Esra

Slechte service, onvriendelijke personeel en bieden geen oplossing voor het probleem

Reactie Buitenbart:

Beste Esra,
Bedankt voor je review.
Wat betreft onze service:
Beste Esra,
Bedankt voor je review.
Wat betreft onze service:
We hebben de mogelijkheid om voor een kleinere vrachtwagen te kiezen, jij hebt voor een grote vrachtwagen gekozen. Helaas kon deze niet 100% op de door jou gewenste plaats lossen omdat hier geen vrachtauto van 18m in paste.
Wat betreft onze onvriendelijkheid:
Je geeft aan dat we onvriendelijk zijn, maar we hebben netjes uitgelegd dat het écht niet mogelijk is om op de door jou gewenste plaats te lossen.
Dit is geen onwil of klantonvriendelijkheid, de chauffeur heeft netjes een losplaats gezocht waar je materialen veilig konden staan.
Zo kunnen wij inderdaad geen extra oplossing bieden als de materialen (iets verder dan gewenste plaats staan).
Toch veel tuinplezier gewenst met de materialen.
Hartelijke groet ,
Menno van Buitenbart

Ingrid Houtappel

De prijs is scherp. Het bestel proces is erg duidelijk en simpel. jammer dat er niet meer foto's beschikbaar zijn en ervaringen. redelijke transportkosten. Voor nabestelling niet aan de orde, gezien... De prijs is scherp. Het bestel proces is erg duidelijk en simpel. jammer dat er niet meer foto's beschikbaar zijn en ervaringen. redelijke transportkosten. Voor nabestelling niet aan de orde, gezien de locatie van de vestigingen. Klantenservice heeft mij goed geinformeerd over de levering en alternatieven. Erg tevreden hierover. Kwaliteit van de tegels valt helaas tegen. Er zijn breuk naden en de kleur is erg vlekkering. Ik gaervanuit dat de kleur bijkleurt.

Edgar Fraiquin

Korte besteltijd, keurig geleverd op een moeilijk bereikbare plek. Top chsuffeur

Olanda Sebastião

Het was een hele goede ervaring, materiaal gelijk aan de foto op de website, topkwaliteit en communicatie zonder problemen

Sybren

Top materiaal, snelle levering en vriendelijk personeel!

Desiree Den Brave

Fijn en snel

Marijke van Rooijen

Snelle en correcte levering totaal geen kapotte of beschadigde tegels.

Jessey Ouwerkerk

Makkelijk te bereiken, duidelijke communicatie en tegels naar wens bezorgd!

Jeanet

Mooie tuinmaterialen, snel geleverd, goed verpakt, niets kapot.