Brian van Hogerlinden Vh timmerwerken

Snel en goed geleverd

Patrick Ruumpol

3m³ container

Arbion Krasniqi

Snelle service voor een goed bedrag

Bernard Gieskes

Makkelijk en prima

Samir Benhaddi

Heel slecht!! Container besteld bij dit bedrijf en 269 euro betaald. Vervolgend is er door een ander bedrijf een container geplaatst en niemand die weet hoe het komt??? Belt dit bedrijf ne op en... Heel slecht!! Container besteld bij dit bedrijf en 269 euro betaald. Vervolgend is er door een ander bedrijf een container geplaatst en niemand die weet hoe het komt??? Belt dit bedrijf ne op en anuleren zei de bestelling met een kleine administratie kosten van 160 euro!!!! Nooit meer

Reactie Containerservice:

Deze firma heeft bij twee bedrijven een container besteld voor 1 adres. Dus onze partner kwam op de locatie om de container te leveren maar kon meteen omdraaien omdat een ander bedrijf die dag al... Deze firma heeft bij twee bedrijven een container besteld voor 1 adres. Dus onze partner kwam op de locatie om de container te leveren maar kon meteen omdraaien omdat een ander bedrijf die dag al een container had neergezet. Dus een vergeefse rit is in rekening gebracht a € 90,- exc Btw.

Karin Roeleveld

Alles volgens afspraak en goeie prijs

Robbert Bekker

Snelle service

Angelique van der Lubbe / Poorter

Bouwcontainer keurig nettjes en vakkundig geplaatst door de chauffeur voor onze deur en op tijd

Bastiaan Bottinga

Slecht

Reactie Containerservice:

Helaas hadden we de levering van deze container uitbesteed aan de firma Van Happen en hebben dit inderdaad niet goed uitgevoerd. We hebben hierover afspraken gemaakt en hopen dat dit niet meer zal... Helaas hadden we de levering van deze container uitbesteed aan de firma Van Happen en hebben dit inderdaad niet goed uitgevoerd. We hebben hierover afspraken gemaakt en hopen dat dit niet meer zal gebeuren.