Sven

Vriendelijk geholpen en online gemakkelijk kunnen bestellen.

W.R. Ritsema

Een hele goede ervaring. Goede uitleg en instructies over behoud van tegels, goed contact en goede service. Kan het iedereen aanraden.

Caspar Dekkes Interieurs

Snel gevonden wat ik nodig had, prima volgens afspraak geleverd.

Jules

Snel en correct geleverd. Echter jammer dat bij het betalen nog een dieseltoeslag erbij geteld werd.

Annette Wijma

Snelle levering, buitengewoon goed geholpen!

Foppe Sjoerd van Dekken

Top service!

J.Nanninga

Blij om weer een bestratingszaak in heerenveen te hebben. Wij zijn paasmaandag wezen kijken en hebben mooie ideeën oogedaan. Na het draaien aan het automaat ook nog 5% korting op onze bestelling... Blij om weer een bestratingszaak in heerenveen te hebben. Wij zijn paasmaandag wezen kijken en hebben mooie ideeën oogedaan. Na het draaien aan het automaat ook nog 5% korting op onze bestelling die wij later nog online hebben gedaan
Aflevering en contact en de online site helemaal super. Zeer tevreden en komen vast nog eens terug want we gaan nog meer dingen aan onze tuin veranderen. Tot ziens!!!

Gertjan

Arno

Snelle levering voor betaalbare prijs

Pieter hazeleger

We zijn op bezoek geweest in ijselmuiden dit was prima voor mekaar, dus we hebben online besteld kregen netjes een bericht wanneer we de spullen geleverd wilden hebben. Maar dit was helaas niet goed... We zijn op bezoek geweest in ijselmuiden dit was prima voor mekaar, dus we hebben online besteld kregen netjes een bericht wanneer we de spullen geleverd wilden hebben. Maar dit was helaas niet goed doorgekomen dus ik kreeg een mail dat we het de volgende dag geleverd zouden krijgen. Helaas zat ik op dat moment voor werk in buitenland. Hoop belletjes heen en weer met de chauffeur. Ik de aannemer weer bellen wat de code van het bouwhek was (woon op een bouwlocatie) , toen de code van het bouwhek gegevem aan de chauffeur. Deze heeft de 2 hekken open gemaakt, Chauffeur wegwijs gemaakt waar hij moest zijn. Toen ik thuis kwam stond het allemaal op de juiste plek👌😀. Eind goed al goed maar niet zonder slag of stoot