8.2/10

Wim en Cok Kranendonk

Vier jaar geleden besloten wij om bij Budgetplan een keuken te bestellen en kwamen terecht bij de verkoper de Heer Rijnsoever die ons bijzonder goed heb geholpen met het uitzoeken van de kleur en de... Vier jaar geleden besloten wij om bij Budgetplan een keuken te bestellen en kwamen terecht bij de verkoper de Heer Rijnsoever die ons bijzonder goed heb geholpen met het uitzoeken van de kleur en de indeling van de kasten en laden en het prachtige stenen blad en de kwaliteitsapparatuur die er in kwam en al met al is het een prachtig en fijn functionerende keuken geworden en nog steeds na vier jaar vinden we het een juweeltje !
Ook het installeren door twee aardige goeie vakmensen ging voortreffelijk. Alles bij elkaar zijn wij twee zeer zeer tevreden mensen dankzij Budgedplan.

Zeer goed functionerende kwaliteitskeuken voor een nette prijs !

Geen verbeter punten en ook geen tips.

V.d.Velde

Budgetplan is een winkel voor ons met ongekende service. We hadden 2 scharnieren nodig voor keukenkastje en Meneer bood aan om de scharnieren er in zetten uit service van de zaak. Super bedankt, met... Budgetplan is een winkel voor ons met ongekende service. We hadden 2 scharnieren nodig voor keukenkastje en Meneer bood aan om de scharnieren er in zetten uit service van de zaak. Super bedankt, met vriendelijke groet van Henk v.d. Velde

Service verlening

Jan Keijzer

Vervangen vaatwasser

Zeer adequate levering door service monteur.

Feyyaz Kücü

Je hoeft nooit verder te zoeken.

Product en markt kennis

Nvt

H brand

Topbedrijf

Snelle service

Geen 👍🏻

Leo

Product op voorraad voor een goede prijs.

Prijs

Alles

Niks

Leon

Zeer prettig

Goede uitleg en tijd voor de klant

Ronald Maatman

Netjes geholpen en van goed advies gegeven.

Veel keuze.