Je aankoop wordt beschermd

Noorman Multi Klus

Correcte info

Ga zo door

A.B. Tuiten

Tot nu toe niet positief. Heb op 1 februari een bestelling geplaatst. In de order werd aangegeven levering week 6. Dat was al een week later als gehoopt. Aan het eind van week 6 eens geïnformeerd...

Geef duidelijk aan wanneer er geleverd gaat worden en neem zelf het initiatief naar de klant als het later wordt.

Jean Schoonderwalt

Super bedrijf, veel keus, en doet wat het belooft.

Voor mij het punt dat ik vragen had,en werd op eerlijkheid beantwoord, (waar ik bij andere mijn twijfels had). Ook vragen op levering werd netjes geantwoord, (ivm carnaval in het zuiden zou het een of twee dagen later zijn).

Nee, geen tips ,ga gewoon zo door. Super.

GS

Goedkoop, goede communicatie, snelle levering

Prijs, snelle levering

Een duidelijke en snelle website en mondelinge vragen werden snel en goed beantwoord

kwaliteit voor een interesante prijs, snelle en goede levering

nee

Alex

Na de bestelling te hebben gedaan ontving ik gelijk een bevestiging per email. De bezorgdienst zou contact met mij opnemen voor datum en tijdstip van bezorging. Ik neem 5 dagen later zelf contact op...

De telefoniste was wel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig maar kon uiteindelijk niets voor mij betekenen.

Andere bezorgdienst nemen en snellere terugkoppeling over levering.

Jan de Graaf

Makkelijk besteld en een snelle levering.

De prijs.

Interne communicatie over het afleveradres aan het externe vervoersbedrijf.

keesg

Afzuigkap. Een los ex gekocht, zonder doos. Maar ook zonder bevestigingsmateriaal! Zelf moeten kopen. Wel 30% goedkoper

Snelle verkoop

Bij losse verkoop controle over de acccessoires

Werkman

We hebben een goed product ontvangen, alleen de verzending liep niet helemaal goed, een dag later als afgesproken

Goed product tegen een lage prijs

Op de afgesproken dag leveren

J

Communicatie kan beter, website was niet up to date mijn product was niet op voorraad maar op de website stond dat wel.

Vriendelijk personeel aan de telefoon

Vaker Website updaten