8.2/10

Blokzijl

Was even wachten maar dan ook uitstekend geholpen met veel vakmanschap

veel vakmanschap Jazeker

niet

Woude

Vriendelijk,duidelijk,goede service,snelle levering

Geeft antwoord op de vragen,komt afspraak na.

R.W. Zuidweg

Goed product, snelle en flexibele levering

Concurrerende prijs. In dit geval een Koel- vriescombinatie. De communicatie met het transportbedrijf was snel, vriendelijk en duidelijk. Op mijn verzoek is er, zonder enig probleem, in dezelfde... Concurrerende prijs. In dit geval een Koel- vriescombinatie. De communicatie met het transportbedrijf was snel, vriendelijk en duidelijk. Op mijn verzoek is er, zonder enig probleem, in dezelfde week een andere bezorgdag ingepland.

Ik heb geen verbeterpunten. Mijn ervaring was naar volle tevredenheid.

L

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prijs

AS

Goed en betrouwbaar bedrijf, hulpvaardige werknemers.

Goede uitleg. Goede apparatuur te kooop

Alex

Goed advies. Snelle levering en altijd vriendelijk.

Advies

Remco domburg

Heel goed snel en topprijs.

Prijs gelijk meenemen

Kreulen

Kwalitatief door ons goed ervaren

Correcte afhandeling van zaken doen

Geem

Carola

Zoals altijd prettig/goed!

Klantcontact, prijs/kwaliteit producten.

Ander bedrijf zoeken dat bezorgt.

Flora

Waardeloos bedrijf. Vanaf het begin is er een probleem met de vriezer. Pas na 4 servicebezoeken gaat men akkoord met vervanging, maar daar moet wel voor betaald worden ("voor gebruik van de... Waardeloos bedrijf. Vanaf het begin is er een probleem met de vriezer. Pas na 4 servicebezoeken gaat men akkoord met vervanging, maar daar moet wel voor betaald worden ("voor gebruik van de afgelopen 2.5 jaar"), terwijl de garantieperiode nog geldt. Uiteraard ga ik niet akkoord en wordt de vriezer door een derde vervangen. Wat blijkt, bij montage is aan beide kanten dwars door de vriezer heen geboord!
Op mijn vraag hoe Budgetplan, mede in het licht van eerdere problemen bij plaatsing, denkt om te gaan met het feit dat wij 2.5 een waardeloze vriexer hebben gehad en eindeloos veel tijd en energie in het oplossen van het problemen hebben moeten steken, volstaat men met de volgende opmerking: "Jouw feedback en inzichten zijn van onschatbare waarde om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit soort situaties niet meer voorkomen".

ontwerp

inmeten en plaatsen keuken, communicatie en fatsoenlijke afhandeling van terechte klachten.