Gerald van Vliet

Alles volgens afspraak verlopen.

Alles volgens afspraak verlopen

Yacinthe

Alles prima geregeld

Alles prima geregeld

Carli

Waardeloos rampzalig

Beschrijf hier uw ervaring

Op de website kun je aangeven leveren ochtend of middag. Hadden aangegeven vrijdag middag 10 juli en bij opmwerkingen graag laat in de middag. vrijdagochtend wordt ik gebeld 9.50u Ik kan niet niet... Op de website kun je aangeven leveren ochtend of middag. Hadden aangegeven vrijdag middag 10 juli en bij opmwerkingen graag laat in de middag. vrijdagochtend wordt ik gebeld 9.50u Ik kan niet niet opnemen was met onderzoeken bezig ziekenhuis. Container werd ergens op het eind van de straat geparkeerd. Heb 19 x gebeld met vervoerder neemt niet op !! gebeld met Mariella van budget container heb zelf 2 x terug moeten bellen voor een oplossing. Zaterdag moest de schuur gesloopt worden en meteen in de container geplaats worden omdat maandag ochtend bedrijf fundering kwam uitgraven en storten. die hebben we moeten cancelen. omdat pas maandagochtend 13 juli container verplaats werdt. Leidinggevende Johan heeft niets meer van zich laten horen, dat zegt al genoeg wat voor berdijf het helaas is !!!!!!! Bedrijf is geen ster waard !!!

Reactie Budgetcontainers.nl:

Ochtend of middag is een voorkeur geen garantie. Soms is het mogelijk, helaas niet altijd.
De levering van de container hebben we uitbesteed aan de firma MSB. We wachten nog op verdere details over hoe het is gegaan. Jammer dat het zo is gelopen.

Hank

Snel vriendelijk en behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring

Snel vriendelijk en behulpzaam. En de prijzen zijn ook nog eens zeer scherp.

Erik

Helaas

Beschrijf hier uw ervaring

Prima levering container en afhandeling, zo leek het. Na het verstrijken van 16 dagen mbt betaling factuur kreeg ik een mail, geen eerste herinnering, waarin stond dat de afhandeling vanaf nu via... Prima levering container en afhandeling, zo leek het. Na het verstrijken van 16 dagen mbt betaling factuur kreeg ik een mail, geen eerste herinnering, waarin stond dat de afhandeling vanaf nu via het incasso bureau zou gaan lopen. Een herinnering was op zijn plaats geweest. uiteraard moet er betaald worden, maar hiermee verspeel je de opgebouwde credits wat mij betreft.

Ikke

Netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geregeld en netjes geplaatst

Goed op tijd volgens afspraak

Beschrijf hier uw ervaring

Op de juiste datum gebracht en opgehaald, prima

Interieurafwerkingsbedrijf KOZAN

Super Blij

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijf is super, ze doen precies wat zij beloven.
Vriendelijk, Snel & Goedkoop.
Als er weer een container nodig is, zal ik zonder enige twijfel weer bij deze bedrijf bestellen.

Marian

Toppie