Kuipers

Prima, geen klachten

M.Kieftenburg

Telefonisch werd ik goed en duidelijk geholpen. Wisten meteen waar het over ging.

Kelly

Super fijn, alles netjes geregeld en afgeleverd. Ook fijne en snelle hulp gehad via WhatsApp! Ik zou jullie zeker aanbevelen aan familie en vrienden.

Carola van Dijk

Klantvriendelijk en goede service. Snel reactie op vragen via de mail.

J KLeefstra

De levering was prima aardige man die de tegels op de plek zette
De levering was prima aardige man die de tegels op de plek zette
de tegels zien er prima uit en liggen mooi in de tuin als ik nog een keer straten moet dan bestel ik het weer bij buitenbart echt een geweldig bedrijf als je iets niet weet ff bellen en je krijgt een goede uitleg
Ben zeer TEVREDEN

Petra

Erg duidelijke en snelle communicatie. Snelle levering. Goede producten.

jurgen Machiels

Eerste contact was perfect. Na bestelling continue op de hoogte gehouden. Track en trace code ontvangen. Had ik een vraag kreeg ik onmiddellijk een antwoord. Vandaag de levering ontvangen in Belgie.... Eerste contact was perfect. Na bestelling continue op de hoogte gehouden. Track en trace code ontvangen. Had ik een vraag kreeg ik onmiddellijk een antwoord. Vandaag de levering ontvangen in Belgie. Chauffeur super vriendelijk en de bestelling geplaatst waar gevraagd. Topservice !!!!!!!!!

Bart Veer

Snel en klantvriendelijk geholpen bij het bestellen, gevold door een snelle levering! Ook toen er onverhoopt wat tegels beschadigd waren werd er adequaat en snel geschakeld. Kortom een prettig... Snel en klantvriendelijk geholpen bij het bestellen, gevold door een snelle levering! Ook toen er onverhoopt wat tegels beschadigd waren werd er adequaat en snel geschakeld. Kortom een prettig gevoel!
Bart Veer, Heiloo

Huib van Oord

Makkelijk vindbaar op social media , mooie producten, snelle levering, nette chauffeur. dik tevreden.