Dirk Callens

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Dirk, hartelijk dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Anita Van Loon

Bestel online dus ik ken het bedrijf niet

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Anita, hartelijk dank voor je beoordeling. Dat je ons niet kent dat klopt maar wij proberen ons wel kenbaar te maken op de site juist omdat wij vinden dat je moet kunnen zien wie er nu... Beste Anita, hartelijk dank voor je beoordeling. Dat je ons niet kent dat klopt maar wij proberen ons wel kenbaar te maken op de site juist omdat wij vinden dat je moet kunnen zien wie er nu daadwerkelijk achter een bedrijf zitten. Om die reden staan wij met foto op de thuispagina en hebben wij een team pagina. Toch fijn dat je een beoordeling hebt gegeven. Met vriendelijke groet het BOB team.

Jasper Looije

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Jasper, hartelijk dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

JHS

Prima, snel geleverd, goed verpakt.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste heer/ mevrouw hartelijk dank voor uw beoordeling en het compliment dat alles goed was verpakt. Daar doen wij het voor. Met vrioendelijke groet het BOB team.

Nicole Leclercq

Vlot en vriendelijk

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Nicole, hartelijk dank voor uw beoordeling en compliment. Met vriendelijke groet het BOB team

Filip Vereeken

Goed en aangenaam verrast door de flyer die bij de zending zat

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Filip, hartelijk dank voor je beoordeling en fijn dat de flyer met handleiding goed is ontvangen. Fijn om te lezen. met vriendelijke groet het BOB team.

Jacomine de Kluijver

Handige site met uitleg over gebruik van het product en snelle levering.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Jacomine, hartelijk dank voor je beoordeling en fijn dat de uitleg duidelijk is. Met vriendelijke groet het BOB team.

Liesbeth Budding

Prima ervaring. Goede informatie en snelle levering! Top!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Liesbeth, hartelijk dank voor je compliment en mooie beoordeling. Leuk om te lezen. Warme groet van het BOB team.

Xavier De Bruijn

Volgende keer bestel ik weer

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Xavier, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en we zien je graag weer terug. Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet het BOB team.

G De Haan

Snelle correcte levering. Materiaal, antimuizen gaas, zoals voorgesteld, goed te verwerken!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Guido, hartelijk dank voor je beoordeling en compliment. Leuk om te lezen. Met vriendelijke groet het BOB team.