Bart Wijnacker

Zeer goed bereikbaar, vriendelijk en meedenkend.

Leticia Viola

Ik ben blij hoe ik geholpen bent.
De enige wat ik vervelend hebt ervaren is dat ik niet bent gebeld door de bezorger, voor de rest top service.

Pieter

Super goede service van Buitenbart: we hadden verkeerde stenen besteld en door de goede en snelle service konden de verkeerde stenen retour en de juiste worden geleverd voordat de stratenmakers aan... Super goede service van Buitenbart: we hadden verkeerde stenen besteld en door de goede en snelle service konden de verkeerde stenen retour en de juiste worden geleverd voordat de stratenmakers aan de slag gingen. Super goede service!

Henk Van der Brug

Top ervaring, woensdagavond besteld en donderdag geleverd!

De boer

Zeer goede ervaring opgedaan
Snel besteld snel geleverd en meegedacht over het leveren in onze straat 💪💪💪

David den Broeder

Prima advies en meedenken met een "uitdaging"

Assem el khattabi

Goed en overzichtelijk

Zevenbergen

Klant vriendelijk en geen moeite om de bestelling aan te passen na een eigen foutje. Alles netjes op tijd geleverd.

Speelmanklus Allround timmerwerk

Uitstekend

van Giessen

Buitenbart levert gelukkig niet alleen stenen, maar ook zand en grond. Op deze manier kon ik direct alles in een keer bestellen zonder extra bezorgkosten en kon ik mijn project in een keer afronden.... Buitenbart levert gelukkig niet alleen stenen, maar ook zand en grond. Op deze manier kon ik direct alles in een keer bestellen zonder extra bezorgkosten en kon ik mijn project in een keer afronden. De betonnen U profielen + zand + grond zijn geleverd zoals ik ze besteld had. Netjes verpakt zodat ze zonder beschadigingen zijn aangekomen. Door een technische probleem bij Buitenbart was er wel iets verkeerd gegaan met leveren maar na hun excuses te hebben aangeboden hebben ze de bestelling alsnog de volgende dag (niet hun standaard leverdag) bezorgd. De chauffeur wat netjes en beleefd en heeft de spullen geplaats op de door mij aangegeven locatie.