Bart Impens

Online aankoop trophy

Alice Luijben

Zeer vlotte correcte levering

Fabiënne Overkleeft - van Rossen

Makkelijk, snel, goed en goedkoop alles waar ik van houd!

Ellen de Vries

Nadat ik het bestelde trofeetje had ontvangen ,zag ik op het gegraveerde plaatje dat ik een letter verkeerd gespeld had! Heb daarovergebeld met de vraag of ik alleen eennieuw plaatjekon bestellen.... Nadat ik het bestelde trofeetje had ontvangen ,zag ik op het gegraveerde plaatje dat ik een letter verkeerd gespeld had! Heb daarovergebeld met de vraag of ik alleen eennieuw plaatjekon bestellen. Antwoord was : Kon alleen met kosten over de geheel bestelde order. D.w.z wederom €11. Ik vond dat geen goede service !
Vr. Gr.
Ellen de Vries

Reactie Budgettrophy:

Beste Klant, dank je wel voor deze reactie. Als wij een los tekstplaatje moeten produceren zijn daarvoor de kosten inderdaad 5 Euro per stuk plus de verzendkosten. Dat zijn de standaard tarieven... Beste Klant, dank je wel voor deze reactie. Als wij een los tekstplaatje moeten produceren zijn daarvoor de kosten inderdaad 5 Euro per stuk plus de verzendkosten. Dat zijn de standaard tarieven hiervoor.

Heidy Bakkenes

Uitstekend

Jason Van der Sloot

Super kwaliteit, snelle levering

Naomi Chin fo sieeuw

Burendag-ceram

Goed. De stickers achterop mochten wel beter. Hier en daar luchtbellen en niet altijd in het midden van de medaille. Verder snel geleverd (zoals beloofd).