Annabel De Wandeler

Reactie Buitenbart:

Beste Annabel,
Beste Annabel,
Bedankt voor je review! Wij bij Buitenbart willen onze service blijven verbeteren. Jouw ervaring kan hierbij aan bijdrage. Zou jij ons kunnen aangeven hoe wij van jouw 7 een 10 kunnen maken?
Reactie hierop mag naar verkoop@buitenbart.nl.
Team Buitenbart

Iris Koning

Hele snelle service en goed contact!

H. De Graaf

Buitengewoon goed geholpen. Netjes te woord gestaan en geadviseerd. Goed product volgens afspraak geleverd. Top.

Gill

Besteld en opgehaald. Prima service, zelfs hulp gehad bij inladen ?

Swen

Snel en keurig geleverd

Moerkerk

Duidelijke website, goede prijs kwaliteit. product is geleverd conform afspraak.

W. Schoonderbeek

Levering was pas na mail in de planning opgenomen. 2 en half week na bestelling. Jammer. Verder oké

Reactie Buitenbart:

Beste W. Schoonderbeek,
Vervelend om te horen dat er iets mis ging met uw levering.
Beste W. Schoonderbeek,
Vervelend om te horen dat er iets mis ging met uw levering.
Vanwege een miscommunicatie met onze transporteur was uw bestelling helaas niet mee genomen in de planning. Gelukkig hebben wij na het ontvangen van uw mail direct actie ondernomen en heeft de transporteur uw bestelling binnen een dag kunnen leveren.
Wij doen ons best om dit niet nogmaals te laten gebeuren!
Hartelijke groet,
Team Buitenbart

Gregor Breuer

Tegels voor in de tuin bestelt

Rob de Bekker

Snel geleverd, prima stenen. Helaas wel een stuk of 10 stenen kapot, maar hebben we deels nog kunnen gebruiken

Ulf Sallander

Terasstegels via de Website van Buitenbart gekocht. Mooi website met duidelijke informatie en makkelijk de juiste tegels, opsluitbandjes en voegzand te vinden. Prima kwaliteitprijs verhouding.... Terasstegels via de Website van Buitenbart gekocht. Mooi website met duidelijke informatie en makkelijk de juiste tegels, opsluitbandjes en voegzand te vinden. Prima kwaliteitprijs verhouding. Geleverde product was ook exact als op de fotos en mooie kwaliteit! Zeer tevreden!