Part

Ze hebben mijn bestelling goed geregeld

Jay

Een deskundige tegel specialist die eerlijke prijzen hanteert

S.HARMANKAYA

Netjes op tijd geleverd, goede kwaliteid en goed service. Zeker een aanrader!

Harold

Super, top klantenservice!

Stel

Totaal niet service gericht! Gekocht = vergeten!

Reactie Buitenbart:

Beste Anique, familie van Brussel,
Beste Anique, familie van Brussel,
We begrijpen je teleurstelling met betrekking tot de kalkuitbloei, het ziet er niet fraai uit. Wij zijn echter heel duidelijk over natuurlijke productvariaties zoals de kalkuitbloei. We hebben je voor aankoop al aangegeven dat dit kan voorkomen bij nieuwe betonproducten.
Tijdens onze telefoongesprekken hebben we meerdere keren aangegeven dat dit door geen enkel bedrijf als klacht wordt opgenomen, omdat het een normaal verschijnsel bij betonproducten is, en omdat het altijd vanzelf verdwijnt.
De beste oplossing is om geduld te hebben en de natuur zijn werk te laten doen. Dan verdwijnt kalk vanzelf zonder dat je de bestrating met sterke middelen aantast.
Echter bleek dat dit antwoord voor jou niet bevredigend was want je wilde dit per direct oplossen. Dat begrijpen we wel, maar dat kan simpelweg niet. Als we nieuwe producten leveren heb je namelijk wederom kans op kalkuitbloei, omdat dit een normale eigenschap van beton is.
Je wilde dit niet aannemen en daarom is het gesprek helaas onprettig geƫindigd.
We hebben je ook aangegeven dat je in het voorjaar de producten eventueel zou kunnen behandelen met een speciaal zuur. Hiermee kun je kalk flink verminderen. We laten je dus niet in de kou staan, het is niet terecht dat je ons zo afschildert.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak, we gaan er vanuit dat je begrijpt dat wij de natuur niet in de hand hebben.
We staan bekend om onze goede service, maar sommige dingen kunnen we niet direct oplossen. Geduld is de beste oplossing.
We hopen dat je ook inziet dat wij geen onredelijk standpunt innemen.
Wellicht is het handig om nogmaals onze informatiepagina over kalkuitbloei te bekijken.
Als er dan nog vragen zijn, dan staan we je uiteraard nogmaals graag te woord.
Jacob van Buitenbart

Jelmer Overmars

Top bedrijf. Goede service en kwaliteit tegen scherpe prijzen. Aanrader!

Yuri

Buitengewoon goede ervaring, goede klantenservice. Levering top!

Marco

Goede prijs en service