en fijne afspraak