Saskia

Prima kwaliteit/ prijs en levering. Grote selectie aan maten.

J. Feddema

Prima service en heel mooi product

Véda Lans

Snel, betrouwbaar en klantvriendelijk. Pakketje is ook goed verpakt tegen de breekbaarheid of de kans op beschadigingen. Tevens mooi uitgevoerde flyer en ander reclame materiaal dat je niet zo 123... Snel, betrouwbaar en klantvriendelijk. Pakketje is ook goed verpakt tegen de breekbaarheid of de kans op beschadigingen. Tevens mooi uitgevoerde flyer en ander reclame materiaal dat je niet zo 123 meteen in de papier bak gooit omdat het leuks dat te bewaren en bij de hand te hebben. Kortom geen goedkope reclame rotzooi maar stijlvol en chique! Fijne Kerstdagen en een gezond 2020!

Afke

Tot nu toe de bestelling nog niet ontvangen

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de review. Uiteraard betreuren we dit ten zeerste maar hopelijk is het pakket inmiddels afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn horen we dat graag nog... Goedemiddag, Hartelijk dank voor de review. Uiteraard betreuren we dit ten zeerste maar hopelijk is het pakket inmiddels afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn horen we dat graag nog even! In ieder geval alvast een fijn weekend en onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Linsey

anonymous

Goed product snel geleverd

anonymous

Duidelijke site, snelle en correcte levering

Anita Muijs

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Beste Anita, Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. De normale gang van zaken is bij ons om een Track & Trace code te versturen, zodat u uw pakketje... Beste Anita, Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. De normale gang van zaken is bij ons om een Track & Trace code te versturen, zodat u uw pakketje kan volgen. Misschien is deze in de SPAM terecht gekomen. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal