Arno

Snelle levering voor betaalbare prijs

Pieter hazeleger

We zijn op bezoek geweest in ijselmuiden dit was prima voor mekaar, dus we hebben online besteld kregen netjes een bericht wanneer we de spullen geleverd wilden hebben. Maar dit was helaas niet goed... We zijn op bezoek geweest in ijselmuiden dit was prima voor mekaar, dus we hebben online besteld kregen netjes een bericht wanneer we de spullen geleverd wilden hebben. Maar dit was helaas niet goed doorgekomen dus ik kreeg een mail dat we het de volgende dag geleverd zouden krijgen. Helaas zat ik op dat moment voor werk in buitenland. Hoop belletjes heen en weer met de chauffeur. Ik de aannemer weer bellen wat de code van het bouwhek was (woon op een bouwlocatie) , toen de code van het bouwhek gegevem aan de chauffeur. Deze heeft de 2 hekken open gemaakt, Chauffeur wegwijs gemaakt waar hij moest zijn. Toen ik thuis kwam stond het allemaal op de juiste plek👌😀. Eind goed al goed maar niet zonder slag of stoot

Bart Wijnacker

Zeer goed bereikbaar, vriendelijk en meedenkend.

Leticia Viola

Ik ben blij hoe ik geholpen bent.
De enige wat ik vervelend hebt ervaren is dat ik niet bent gebeld door de bezorger, voor de rest top service.

Pieter

Super goede service van Buitenbart: we hadden verkeerde stenen besteld en door de goede en snelle service konden de verkeerde stenen retour en de juiste worden geleverd voordat de stratenmakers aan... Super goede service van Buitenbart: we hadden verkeerde stenen besteld en door de goede en snelle service konden de verkeerde stenen retour en de juiste worden geleverd voordat de stratenmakers aan de slag gingen. Super goede service!

Henk Van der Brug

Top ervaring, woensdagavond besteld en donderdag geleverd!

De boer

Zeer goede ervaring opgedaan
Snel besteld snel geleverd en meegedacht over het leveren in onze straat 💪💪💪

David den Broeder

Prima advies en meedenken met een "uitdaging"

Assem el khattabi

Goed en overzichtelijk

Zevenbergen

Klant vriendelijk en geen moeite om de bestelling aan te passen na een eigen foutje. Alles netjes op tijd geleverd.