Bart

Zeker bestellen! Doen wat ze beloven!

manon

Vriendelijke medewerkers, klantenservice top en chauffeurs zijn ook klantgericht.

Janeke

Bereikbaar is heel goed en de medewerkers zijn ook behulpzaam

Klusbedrijf ny

Containers zijn elke keer netjes op tijd en volgens afspraak geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

snel en servicegericht

Wieger Janse

DUURDER DAN ANDEREN. Prijs is per 4 weKEN en niet 8 weken zoals gebruikelijk. KAN VEEL GOEDKOPER

Beschrijf hier uw ervaring

Container is geplaatst en opgehaald zoals gewenst. De prijs en de wijze van afhandelen viel tegen. Nadat de container was opgehaald kregen wij een factuur voor de extra 4 weken huur. Wij waren in... Container is geplaatst en opgehaald zoals gewenst. De prijs en de wijze van afhandelen viel tegen. Nadat de container was opgehaald kregen wij een factuur voor de extra 4 weken huur. Wij waren in de veronderstelling dat 8 weken huur is inbegrepen. Na onze klacht hierover kregen we enkel wederom de factuur gestuurd. Totaal geen coulance. LET DUS GOED OP >Andere afvalcontainer leveranciers hanteren een termijn van 8 weken. Containers voor 4 weken kan je veel goedkoper krijgen. Voor mensen in Zutphen e.o. kijk bijvoorbeeld bij Schrijvers. Zeker 15 % goedkoper.

Zamina

Volgens afspraak geleverd en weer afgevoerd.

Harry

Zeker voor herhaling vatbaar..

Lotte

Zeer goed bedrijf. Heel klantgericht en de prijzen zijn goed.

souf

Fijn dat particulieren hier ook gebruik van kunnen maken tegen een zeer scherpe prijs!

Fabio

Duidelijk website, gemakkelijk te bestellen en prijzen zijn scherp