Alles conform afspraak!

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes op aangegeven dagdeel geleverd, en op de afgesproken datum weer opgehaald. Toppertje!

de Boer

Super snel

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben al meerdere containerbedrijven containers laten plaatsen en altijd gebeurde dat of het einde van de dag of pas de volgende dag. Budgetcontainers is de eerste die lekker vroeg in de ochtend op de afgesproken datum de container plaatste.

Cornee De Haan

Bezorging

Beschrijf hier uw ervaring

Zaterdags besteld zodat hij maandag morgen bezorgd zou kunnen worden, ho maar bedrijf laat niks van zich horen en zitten heel de dag te wachten. De site zegt snelle levering en besteld volgende dag bezorging uhu.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles digitaal te regelen. Prijs goed. Snel geregeld.

de Waard

Gemak

Beschrijf hier uw ervaring

site is overzichtelijk, bestellen met gemak, afleveren en ophalen gaat probleemloos. Helemaal goed!

Marc

Perfect !

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering op afgesproken dagdeel. Bijzonder vriendelijke chauffeur ( jacob danke !) volgende keer weer hier bestellen

G. Rentenaar

Slechte organisatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een week van te voren een container besteld. Op de afgesproken dag werd de container niet geleverd. Toen ik het bedrijf belde vertelde ze me dat ik al de tweede van de dag was waar een fout in de planning was gemaakt en dat ze geen container konden leveren. Hierdoor drie afspraken moeten verplaatsen en afzeggen en extra kosten gemaakt, nooit meer budgetcontainers voor mij!!!

Reactie Budgetcontainers.nl:

Klopt er was inderdaad een fout gemaakt in de planning bij de Firma Beelen die dit voor ons zou doen.

Fred Meeuwsen

Supersnel geleverd! Erg tevreden

jelle roos

Prima service en herstel!

Beschrijf hier uw ervaring

BC had per ongeluk de foute container geleverd (een open ipv een dichte). Ze hebben dit echter netjes en vlot hersteld. Prima service.