Ilse Van Dooren

Nog steeds pakket niet ontvangen. DPD is zeer stug met de leveringen. Ik hoop mijn pakket alsnog te mogen ontvangen de komende dagen. Ik zou voorstellen om over te stappen op bpost of zoiets.... Nog steeds pakket niet ontvangen. DPD is zeer stug met de leveringen. Ik hoop mijn pakket alsnog te mogen ontvangen de komende dagen. Ik zou voorstellen om over te stappen op bpost of zoiets. Aangezien ik de bekers nog niet heb, kan ik verder geen antwoorden kan aanduiden. Ik blijf hoopvol!! Ah ik moet iets kiezen om verder te kunnen. Bon, zonder veel waarde dan ...

Reactie Budgettrophy:

Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat DPD een slechte levering service bied. We gaan dit voor u uitzoeken en komen hier per mail bij u op terug .
Excuses voor het...
Beste klant,
Excuses voor het ongemak.

Maris Marissen

Prima, duidelijke site en veel keuze

Yasmine Dupont

Trophée personnalisé magnifique.
livraison rapide.

Ben Krapels

Uitstekend

Ad van Veen / Van Veen Consultancy

Snelle levering van wat we hebben besteld.

Laurens

Prima service

Virginie Roelant

Heel tevreden over alles, de klantenservice, de leveringstermijn en zeer zeker het afgewerkte artikel. Een echte aanrader.

Yeshe de Boer

Goede prijs maat trophies zien er erg cheap uit in het echt