8.2/10

A M den Hartog

Wat een service prima geregeld.

goed luisteren wat de klant wil

J.a.m. van Dijk

Correcte behandeling. plezierig om mee te praten.
Kennis van zaken en adequate handelen.

Net personeel. De chauffeur beleefd en hulpvaardig.

Volgens mij geen.

B. Schoenmakers

Duidelijk advies. Professioneel. Klantvriendelijk. To the point.

Kwaliteit en prijs.

Jan Jaap Oskam

Uitstekend

Snelle reactie en afspraken helemaal nagekomen

Wiegman

Wat een geweldig bedrijf om een nieuwe keuken te kopen.
Wat een geweldig bedrijf om een nieuwe keuken te kopen.
Jaren geleden heb ik hier ook mijn eerste keuken gekocht. Na een aantal bedrijven bezocht te hebben met behoorlijk "agressieve" verkooptechnieken toch weer bij Budgetplan uitgekomen. Het was weer een fantastische ervaring. Wij hebben v.w.b. de indeling een lastige keuken, maar de zeer kundige verkoper die goed meedenkt met je wensen heeft ervoor gezorgd dat alles goed gekomen is. Alles kan en de sfeer is geweldig!! Wat een feest om hier je keuken te kopen. Niet onbelangrijk de prijzen zijn ook scherp en dat is mooi meegenomen. Bart H. bedankt voor het advies en de mooie keuken!!

Zeer kundige en enthousiaste medewerkers en eerlijke prijzen.
Geweldige sfeer en je wordt niet gedwongen om iets te kopen of ergens voor te tekenen na een eerste bezoek.
Er wordt niet...
Zeer kundige en enthousiaste medewerkers en eerlijke prijzen.
Er wordt niet alleen maar met je meegepraat, als je iets wilt dat niet handig is of problemen zou kunnen veroorzaken wordt dit ook besproken en er wordt duidelijk uitgelegd waarom en hoe of wat. Top!

Geen verbeterpunten te melden voor Budgetplan

REDCAT

Snelle feedback en uitstekend en eerlijk advies

Snelle feedback en uitstekend advies. We zaten met een gebarsten kookplaat. Een snelle offerte gekregen per e-mail. Na telefonische contact raad Dew ons aan om enkel een nieuwe glasplaat bij Siemens... Snelle feedback en uitstekend advies. We zaten met een gebarsten kookplaat. Een snelle offerte gekregen per e-mail. Na telefonische contact raad Dew ons aan om enkel een nieuwe glasplaat bij Siemens te bestellen en de plaat en de installatie in te dienen bij onze verzekeraar. Aldus gedaan en kosten worden vergoed minus het eigen risico. Hartelijk dank Dew!

Simonis

Super netjes geholpen

De collega die ons geholpen heeft was keurig netjes en heel secuur

Als er op een prijs kaartje een gratis artikel vermeld staat wat we erbij krijgen moet het artikel ook wel echt gratis zijn. Als we de kookplaat elders hadden gekocht hadden we €100 goedkoper... Als er op een prijs kaartje een gratis artikel vermeld staat wat we erbij krijgen moet het artikel ook wel echt gratis zijn. Als we de kookplaat elders hadden gekocht hadden we €100 goedkoper geweest maar hadden we geen “gratis “ grill plaat erbij gehad dat was het enige punt waar de verkoper ook niet echt een goed antwoord op had.

Ll d

Alles netjes opgelost

Vriendelijk

hans paap

Snel en goed

snel en keurig

Van Gijzen

Een prima bedrijf

Vriendelijk en verstand van zaken

Ga zo door