Anum

Goede klantenservice

Ruben

Super! Snelle levering en goed materiaal.

Henk Zandstra

Goede service

Youri Roelofsen

Alles is goed geregeld! Snelle reacties, en goede informatie. Duidelijk site met de juiste info.

Esther

Super snelle reactie na bestelling geplaatst te hebben.

Sayeed

Wij zijn echt tevreden.

Leonardus van Thoor

Ik kreeg meteen contact met de klantenservice en werd vriendelijk en doelgericht geholpen. Dit ontbreekt bij vele andere online webshops. Het transport was uitstekend geregeld doordat er duidelijk... Ik kreeg meteen contact met de klantenservice en werd vriendelijk en doelgericht geholpen. Dit ontbreekt bij vele andere online webshops. Het transport was uitstekend geregeld doordat er duidelijk word gecommuniceerd en zelfs een persoonlijk telefoontje van de chauffeur over de aankomsttijd. Ik heb online geen betere prijs voor mijn A keuze bestrating kunnen vinden dan bij Buitenbart.

Brenda Van aerde

Echt super vriendelijke chauffeur die meedenkt met de klant en de klant tevreden houd

Stacey

Goed! En snel geleverd hoeft niet thuis te zijn voor de levering de chauffeur belt op en vraagt waar hij ze neer kan zetten! Top!

Feride Tuna

De website is erg duidelijk en makkelijk qua gebruik en het plaatsen van een bestelling.

De overige informatie omtrent bestelling en levering worden netjes gecommuniceerd.