Hondenschool Have Fun

Top service en snelle levereing

Rachelle Joseph

Geweldige advies

Rensink

Topper, aanrader!!!

Burg

Veel breuk bij de tegels, is netjes opgelost.

Reactie Buitenbart:

Beste Burg,
Beste Burg,
Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden met ons bent! Ook het feit dat u tegels heeft ontvangen met breuk vinden wij erg vervelend. Dit is uiteraard niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij dit probleem samen met u kunnen oplossen en zijn er 8 tegels nageleverd.
Ondanks dat wij denken dat wij dit probleem netjes hebben opgelost, geeft u toch aan dat u minder tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk. Daarom zouden wij graag van u willen weten wat wij beter kunnen doen aan onze klanttevredenheid. Kunt u ons een mailtje sturen met u wij dit volgens u kunnen verbeteren? Dit kan naar verkoop@buitenbart.nl.
Hartelijke groet,
Team Buitenbart

O deZwaan

Super aardige en hulpvaardig personeel zeer snel geleverd

Niels

Snel en vriendelijk geleverd. We hadden eerst bij een ander bedrijf tegels besteld, maar elke 2 weken kregen we te horen dat er vertraging in de levering was. Uiteindelijk waren we 3 maanden verder.... Snel en vriendelijk geleverd. We hadden eerst bij een ander bedrijf tegels besteld, maar elke 2 weken kregen we te horen dat er vertraging in de levering was. Uiteindelijk waren we 3 maanden verder. Toen maar de bestelling geannuleerd en bij Buitenbart besteld. Binnen 2 weken zou het geleverd worden. Dit is dan ook gebeurt, zelfs eerder dan we hadden verwacht. Topkwaliteit, service en vriendelijk! Aan iedereen aan te raden.

Gerardo

Communicatie is zeer arrogant! Levering en verwachtingen van her product zijn niet in lijn met wat er op de website staat.

Reactie Buitenbart:

Beste Gerardo,
Beste Gerardo,
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over ons. Wij begrijpen deze ontevredenheid echter niet. Om deze reden hebben wij afgelopen dagen hebben wij meermaals geprobeerd om contact met u te krijgen. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt.
Volgens onze informatie heeft u op 22-07 een bestelling bij ons geplaatst. Deze bestelling hebben wij al binnen 1 dag bij u afgeleverd! Het klopt inderdaad dat wij ons niet aan onze beloofde 2 tot 9 werkdagen bezorging hebben gehouden, maar dat is in dit geval alleen maar gunstig voor u toch? Daarnaast heb ik nog even contact gezocht met onze vervoerder. Deze gaf aan dat zij ook geen contact, zowel aan de deur als telefonisch, met u konden krijgen. Waarna de transporteur de 5 zakken grind naast de voordeur heeft geplaatst.
Op onze website hebben wij duidelijke informatie, en beeldmateriaal, van de Beach Pebbles welke u heeft besteld. Wij snappen daarom ook niet waarom uw verwachting van het product niet stroken met het product dat u ontvangen heeft.
Daarnaast spreekt u in uw review over arrogante communicatie. Hier kunnen wij ons totaal niet in vinden. Uit intern onderzoek is gebleken dat wij enkel via Whatsapp contact met u hebben gehad. Hierin stelt u ons een vraag over het product en geven wij keurig antwoord.
Graag zouden wij dan ook van u willen weten hoe u tot deze review bent gekomen. Zou u contact met ons willen opnemen via verkoop@buitenbart.nl?
Hartelijke groet,
Team Buitenbart

R.joostens

BUITENBART komt zijn afspraken na!
En heeft mijn stenen keurig en op tijd afgeleverd, en op de juiste plek neer gezet, geen probleem voor de chauffeur .
Fijne ervaring voor de eerste...
BUITENBART komt zijn afspraken na!
Fijne ervaring voor de eerste bestelling!

Van der Molen

Top alles correct uitgevoerd

T. Keijl

Duidelijke website. Snelle levering.