kim de vuyssere

Heel snelle.zorgvuldige levering

Maaike Bouwmans

Het bestellen ging gemakkelijk. Heel fijn dat je met Klarna kan achteraf betalen. Tevens is er onwijs veel keus! En echt, wat is de trofee ontzettend gaaf! Bij de naam Budget denk je gauw aan een... Het bestellen ging gemakkelijk. Heel fijn dat je met Klarna kan achteraf betalen. Tevens is er onwijs veel keus! En echt, wat is de trofee ontzettend gaaf! Bij de naam Budget denk je gauw aan een goedkoop dingetje wat logisch is dat goedkoop is. Maar echt, deze trofeeen zijn goedkoop maar dat zie en voel je er gewoon niet aan. Super kwaliteit! En hele snelle levering. Bedankt!

Dick Van ommen

Zou het nu nog niet weten dit is mijn eerste keer en dat is wel goed overgekomen ook met de corona gedoe is het toch wel vrij snel dus eigenlijk wel tevreden

Mike Chirill

Heel positief

Dianne Brans

Super !!!

frans beelen

Niet tevreden ,mijn pakket is nog altijd niet geleverd ondanks ik meerdere mails gestuurd heb en nog altijd geen dergelijk antwoord gehad heb wanneer het nu eigenlijk in mijn bezit zal zijn

Reactie Budgettrophy:

Beste Klant,
wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad betreffende uw order. Hopelijk hebben wij u voldoende en naar tevredenheid kunnen helpen.
Team...
Beste Klant,
Team Budgettrophy

Manuel Cauwelier

Top goeie service en niet duur

Parfumerie.nl

Goed, snel en goedkoop

Thijs van Mannekes

Goede kwaliteit, snelle en nette levering, product zoals omschreven.