Wiel Dassen

Goede ervaring

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Wiel, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en compliment. Met vriendelijke groet het BOIB team.

Amanda Nedermeijer

Spray gekocht + info over het vangen van muizen gevonden.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Amanda, hartelijk dan k voor je mooie beoordeling en positieve woorden. Met vriendelijke groet het BOB team.

Jan Talens

Bijna twee weken mijn bestelling gedaan. Helaas nog steeds niet binnen. Ongedierte is alweer bijna opnieuw geboren :)

14 juli 10:00

Zending is gesorteerd
13 juli 18:37
Zending is ontvangen door PostNL
6 juli 3:30
Wegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgd
5 juli 4:15
Door grote drukte duurt het wat langer dan normaal. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen
4 juli 14:49
Zending is ontvangen door PostNL
3 juli 10:36
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Ik zag dat je een klacht hebt over de levering van je bestelling. Volgens postnl is die inmiddels geleverd? Excuus voor het ongemak. Helaas kunnen wij geen invloed uitoefenen op de kwaliteit van... Ik zag dat je een klacht hebt over de levering van je bestelling. Volgens postnl is die inmiddels geleverd? Excuus voor het ongemak. Helaas kunnen wij geen invloed uitoefenen op de kwaliteit van postnl. Ondanks dat dit de beste postbezorger van Nederland is gaat er helaas wel eens iets mis. Zou je aan mij kunnen bevestigen dat je de spullen nu wel hebt ontvangen. Excuus voor het ongemak en wellicht had je ons even kunnen benaderen in een vroeger stadium zodat wij met postnl contact hadden kunnen opnemen. Dit schept vaak eerdere duidelijkheid en weten we allemaal wat er aan de hand is. Postnl geeft onderstaande aan en ik hoop dat dit ook zo is. 14 jul. 2022
13:54 Uur
Zending is bezorgd op de afgesproken plek. Met vriendelijek groet François

Piet Deblauwe

Slechte ervaring. Ander en goedkoper product geleverd dan werd betaald en besteld! Dit kan niet!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Piet, ik betreur echt je slechte ervaring en ik heb je ook mijn oprechte excuses aangeboden. Ik wilde je graag snel helpen met exact hetzelfde product, maar onze leverancier stuurde een... Beste Piet, ik betreur echt je slechte ervaring en ik heb je ook mijn oprechte excuses aangeboden. Ik wilde je graag snel helpen met exact hetzelfde product, maar onze leverancier stuurde een product met een nadere merknaam erop. Bij navraag blijkt dit product exact hetzelfde te zijn maar niet de naam. Ik had er eerlijk gezegd geen rekening mee gehouden dat een nadere naam een probleem zou zijn. Zoals afgesproken kun je alles retour sturen en betaal ik al je extra kosten. Met vriendelijke groet François

Rinka Schippers

Goed geholpen en behulpzaam als ik iets niet wist

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Rinka, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en compliment. Met vriendelijke groet het BOB team.

Jacqueline Metselaar

Prima product, snelle service

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Jacqueline, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Jack en Renate Lenards

Prima!! Alles volgens afspraak 👍

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste heer en mevrouw Lenards, Hartelijk dank voor jullie beoordeling en het compliment. Met vriendelijke groet het BOB team.

Ad Heijmans

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste ad, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

L.F.M. Snoeren

Om een wespenplaag te bestrijden heb ik het wespenbestrijdingspakket gekocht. De bestrijding was effectief.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste heer / mevrouw, dank voor uw beoordeling en fijn dat de bestrijding goed is gelukt. Leuk om te horen. Met vriendelijke groet het BOB team.

Paul Francot

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Paul, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.