Verschuuren

Super goede ervaring. Duidelijke website. Snelle levering en zeer klantvriendelijk.

Andre den Hamer

De korte wagen voor bezorging bleek helaas to hoog voor mijn adres. Ondanks dat erg tevreden over de levering.

Mulder (sier)bestrating

Hier geweest voor sierbestrating, vakkunding en klantvriendelijk geholpen. Mensen die hier werken denken graag met je mee.

Dennis

Klacht van kapotte tegel word niet meer op gereageerd

Reactie Buitenbart:

Goedemiddag Dennis,
Inmiddels hebben we reeds contact gehad, er blijkt een misverstand geweest te zijn in de communicatie onderling. We hebben je een oplossing geboden, en horen graag van je!

Robbie

Prijs was goed en op tijd geleverd en comminucatie was ook prima, totdat ze de tegels kwamen leveren. De 50m2 tegels leverden ze op goedkope frotpallets waardoor ik
Alle 50m2 tegels niet kon...
Alle 50m2 tegels niet kon vervoeren omdat er geen Palletwagen onder kan en dus vervolgens heel de avond 50m2 tegels naar mijn tuin kon sjouwen 50 meter verderop wat helemaal niet nodig was geweest , toen ik belde naar buitenbart en ik er iets van zei gaf de beste meneer ook nog een grote mond aan de telefoon, voor de rest was het prima daarom 3 sterren maar ongelofelijk dat ze zo’n zware spullen op pallets leveren die je vervolgens niet kan vervoeren of weg kan rijden

Reactie Buitenbart:

Dag Robbie,
Hartelijk bedankt voor je beoordeling.
Zoals besproken leveren wij dagelijks op deze pallets, (genoemd wegwerp pallets)
Je hebt niets gevraagd w.b.t. levering op grotere /...
Dag Robbie,
Hartelijk bedankt voor je beoordeling.
Je hebt niets gevraagd w.b.t. levering op grotere / hogere pallets voor het verplaatsen met een pompwagen, dan hadden we dit in overleg kunnen regelen.
Zoals ook al aangegeven neem ik jouw feedback over het beter weergeven van pallets ter harte en zullen wij ook een foto van het pakket toevoegen op de website!
Hopelijk is alles verder mooi geworden in de tuin.
Groet Menno van Buitenbart

Veenendaal

Goede service

Hiemstra

Goede service snelle levering zoals afgesproken

Janny Bos

Duidelijke webshop en snelle levering!