Nico

Bereikbaarheid is heel goed. Geen lange wachttijden. Medewerkers heel behulpzaam!

Onrur

Zeer scherpe prijzen en voor rest verliep alles heel goed.

Beschrijf hier uw ervaring

nog beter als dat ik eigenlijk had verwacht

Heel gemakkelijk te bestellen en alle informatie is erg duidelijk vemeld op de website

linda

Goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

's ochtends geplaatst en eind van de middag weer opgehaald, precies ook zoals gevraagd.
Dat is nog eens voldoen aan de wens van de klant

Gemakkelijk een contaier besteld via de website en bij aankomst thuis stond deze netjes geplaatst zoals afgesproken.

britt

Snelle levering! Personeel is ook heel vriendelijk

Lisa

Zo gemakkelijk om te bestellen en alle informatie is wel te vinden via de website. Bereikbaarheid is ook goed. Geen lange wachttijden.

Yara

Bestellen ging echt gemakkelijk en de levering gaat volgens afspraak. Ik zal zeker vaker bestellen!

Pablo

Voor ons was het belangrijk dat de container zo vroeg mogelijk geleverd zou worden en aan het einde van de dag weer zou worden afgevoerd. Vele leveranciers gaven aan dat dit niet mogelijk was. Bij... Voor ons was het belangrijk dat de container zo vroeg mogelijk geleverd zou worden en aan het einde van de dag weer zou worden afgevoerd. Vele leveranciers gaven aan dat dit niet mogelijk was. Bij budgetcontainers.nl kon dit wel en de medewerker legde uit hoe ik dit kon regelen. Container is volgens afspraak geleverd en weer afgevoerd!

mailka

Vooral scherpe prijzen en snelle service.

niks negatiefs meegemaakt.