Bufr

Uitstekend, attente snelle dienstverlening

Zeer positief: zakelijk, helder en snel. En persoonlijk waar nodig.

Het team van Bufr heeft ons enorm fijn geholpen met het vinden van een passende financiering. Het proces verliep transparant en vooral erg snel. We zijn Diederik en Atte zeer erkentelijk hiervoor en... Het team van Bufr heeft ons enorm fijn geholpen met het vinden van een passende financiering. Het proces verliep transparant en vooral erg snel. We zijn Diederik en Atte zeer erkentelijk hiervoor en we kunnen Bufr. zeker aanbevelen!

Goedegebuur Verhuur

Goed geholpen met financieringsvraag. Eerlijk en persoonlijk advies. Kom zeker terug voor een vervolg.

Credion Noord- en Midden-Limburg

Bufr verraste met het aanbod voor deze casus.

Prettig afspraken mee te maken.

Sjaak Bouwhuis

Prima ervaring! Afwikkeling ging erg soepel.

Elegos bv

Prima contact. Persoonlijke aandacht en duidelijke informatie.

W. Roest

Bufr is een partij waar snel en concreet afspraken mee te maken zijn om mensen aan elkaar te verbinden. Korte lijnen en persoonlijk contact is een fijne factor voor een samenwerking waar banken en... Bufr is een partij waar snel en concreet afspraken mee te maken zijn om mensen aan elkaar te verbinden. Korte lijnen en persoonlijk contact is een fijne factor voor een samenwerking waar banken en andere financiers echt wel een voorbeeld aan kunnen nemen. De onroerend goed financiering was dan ook snel geregeld.