R.Spaander

Netjes op tijd (zelfs eerder afgeleverd) en prima after sale service

Jimmy nicolai

Snelle verwerking van bestelling. Echter betaalt voor plaatsen op pallet, dit verbaasde me en snap niet dat dit niet gewoon bij de prijs inbegrepen is. Daarnaast liet de levering te wensen over. 65... Snelle verwerking van bestelling. Echter betaalt voor plaatsen op pallet, dit verbaasde me en snap niet dat dit niet gewoon bij de prijs inbegrepen is. Daarnaast liet de levering te wensen over. 65 euro betalen voor een levering en de pallet voor bij de weg ( stoep) zetten, wij hebben vervolgens voor 650 kilo aan tegels moeten verplaatsen, terwijl een palletwagen voorhandig was die het eenvoudig had kunnen verplaatsen. Dit zijn wel behoorlijke aandachtspunten moet ik zeggen. De regel is overigens wel erg mooi

Dag Jimmy,
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de geleverde tegels!
Dag Jimmy,
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de geleverde tegels!
Je hebt niet betaald voor plaatsing op een pallet, maar je hebt afstapelkosten betaald. Dit wordt gerekend om dat een medewerker met de hand jouw zware tegels op maat afstapelde. Op die manier zorgen wij ervoor dat je op maat kunt bestellen en geen volle pallets hoeft te kopen.
Onze excuses dat dit niet duidelijk is uitgelegd. We gaan hier aan werken.
We wensen je desondanks veel tuinplezier!

Nadia

Goed en prettig

C.Y.

Na mijn bestelling heb ik nog even contact gehad over de afleverlocatie. Dit is duidelijk uitgelegd en de dag van levering heeft de vriendelijke chauffeur nog gebeld ter bevestiging.

Reactie Buitenbart:

Dankjewel, we zullen je complimenten ook doorgeven aan de chauffeur!

Direct-connect

Prettig

Barbra Karduks

Snelle levering en fijne service!! We zijn erg blij met de tegels

Friso Jongejan

Top service! Paar stenen beschadigd binnen gekregen en meteen gemaild goede mail terug gehad met het advies om de stenen zoveel mogelijk te gebruiken en bij te kort kon ik zo bij halen in Emmeloord.... Top service! Paar stenen beschadigd binnen gekregen en meteen gemaild goede mail terug gehad met het advies om de stenen zoveel mogelijk te gebruiken en bij te kort kon ik zo bij halen in Emmeloord. Toch een paar te kort en geen probleem ik kreeg ze zo mee! Ik had er 4 kapot en omdat ik er 3 te kort had zo mee gekregen en zowel de verkoper als medewerker verleende super advies en hulp.

Van der tol renovatie

Alles is zo gegaan als werd aangegeven .snel geleverd ,kwaliteit ,goeie chauffeurs, materiaal zoals omschreven , afgeleverd met nog niet een krasje.TOP!!

Bedankt voor je review!
We zullen je complimenten doorgeven aan de chauffeur. Veel tuinplezier gewenst.

Patrick Wiese

Heel goed en netjes

J. Tromper

Makkelijk bestellen en betalen Inmiddels onze tweede levering gehad en de bestelling werd geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur.(Mag ook wel eens gezegd worden)