Jolijn Haveman

Veel keus, mooie gebakken waaltjes besteld met ophoogzand wat snel geleverd werd. Vriendelijke en goede klantenservice!

Karin

Snelle levering en heel vriendelijk personeel

lorenzo

Wij hebben Buitenbart ervaren als een gezellig familiebedrijf. Bij levering waren er helaas 2 tegels licht beschadigd, maar dit werd netjes en snel opgelost. Na enkele dagen werden ze al nageleverd... Wij hebben Buitenbart ervaren als een gezellig familiebedrijf. Bij levering waren er helaas 2 tegels licht beschadigd, maar dit werd netjes en snel opgelost. Na enkele dagen werden ze al nageleverd door een medewerker! Wanneer we aan de achtertuin toe zijn komen wij zeker weer terug!

M. Nieweg

Zeer prettige omgang en heldere communicatie met de medewerkers van Buitenbart. Bij vragen stonden ze allemaal voor ons klaar we zijn van begin tot eind naar wens geholpen.

Dekker

Wees GEWAARSCHUWD: Ontzettend slecht en niet klant vriendelijk!

Wees GEWAARSCHUWD: Ontzettend slecht en niet klant vriendelijk!

Bij BuitenBart in Heerenveen de keramische tegels en kunstgras uitgezocht en aangegeven dat we zwarte Douglas palen willen (waren niet daar te bezichtigen)

Dit zou gecommuniceerd worden naar de hoofdvestiging in IJsselmuiden.
Vervolgens wordt er een offerte opgemaakt waar wij na wat aanpassingen akkoord op hebben gegeven. Daarna kregen we een orderbevestiging en zijn Douglas palen vuren palen geworden, maar dit hadden wij doordat de prijs het zelfde was gebleven niet door.
Nadat de spullen geleverd waren kwamen de tegelzetter en zijn vrouw erachter dat er vuren en verlijmde palen waren geleverd. Waarvan de kwaliteit ook nog te wensen overlaat. Bij het plaatsen komen ze erachter dat ze krom getrokken zijn en al barsten. Dit hebben wij gelijk gemeld bij BuitenBart op dinsdag en we zouden terug gebeld worden hierover, maar helaas 3 dagen later zijn we nog steeds niet terug gebeld. Inmiddels zijn de tegelzetters al wel verder gegaan met de tegels. Deze kwamen voor ons anders over dan dat we in Heerenveen hadden uitgezocht, maar we hadden ook nog geen tijd om hier aandacht aan te besteden en geloofden ook bijna niet dat ook die verkeerd waren. Maar toen we zagen dat er een hele andere kleurnaam (Town Grey ipv wat op de offerte stond) kregen we argwaan. Vandaag naar vestiging Heerenveen gereden om daar onze tegel te bekijken en te zien hoe deze heet, bleek dat we ook een andere tegel en kleur voegmiddel geleverd hebben gekregen. Bovendien zouden de fullbody keramisch zijn, maar helaas ook dat is niet het geval. Alleen boven en onderkant is keramisch en binnenin zit iets anders met zelfs af en toe metaal. Hierdoor ging het zaagblad van de tegelzetter ook nog eens kapot.

Al met al is er maar wat gedaan en teveel mensen die er mee bezig zijn geweest waardoor het niet goed is gegaan en we nu met de verkeerde spullen zitten.
Want als je in Heerenveen het uitzoekt verwacht je dat het verder goed komt, maar na ontvangst van de offerte hadden we dus eigenlijk terug gemoeten om alles te checken of het wel klopte. Maar wie doet dat? Is toch een vertrouwen.
Maar dan nog hadden we de overige problemen daar niet mee kunnen ondervangen.

En vervolgens wordt er niet op mail, app of telefoon door ze gereageerd maar volledige radiostilte.

Al met al dus zeer klantonvriendelijk en zijn er veel fouten gemaakt. Erg rommelig, want een juiste complete offerte is er nooit afgegeven. Als klant kan je niet op vertrouwen en dien je uitermate scherp te zijn en alles super nauwkeurig te controleren. Helaas waren wij in te goed vertrouwen en laat BuitenBart ons tot nu toe zitten.
Dus wees gewaarschuwd!!!

Geachte Fam Dekker,
Omdat uw review uit heel veel onwaarheden bestaat voelen wij ons genoodzaakt om hier uitgebreid op te reageren.
We hebben onderzocht of u foutieve producten heeft...
Geachte Fam Dekker,
We hebben onderzocht of u foutieve producten heeft ontvangen.
U heeft precies de juiste uitgezochte producten ontvangen.
Wij zijn van mening dat wij niet tekort zijn geschoten en dat alle schriftelijk gemaakte afspraken zijn nagekomen.
Wij vinden het zeer onterecht dat u ons van deze onwaarheden beticht.
Desondanks wensen we iedereen die bij ons besteld altijd heel veel tuinplezier.
Hartelijk gegroet,
Team Buitenbart

D.Wieberdink

Mooie tegels, en duidelijke communicatie! 🙂

Dankjewel!

De Boer

Allereerst heel goed, Door een fout van de transporteur een te grote vrachtwagen laten komen, welke wat problemen gaf. Buitenbart heeft dit zeer snel en heel netjes opgelost. In de toekomst zal bij... Allereerst heel goed, Door een fout van de transporteur een te grote vrachtwagen laten komen, welke wat problemen gaf. Buitenbart heeft dit zeer snel en heel netjes opgelost. In de toekomst zal bij de ons de oprit ook vervangen moeten worden en de stenen zullen wij zeker bij buitenbart bestellen!

Reactie Buitenbart:

Bedankt voor je reactie. Ook wij baalden ervan dat dit niet goed is gelopen, maar we zijn blij dat we dit passend hebben kunnen oplossen.
Dat is waar wij voor staan. We zien jullie in de...
Dat is waar wij voor staan. We zien jullie in de toekomst graag weer en wensen jullie veel tuinplezier toe!

Hans Smit

Erg prettig, altijd een snelle en vriendelijke terugkoppeling!