Peter Plooij

De muizenvallen werken niet, het lokaas ook niet.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Peter,
Dank je wel voor je feedback, ook al heb je ons product, de muizenvallen, met 2 sterren beoordeeld. We betreuren het ten zeerste te horen dat de muizenvallen en het lokaas niet naar tevredenheid hebben gewerkt.
Het spijt ons dat je moeilijkheden hebt ondervonden met onze producten, want we streven er altijd naar om effectieve oplossingen te bieden voor ongediertebestrijding. We willen graag begrijpen wat er precies is misgegaan, en daarom is het belangrijk dat we in contact komen.
We begrijpen dat je geen contact met ons hebt opgenomen om je zorgen te bespreken. Het is mogelijk dat er enige verwarring is ontstaan, want veel van onze andere klanten zijn juist zeer tevreden met de muizenvallen en het lokaas. We willen heel graag helpen om het probleem op te lossen en te zorgen dat je de gewenste resultaten krijgt.
Om dit te bereiken, zou het fijn zijn als je mij even belt op 0626269545 zodat ik meer te weten kom over je specifieke situatie en om mogelijke oplossingen te bespreken. Ik ben toegewijd om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.
Bedankt voor je geduld en begrip.
Het BOB Team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Diervriendelijke muizenval, dieronvriendelijke mui...