Marc

Perfect !

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering op afgesproken dagdeel. Bijzonder vriendelijke chauffeur ( jacob danke !) volgende keer weer hier bestellen

G. Rentenaar

Slechte organisatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een week van te voren een container besteld. Op de afgesproken dag werd de container niet geleverd. Toen ik het bedrijf belde vertelde ze me dat ik al de tweede van de dag was waar een fout in de planning was gemaakt en dat ze geen container konden leveren. Hierdoor drie afspraken moeten verplaatsen en afzeggen en extra kosten gemaakt, nooit meer budgetcontainers voor mij!!!

Reactie Budgetcontainers.nl:

Klopt er was inderdaad een fout gemaakt in de planning bij de Firma Beelen die dit voor ons zou doen.

Fred Meeuwsen

Supersnel geleverd! Erg tevreden

jelle roos

Prima service en herstel!

Beschrijf hier uw ervaring

BC had per ongeluk de foute container geleverd (een open ipv een dichte). Ze hebben dit echter netjes en vlot hersteld. Prima service.

Ruud

Toch geen slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Na een paar dagen wachten is dan toch de container geleverd. Na uitleg te hebben ontvangen, heb ik meer begrip voor de vertraging. Eind conclusie: toch tevreden met Budgetcontainers.

Roland

Zeer slecht bereikbaar. Telefoonnummer is altijd in gesprek.

Beschrijf hier uw ervaring

Container wel op tijd geleverd. Maar. Iet opgehaald op dag waarop ik er om gevraagd had. Erg vervelend slecht.

Reactie Budgetcontainers.nl:

Helaas was er een storing in onze telefooncentrale waardoor we die dag niet bereikbaar waren. de container is 1 dag later opgehaald. Jammer maar helaas.

Nette prijs geen extra kosten achteraf!

Super service

Beschrijf hier uw ervaring

Super goed! Container al in besteld bleek achteraf alleen hout in te zitten en kregen het verschil terug. Ook snel geleverd, wij raden dit bedrijf zeker aan.

Harm

Zeker voor herhaling vatbaar!

service is top

carla

Top bedrijf, doen wat zij beloven!