Nordwin Alberts

Ii heb het imkerpak met verlengde handschoenen gekocht bij dit bedrijf. Allemaal keurig en snel geleverd tegen een goede prijs. Wel een tip. Het pak is 'one size fits all'de, maar ik ben 1.86..man... Ii heb het imkerpak met verlengde handschoenen gekocht bij dit bedrijf. Allemaal keurig en snel geleverd tegen een goede prijs. Wel een tip. Het pak is 'one size fits all'de, maar ik ben 1.86..man en ik kan me er net inwurmen, maar 2 maten groter zou wel wenselijk zijn.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Nordwin, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en opbouwende kritiek. Wij weten dat het wespenpak voor grotere mensen wat aan de kleine kant is. Wij gaan dit met onze leverancier opnemen om... Beste Nordwin, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en opbouwende kritiek. Wij weten dat het wespenpak voor grotere mensen wat aan de kleine kant is. Wij gaan dit met onze leverancier opnemen om ze wat groter te laten maken. Met vriendelijke groet het BOB team.

Eddy Aelbrecht

Goed product

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Eddy, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Astrid Huf

Alles netjes geleverd en verpakt

Sandra Demeyer

Super

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Sandra hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Harry Driessen

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Harry, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Niet tevreden

Leveren ging snel maar nu (90 dagen niet goed geld terug) geen reactie op mail inzake retourneren.

Product heeft bij ons geen effect en dit moet retour en uiteraard restitutie.

Product heeft bij ons geen effect en dit moet retour en uiteraard restitutie.

GRAAG REACTIE

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste heer / mevrouw Kooreman, Ik heb uw mail beantwoord op 2 juli maar ik krijg daar helaas geen antwoord op. Retourneren kan heel eenvoudig naar het adres wat op de factuur en verzend bon staat.... Beste heer / mevrouw Kooreman, Ik heb uw mail beantwoord op 2 juli maar ik krijg daar helaas geen antwoord op. Retourneren kan heel eenvoudig naar het adres wat op de factuur en verzend bon staat. Hier onder mijn reactie op uw mail om te retourneren.
Beste heer en mevrouw Kooreman,
Excuus voor mijn late reactie op uw mail door ziekenhuisopname van onze zoon zijn er wat dingen blijven liggen. Excuus daarvoor. Jammer dat de verjagers in uw geval niet werken, althans niet snel genoeg werken. U kunt ze gewoon terug sturen. Graag factuur erbij zodat ik het direct kan afhandelen en uw aankoopbedrag kan terug storten.
Ik wens u een fijn weekend en vriendelijke groet François van Iersel

Luc Verheyen

Goede ervaring

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Luc, hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Johan Middelesch

Prima service en levering

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Johan, hartelijk dank voor je compliment en mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Paula

Snelle levering en product precies als omschrijving

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Paula, dank voor je compliment en beoordeling. met vriendelijke groet het BOB team.

Ine Boon

Erg vlotte bezorgd

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Ine, hartelijk dank voor je beoordeling. met vriendelijke groet het BOB team.