Bufr

Snel en correct

Schothorst Beheer BV Amersfoort

Zeer positief

Bert

Snelle reactie en duidelijke uitleg

P.C. de With Beheer B.V.

Betrouwbare firma met duidelijke communicatie en altijd bereikbaar

Heb geïnvesteerd in een pand dat door Bufr werd aangeboden. Alles is snel en netjes geregeld met een mooi rendement. Bufr heeft korte lijnen in het bedrijf, zodat vragen snel beantwoord werden, wat... Heb geïnvesteerd in een pand dat door Bufr werd aangeboden. Alles is snel en netjes geregeld met een mooi rendement. Bufr heeft korte lijnen in het bedrijf, zodat vragen snel beantwoord werden, wat erg fijn is. Momenteel bezig met een tweede investering, dit geeft mijn vertrouwen aan in Bufr en is zodoende zeker een aanrader!

Uitstekend, attente snelle dienstverlening

Zeer positief: zakelijk, helder en snel. En persoonlijk waar nodig.

Het team van Bufr heeft ons enorm fijn geholpen met het vinden van een passende financiering. Het proces verliep transparant en vooral erg snel. We zijn Diederik en Atte zeer erkentelijk hiervoor en... Het team van Bufr heeft ons enorm fijn geholpen met het vinden van een passende financiering. Het proces verliep transparant en vooral erg snel. We zijn Diederik en Atte zeer erkentelijk hiervoor en we kunnen Bufr. zeker aanbevelen!

Goedegebuur Verhuur

Goed geholpen met financieringsvraag. Eerlijk en persoonlijk advies. Kom zeker terug voor een vervolg.

Credion Noord- en Midden-Limburg

Bufr verraste met het aanbod voor deze casus.