J. Hendriks

Slecht

Beste Jeff,
Beste Jeff,
Wij hebben een stratenmaker met jou in contact gebracht om de te verrichten werkzaamheden te bekijken. De stratenmaker heeft na de afspraak besloten dat hij deze klus niet ziet zitten.
Hier heeft hij jou meermaals over proberen te bellen, echter kreeg hij geen gehoor.
Een gestuurde stratenmaker staat zoals aangegeven los van ons, het is een extra service dat wij je in contact kunnen brengen met een stratenmaker. Een stratenmaker mag hierin ook zijn eigen keuzes maken.
Hij had jou ook een email kunnen doen met deze mededeling, maar vond het netter om te bellen. Helaas liep dit langs elkaar heen.
We hopen dat je een passende partij hebt gevonden die jouw tuin kan aanleggen.
Groet Menno van Buitenbart

Walter Stam

Bestellen via internet ging goed, maar levering niet. Als klant blijk je te moeten inschatten of een lange vrachtwagen je huis wel kan bereiken en dat bleek dus niet te kunnen. Er vond geen overleg... Bestellen via internet ging goed, maar levering niet. Als klant blijk je te moeten inschatten of een lange vrachtwagen je huis wel kan bereiken en dat bleek dus niet te kunnen. Er vond geen overleg plaats wat levering betreft en de pallet is een straat verderop op de stoep geplaatst, waardoor men met een rolstoel er niet meer langs kon en handhaving er aan de pas moest komen. Bestelling was 1800 kg op een pallet die niet geschikt was voor een 2500kg pallet wagen. Daar sta je dan als klant met een hoop ellende, wat met overleg en een beetje bijbetalen voorkomen had kunnen worden.

Beste Walter,
Beste Walter,
We vragen altijd in de winkelwagen te kiezen voor bezorgen met een grote vrachtwagen, of kleine vrachtwagen. Kleine vrachtwagen is een extra service, dit kost een kleine toeslag van €45,-.
Nu verwijt je ons dat we dit van te voren hadden moeten communiceren, maar dat is niet helemaal eerlijk. We geven dit zeer helder aan in onze winkelwagen.
Tijdens het telefoongesprek (toen de vrachtwagen al bij je stond) gaf je aan dat je wel de toeslag wilde betalen op dat moment, zodat er een kleine kon komen om het te verplaatsen.
Ik heb in dat gesprek aan je uitgelegd dat het niet helemaal zo werkt.
Klein transport gaat namelijk via een andere vervoerder.
Dan moet de grote vervoerder het eerst mee terug nemen naar ons depot, en dan moet het met een kleine opnieuw verstuurd worden. Dat wordt dusdanig kostbaar voor jou, dat je dit beter niet kunt doen.
Had al met al gewoon voorkomen kunnen worden als je even goed had gelezen in onze winkelwagen.
Jelmer van Buitenbart

G

Goed contact via de telefoon en fijne vrachtwagen chauffeur die bereid was om het grind te plaatsen op een wat lastige plek.

Tijmensen

Snelle levering en de kwaliteit is zoals beloofd. heel blij mee

Sabine Hess

Top geregeld, en zoooo snel. Binnen 2 dagen had ik de tegels al binnen.

Harold

Top ervaring. Duidelijke info op de website en snel geleverd.

Van alphen

Zeeeeeeer slechte levering!!!!

Beste Ussie 73,
We kunnen onder jouw naam of e-mailadres helaas geen order terugvinden in ons systeem.
Zou je telefonisch contact met ons willen opnemen?
038 - 333 33 79.
Alvast...
Beste Ussie 73,
Zou je telefonisch contact met ons willen opnemen?
038 - 333 33 79.
Alvast bedankt!
Team Buitenbart

Tijs

Duidelijke website, overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Ook de info ivm de levering was duidelijk en compleet.

Las- en Klusbedrijf Cacha

Helder, behulpzaam en zeker aan te raden