Cingisiz

Snelle levering, duidelijke communicatie

Matthijs van Gaalen

Professioneel advies, snel geleverd volgens afspraak.

Trudy Langerak

Goede service snelle levering

Rob

Goede ervaring, had een vraag werd snel opgepakt op de app. Snelle levering helaas 1 tegel kapot bij levering.

Sandra van der meulen

Wij hebben keramische tegels besteld, erg mooie kwaliteit voor een hele mooie prijs. We zijn ook erg tevreden over de klantvriendelijkheid, erg goed geholpen, vlotte levering!

E Hardeman

Vriendelijk en duidelijke site

Jordi van den Oven

Onze ervaring met buitenbart is uitstekend, waar bij andere bedrijven de meeste tegels uitverkocht zijn heeft buitenbart gewoon kunnen leveren, en dit binnen een week na bestelling. Onze vragen over... Onze ervaring met buitenbart is uitstekend, waar bij andere bedrijven de meeste tegels uitverkocht zijn heeft buitenbart gewoon kunnen leveren, en dit binnen een week na bestelling. Onze vragen over de vrachtwagen werden ook netjes beantwoord. Dit alles voor een meer dan prima prijs. Al met al ern topservice.

Fam de Boer

Ik vind het wel een goede ervaring nadat er veel niet goed was aan onze bestelling is het zeer goed opgelost

Rob

Ruim op tijd geleverd en bestelling was perfect geen beschadigingen. Informatie was duidelijk en volgens mijn verwachtingen!

I. Hamers

Ik heb inmiddels meerdere ervaringen met Buitenbart gehad en ben heel erg tevreden. Bij een van de bestellingen ging iets mis met de betaling. Ik maakte gebruik ben het whatsapp icoontje maar... Ik heb inmiddels meerdere ervaringen met Buitenbart gehad en ben heel erg tevreden. Bij een van de bestellingen ging iets mis met de betaling. Ik maakte gebruik ben het whatsapp icoontje maar verwachtte er niet veel van omdat het al eind van de dag was. Maar een half uur later kreeg ik al antwoord en de geruststelling dat er inderdaad iets niet goed was gegaan maar dat ze zagen wat ik daadwerkelijk had besteld en dat het goed zou komen. Ik vroeg of ik er nog een schriftelijke bevestiging van zou kunnen krijgen. Het antwoord: ja hoor, die maken wij handmatig voor u aan. En vervolgens kreeg ik binnen een half uur een nieuwe e-mail.

De bezorger is inmiddels ook al 3x aan de deur geweest. Heel aardige man. Vriendelijk en netjes. Ik heb hem koffie aan geboden en dat werd op prijs gesteld.

Kortom: heel prettige mensen en goede service! Ik ben een tevreden klant.

Reactie Buitenbart:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw zeer uitgebreide review! Erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf.
Team Buitenbart