Bradley moeskops

Goede snelle service

Harun Can

SLECHT!

Reactie Containerservice:

Klant besteld te laat na 15.00 uur op wekdagen of in het weekend en dan kan het problemen geven om de container de volgende dag te plaatsen(of wisselen) In deze drukke tijd is belangrijk dat... Klant besteld te laat na 15.00 uur op wekdagen of in het weekend en dan kan het problemen geven om de container de volgende dag te plaatsen(of wisselen) In deze drukke tijd is belangrijk dat containers tijdig worden besteld, we snappen ook dat dit niet altijd mogelijk is. Voor wat betreft het afvoeren van de container, hier is telefonisch contact over geweest, anders laten wij de container niet afvoeren. Blijft een vreemd verhaal.

Marloes

Nette prijs, goede service

John de Vries

Alles prima volgens afspraak

DJ

Goedkoop en slecht

Reactie Containerservice:

Er is getracht contact op te nemen met deze klant omdat de 10m³ schoon puin niet overal in Nederland leverbaar is. Wel kon er een 6m³ geleverd worden wat later ook is gebeurd. Het heeft inderdaad... Er is getracht contact op te nemen met deze klant omdat de 10m³ schoon puin niet overal in Nederland leverbaar is. Wel kon er een 6m³ geleverd worden wat later ook is gebeurd. Het heeft inderdaad langer geduurd dan was voorzien, daarvoor nogmaals onze excuses.

Thea

Prima geregeld, nette prijs!