Chris Hoppentocht

Snelle communicatie en levering

Alwin

Zeer prettig geholpen en snelle levering!

Ashna

Zeer goede levering van hoog kwaliteitsproducten. Wij zijn erg tevreden. Echt een aanrader.

Houda Dahman

De bestelling ging heel goed en ook de levering, vind het jammer dat ze niet kunnen zeggen wanneer precies de levering gaat gebeuren en dan bedoel ik de dag niet de tijd. Verder mag de persoon die... De bestelling ging heel goed en ook de levering, vind het jammer dat ze niet kunnen zeggen wanneer precies de levering gaat gebeuren en dan bedoel ik de dag niet de tijd. Verder mag de persoon die de telefoon beantwoord wat vrolijker over komen, is alleen een aandacht punt.

Reactie Buitenbart:

Goedemorgen Houda,
Hartelijk dank voor je eerlijke reactie.
We gaan ons best doen om op ieder moment vrolijk te zijn šŸ˜ƒ
Hartelijke groet,
Team Buitenbart

Driessen

De bestelling en de (communicatie rondom) de bezorging was uitstekend verzorgd. Ze denken met je mee en dat wordt gewaardeerd!

Ton de Haas

Ik had enkele bigband met grind, zand en puin besteld en woon op een moeilijk te bereiken plek in een bosrijk gebied. Aangezien het laantje waarin ik woon nogal smal is en aan einde daarvan... Ik had enkele bigband met grind, zand en puin besteld en woon op een moeilijk te bereiken plek in een bosrijk gebied. Aangezien het laantje waarin ik woon nogal smal is en aan einde daarvan doorloopt had ik voor de levering de mogelijkheid v.e. kleine vrachtwagen aangekruist. De chauffeur melde zich telefonisch vijf minuten voor aankomst zodat ik hem tijdig aan het begin v.h. laantje kon opvangen. Ik heb al heel wat vrachtwagenchauffeurs moeizaam zien worstelen met de smalle van het laantje maar tot mijn verbazing had hij het klusje binnen vijf minuten geklaard. De man was uiterst vriendelijk en voldeed aan al mijn verzoeken m.b.t de plaatsing v.d. bigbags. Al met al, de bestelprocedure, afhandeling en bezorging waren top. Later heb ik in IJsselmuiden nog wat zakken grind bijgehaald en ook daar aan de balie werd ik meer dan vriendelijk geholpen onder het genot van een heerlijk kopje espresso. Wat mij betreft een topbedrijf met een geweldige service!

van dongen

In de vakantie besteld en 2 dagen erna bezorgd toen ze weer open waren. lekker snel. heb nog meer tegels nodig en bestel straks weer via de site, makkelijk en snel.

Hondenschool Have Fun

Top service en snelle levereing