Gerard Van den heuvel

Snelle en goede verzending

Beste Gerard,
Beste Gerard,
Heel erg bedankt voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met zowel de snelheid van de verzending als de kwaliteit van ons product, de witkalk.
Bij het BOB team streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst meer witkalk nodig hebt of als er iets anders is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van ons product. We waarderen je vertrouwen in ons.

Peter Plooij

De muizenvallen werken niet, het lokaas ook niet.

Beste Peter,
Beste Peter,
Dank je wel voor je feedback, ook al heb je ons product, de muizenvallen, met 2 sterren beoordeeld. We betreuren het ten zeerste te horen dat de muizenvallen en het lokaas niet naar tevredenheid hebben gewerkt.
Het spijt ons dat je moeilijkheden hebt ondervonden met onze producten, want we streven er altijd naar om effectieve oplossingen te bieden voor ongediertebestrijding. We willen graag begrijpen wat er precies is misgegaan, en daarom is het belangrijk dat we in contact komen.
We begrijpen dat je geen contact met ons hebt opgenomen om je zorgen te bespreken. Het is mogelijk dat er enige verwarring is ontstaan, want veel van onze andere klanten zijn juist zeer tevreden met de muizenvallen en het lokaas. We willen heel graag helpen om het probleem op te lossen en te zorgen dat je de gewenste resultaten krijgt.
Om dit te bereiken, zou het fijn zijn als je mij even belt op 0626269545 zodat ik meer te weten kom over je specifieke situatie en om mogelijke oplossingen te bespreken. Ik ben toegewijd om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.
Bedankt voor je geduld en begrip.

Rene Kelleter

Snelle levering, met duidelijke uitleg over het gebruik

Beste Rene,
Wat geweldig om te horen dat je ons product, de rattenvallen, met 5 sterren hebt beoordeeld! We zijn zeer dankbaar voor je positieve feedback.
Het is ons doel om niet alleen...
Beste Rene,
Het is ons doel om niet alleen hoogwaardige producten te leveren, maar ook om onze klanten te voorzien van duidelijke en nuttige informatie over het gebruik ervan. We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de uitleg die je hebt ontvangen.
Als je in de toekomst meer rattenvallen nodig hebt of als je vragen hebt over het gebruik van onze producten, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je steun en voor het kiezen van ons product voor rattenvangst.

Gijs Terlaak Poot

Duidelijke website met begrijpelijke uitleg. Leverantie was vlot, voordelig en met 90 dagen “niet goed, geld terug” - garantie. Wat wil je nog meer?

Beste Gijs,
Beste Gijs,
Dank je wel voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met onze service en ons product, de elektronische muizenverjagers.
Het is geweldig om te weten dat je onze website als duidelijk hebt ervaren en de uitleg begrijpelijk vond. We streven er altijd naar om onze klanten goed geïnformeerd te houden. Bovendien zijn we blij dat je de vlotte levering hebt opgemerkt, evenals de voordelige prijs en onze "niet goed, geld terug" -garantie van 90 dagen. Dat is precies wat we willen bieden: kwaliteit, gemak en gemoedsrust voor onze klanten.
Als je in de toekomst meer muizenverjagers nodig hebt of als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je steun en het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld.

Loek Romijn

Helemaal goed

Beste Loek,
Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn verheugd te horen dat je helemaal tevreden bent met ons product, de vogelpinnen.
Bij het BOB team streven we er...
Beste Loek,
Bij het BOB team streven we er altijd naar om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Het doet ons goed te weten dat ons product aan jouw behoeften heeft voldaan.
Als je in de toekomst meer vogelpinnen nodig hebt of als je vragen hebt over onze producten, staan we altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van ons product voor vogelwering.

Jaap Rikken

Snelle levering goed spul

Beste Jaap,
Beste Jaap,
Bedankt voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo tevreden bent met ons product, de PestiNext voedselmottenval, en met de snelheid van de levering.
Bij het BOB team streven we er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren en om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Als je in de toekomst meer voedselmottenvallen nodig hebt of als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je steun en het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld.

Christian Verbeiren

Top

Beste Christian,
Bedankt voor je geweldige beoordeling van 4,5 sterren! We zijn verheugd te horen dat je ons product tegen ratten als 'top' hebt ervaren.
Bij het BOB team streven we er...
Beste Christian,
Bij het BOB team streven we er voortdurend naar om effectieve en hoogwaardige oplossingen te bieden voor ongediertebestrijding. We zijn blij dat ons product aan je verwachtingen heeft voldaan.
Als er in de toekomst meer behoefte is aan producten voor rattenbestrijding of als je verdere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van ons product.

Maarten

Klantvriendelijk, zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen! Gewoon goed!

Beste Maarten,
Beste Maarten,
Dank je wel voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn erg blij om te horen dat je onze service als klantvriendelijk hebt ervaren en dat we hebben voldaan aan het principe "zeggen wat we doen, doen wat we zeggen".
Bij het BOB team is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit, en het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen hoe belangrijk het is om effectieve oplossingen te bieden voor wespenbestrijding, en we zijn blij dat ons product aan je behoeften heeft voldaan.
Als je in de toekomst nog meer producten voor ongediertebestrijding nodig hebt of als je verdere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van ons product.

M Glabbeek

Goede service

Beste heer / mevrouw Glabbeek,
Bedankt voor je beoordeling van 4,5 sterren! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en ons product, de muizenvallen.
Bij het BOB team...
Beste heer / mevrouw Glabbeek,
Bij het BOB team streven we er altijd naar om onze klanten goede service te bieden en hoogwaardige producten te leveren voor ongediertebestrijding. We waarderen je positieve feedback en je keuze voor onze muizenvallen.
Als je in de toekomst nog meer muizenvallen nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen.

Henk Wilbrink

Zeer goede service, goede produkten die de aankoop zeer zeker aanbevelingswaardig zijn.

Beste Henk,
Beste Henk,
Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn erg blij om te horen dat je zeer tevreden bent met onze service en onze muizenvallen, en dat je onze aankoop ten zeerste aanbeveelt.
Bij het BOB team is het ons doel om zowel goede service als hoogwaardige producten te bieden voor ongediertebestrijding. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Als je in de toekomst nog meer muizenvallen nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn altijd blij om te helpen.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het aanbevelen van onze producten.