Reviews

9.1 / 10
667 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

667 Reviews

Marloes

10/10

Nette prijs, goede service

Beschrijf hier uw ervaring

De goedkoopste die we konden vinden, en prima op de gewenste datum geleverd en weer opgehaald. Zeker een aanrader!


John de Vries

10/10

Alles prima volgens afspraak

Beschrijf hier uw ervaring

Perfect


DJ

2/10

Goedkoop en slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Budgetcontainers is zeker goedkoop. Helaas heb ik 2 x een bestelling geplaatst die niet goed ging. De eerste keer, begin 2021, werd een dag te laat een open ipv gesloten container geleverd. Dit werd... Budgetcontainers is zeker goedkoop. Helaas heb ik 2 x een bestelling geplaatst die niet goed ging. De eerste keer, begin 2021, werd een dag te laat een open ipv gesloten container geleverd. Dit werd na bellen de volgende dag opgelost.
De tweede keer, in juni 2021, werd de container na 3 keer bellen 4 dagen te laat geleverd. Het was vervolgens ook nog eens de verkeerde container. Dit is ondanks nogmaals bellen, niet meer aangepast. De laatste keer 45 minuten in de wacht gehangen.

Wat een gezeur met dit bedrijf. Ik betaal de volgende keer liever een paar euro extra voor een bedrijf dat op tijd levert en wel reageert op mails en telefoons.

Reactie Budgetcontainers.nl:

Er is getracht contact op te nemen met deze klant omdat de 10m³ schoon puin niet overal in Nederland leverbaar is. Wel kon er een 6m³ geleverd worden wat later ook is gebeurd. Het heeft inderdaad... Er is getracht contact op te nemen met deze klant omdat de 10m³ schoon puin niet overal in Nederland leverbaar is. Wel kon er een 6m³ geleverd worden wat later ook is gebeurd. Het heeft inderdaad langer geduurd dan was voorzien, daarvoor nogmaals onze excuses.


Thea

10/10

Prima geregeld, nette prijs!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima geregeld, goed advies gekregen!


Dooms

2/10

Slechte service, nog nooit meegemaakt!

Beschrijf hier uw ervaring

Verkeerde containers leveren, 8 Keer moeten bellen om een container op te halen. Elke dag de belofte dat de container gaat opgehaald worden, maar 5 dagen niet eens komen opdagen. Als ze dan komen,... Verkeerde containers leveren, 8 Keer moeten bellen om een container op te halen. Elke dag de belofte dat de container gaat opgehaald worden, maar 5 dagen niet eens komen opdagen. Als ze dan komen, is hij volgens hunt te vol en laten ze deze staan (zonder eens aan te bellen). Doe jezelf een plezier en vraag hier geen container aan. Nog nooit zo een problemen gehad met een bedrijf.

Reactie Budgetcontainers.nl:

Container was uitbesteed en uiteindelijk door de firma Sinke geplaatst. Verkeerde containers leveren is bij ons niets van bekend. Wel dat het ophalen door de firma Sinke over het hoofd is gezien en... Container was uitbesteed en uiteindelijk door de firma Sinke geplaatst. Verkeerde containers leveren is bij ons niets van bekend. Wel dat het ophalen door de firma Sinke over het hoofd is gezien en dat dit abnormaal lang heeft geduurd, hiervoor onze excuses. We zullen kijken hoe we dit in de toekomst beter kunnen regelen..


Jason

10/10

Lage prijzen goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, doen we vaker!


Gerald van Vliet

10/10

Alles volgens afspraak verlopen.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles volgens afspraak verlopen


Yacinthe

10/10

Alles prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Alles prima geregeld


Carli

1/10

Waardeloos rampzalig

Beschrijf hier uw ervaring

Op de website kun je aangeven leveren ochtend of middag. Hadden aangegeven vrijdag middag 10 juli en bij opmwerkingen graag laat in de middag. vrijdagochtend wordt ik gebeld 9.50u Ik kan niet niet... Op de website kun je aangeven leveren ochtend of middag. Hadden aangegeven vrijdag middag 10 juli en bij opmwerkingen graag laat in de middag. vrijdagochtend wordt ik gebeld 9.50u Ik kan niet niet opnemen was met onderzoeken bezig ziekenhuis. Container werd ergens op het eind van de straat geparkeerd. Heb 19 x gebeld met vervoerder neemt niet op !! gebeld met Mariella van budget container heb zelf 2 x terug moeten bellen voor een oplossing. Zaterdag moest de schuur gesloopt worden en meteen in de container geplaats worden omdat maandag ochtend bedrijf fundering kwam uitgraven en storten. die hebben we moeten cancelen. omdat pas maandagochtend 13 juli container verplaats werdt. Leidinggevende Johan heeft niets meer van zich laten horen, dat zegt al genoeg wat voor berdijf het helaas is !!!!!!! Bedrijf is geen ster waard !!!

Reactie Budgetcontainers.nl:

Ochtend of middag is een voorkeur geen garantie. Soms is het mogelijk, helaas niet altijd.
De levering van de container hebben we uitbesteed aan de firma MSB. We wachten nog op verdere details...
Ochtend of middag is een voorkeur geen garantie. Soms is het mogelijk, helaas niet altijd.
De levering van de container hebben we uitbesteed aan de firma MSB. We wachten nog op verdere details over hoe het is gegaan. Jammer dat het zo is gelopen.


Hank

9/10

Snel vriendelijk en behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring

Snel vriendelijk en behulpzaam. En de prijzen zijn ook nog eens zeer scherp.