Flora

Waardeloos bedrijf. Vanaf het begin is er een probleem met de vriezer. Pas na 4 servicebezoeken gaat men akkoord met vervanging, maar daar moet wel voor betaald worden ("voor gebruik van de... Waardeloos bedrijf. Vanaf het begin is er een probleem met de vriezer. Pas na 4 servicebezoeken gaat men akkoord met vervanging, maar daar moet wel voor betaald worden ("voor gebruik van de afgelopen 2.5 jaar"), terwijl de garantieperiode nog geldt. Uiteraard ga ik niet akkoord en wordt de vriezer door een derde vervangen. Wat blijkt, bij montage is aan beide kanten dwars door de vriezer heen geboord!
Op mijn vraag hoe Budgetplan, mede in het licht van eerdere problemen bij plaatsing, denkt om te gaan met het feit dat wij 2.5 een waardeloze vriexer hebben gehad en eindeloos veel tijd en energie in het oplossen van het problemen hebben moeten steken, volstaat men met de volgende opmerking: "Jouw feedback en inzichten zijn van onschatbare waarde om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit soort situaties niet meer voorkomen".

ontwerp

inmeten en plaatsen keuken, communicatie en fatsoenlijke afhandeling van terechte klachten.

Barend Janssen

Uitstekend. Gekochte inductie kookplaat, bleek bij inbouwen door monteur, defect. Zelfde dag nog vervangen voor een nieuwe.

Zeer uitgebreid assortiment. Eerlijke prijzen.

Doorgaan gewoon doorgaan.

Jaap Schenk

Top bedrijf

Marcel heeft op deskundige wijze onze vaatwasser ingebouwd.
Perfect afgesteld en ging pas weg nadat alles in orde was

Ga zo door, wat een prima en vriendelijke monteur....

A M den Hartog

Wat een service prima geregeld.

goed luisteren wat de klant wil

J.a.m. van Dijk

Correcte behandeling. plezierig om mee te praten.
Kennis van zaken en adequate handelen.

Net personeel. De chauffeur beleefd en hulpvaardig.

Volgens mij geen.

B. Schoenmakers

Duidelijk advies. Professioneel. Klantvriendelijk. To the point.

Kwaliteit en prijs.

Jan Jaap Oskam

Uitstekend

Snelle reactie en afspraken helemaal nagekomen

Wiegman

Wat een geweldig bedrijf om een nieuwe keuken te kopen.
Wat een geweldig bedrijf om een nieuwe keuken te kopen.
Jaren geleden heb ik hier ook mijn eerste keuken gekocht. Na een aantal bedrijven bezocht te hebben met behoorlijk "agressieve" verkooptechnieken toch weer bij Budgetplan uitgekomen. Het was weer een fantastische ervaring. Wij hebben v.w.b. de indeling een lastige keuken, maar de zeer kundige verkoper die goed meedenkt met je wensen heeft ervoor gezorgd dat alles goed gekomen is. Alles kan en de sfeer is geweldig!! Wat een feest om hier je keuken te kopen. Niet onbelangrijk de prijzen zijn ook scherp en dat is mooi meegenomen. Bart H. bedankt voor het advies en de mooie keuken!!

Zeer kundige en enthousiaste medewerkers en eerlijke prijzen.
Geweldige sfeer en je wordt niet gedwongen om iets te kopen of ergens voor te tekenen na een eerste bezoek.
Er wordt niet...
Zeer kundige en enthousiaste medewerkers en eerlijke prijzen.
Er wordt niet alleen maar met je meegepraat, als je iets wilt dat niet handig is of problemen zou kunnen veroorzaken wordt dit ook besproken en er wordt duidelijk uitgelegd waarom en hoe of wat. Top!

Geen verbeterpunten te melden voor Budgetplan

REDCAT

Snelle feedback en uitstekend en eerlijk advies

Snelle feedback en uitstekend advies. We zaten met een gebarsten kookplaat. Een snelle offerte gekregen per e-mail. Na telefonische contact raad Dew ons aan om enkel een nieuwe glasplaat bij Siemens... Snelle feedback en uitstekend advies. We zaten met een gebarsten kookplaat. Een snelle offerte gekregen per e-mail. Na telefonische contact raad Dew ons aan om enkel een nieuwe glasplaat bij Siemens te bestellen en de plaat en de installatie in te dienen bij onze verzekeraar. Aldus gedaan en kosten worden vergoed minus het eigen risico. Hartelijk dank Dew!

Simonis

Super netjes geholpen

De collega die ons geholpen heeft was keurig netjes en heel secuur

Als er op een prijs kaartje een gratis artikel vermeld staat wat we erbij krijgen moet het artikel ook wel echt gratis zijn. Als we de kookplaat elders hadden gekocht hadden we €100 goedkoper... Als er op een prijs kaartje een gratis artikel vermeld staat wat we erbij krijgen moet het artikel ook wel echt gratis zijn. Als we de kookplaat elders hadden gekocht hadden we €100 goedkoper geweest maar hadden we geen “gratis “ grill plaat erbij gehad dat was het enige punt waar de verkoper ook niet echt een goed antwoord op had.