Benjamins

Bestelling was een dag telaat maar alles netjes opgelost en de bezorger zeer vriendelijk! Zeker aan te bevelen!

Manon

Mooie tegels. Snel geleverd

Soraya Oemrawsingh

Onze eerste ervaring met Buitenbart, en zeker niet de laatste! Wat een vriendelijk personeel, goede aflevering en producten met kwaliteit. Ik heb meerdere vrienden/kennissen al moeten vertellen waar... Onze eerste ervaring met Buitenbart, en zeker niet de laatste! Wat een vriendelijk personeel, goede aflevering en producten met kwaliteit. Ik heb meerdere vrienden/kennissen al moeten vertellen waar onze spullen vandaan komen! Aanrader!!

Van Elderen

Via de website liep de 2 bestelling vlot met een snelle levering.
Via de website liep de 2 bestelling vlot met een snelle levering.
Bij de eerste bestelling was er twijfel over de levering maar een mailtje gestuurd en werd snel beantwoord met een telefoontje.

Een goede ervaringen met Buitenbart

Schonewille grondverzet

Zeer goed geregeld ?????? Vlotte levering van het Straatwerk

MICHEL NIJMAN

Snelle service, goede (keurige) levering, product zoals verwacht, top bedrijf!

Marjolein

Snelle service op de dag die voor mij goed uitkwam.
Ook werden we erg vriendelijk te woord gestaan bij het leveren, duidelijke uitleg gekregen voor het leggen van de tegels.

Mancally

Geweldige Service

Mick mollee

Zeer goed via de mail nog vragen gesteld en duidelijk beantwoord en de levertijd en kwaliteit waren super

Ralf Dikkerboom

Alles wat net niet goed geregeld was werd als een oplossing besproken en dus meteen geregeld! Top