Sabine Hess

Top geregeld, en zoooo snel. Binnen 2 dagen had ik de tegels al binnen.

Harold

Top ervaring. Duidelijke info op de website en snel geleverd.

Van alphen

Zeeeeeeer slechte levering!!!!

Reactie Buitenbart:

Beste Ussie 73,
We kunnen onder jouw naam of e-mailadres helaas geen order terugvinden in ons systeem.
Zou je telefonisch contact met ons willen opnemen?
038 - 333 33 79.
Alvast...
Beste Ussie 73,
Zou je telefonisch contact met ons willen opnemen?
038 - 333 33 79.
Alvast bedankt!
Team Buitenbart

Tijs

Duidelijke website, overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Ook de info ivm de levering was duidelijk en compleet.

Las- en Klusbedrijf Cacha

Helder, behulpzaam en zeker aan te raden

Bennie van Belzen

Heel veel uitzoek mooie prijzen en op tijd geleverd

H. Vasmel

Geweldig. We wisten precies wat we nodig hadden, dus de aankoop was zo geregeld. Aflevering aan huis precies op tijd. En zonder problemen. Inmiddels ziet onze tuin er veel beter uit.

W. Blom

Na de geplaatste order, werden de tegels diezelfde week nog geleverd! Ben zeer tevreden over de tegels, degelijke kwaliteit. Tussentijds nog even telefonisch contact gehad, waarbij ik uiterst... Na de geplaatste order, werden de tegels diezelfde week nog geleverd! Ben zeer tevreden over de tegels, degelijke kwaliteit. Tussentijds nog even telefonisch contact gehad, waarbij ik uiterst vriendelijk te woord ben gestaan. Overigens niet goedkoper kunnen vinden in Nederland. Aanrader!

Angelo Clarijs

Heldere communicatie en flexibel. Afspraken zijn netjes nagekomen.

Top bedrijf als je het mij vraagt.

Tim

Aanschaf en levering zijn gegaan zoals je mag verwachten. Geen gedoe of vertraging.