Paul

Goedkoop, 'budget' waren de mottenvallen in ieder geval. Helaas echter worden er ook geen motten mee gevangen!

Beste Paul,
Beste Paul,
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat de mottenvallen niet aan je verwachtingen voldeden. Onze mottenvallen zijn inderdaad budgetvriendelijk, maar dat betekent niet dat ze niet effectief zijn. We hebben veel foto's van tevreden klanten waarop de mottenvallen vol zitten met motten. Ze werken doorgaans erg goed.
Het spijt ons dat je geen contact met ons hebt opgenomen om door te nemen waar het fout is gegaan. We staan altijd klaar om onze klanten te helpen en eventuele problemen op te lossen. We willen graag weten wat er mis is gegaan, zodat we je kunnen voorzien van de juiste oplossing.
Als je alsnog contact met ons wilt opnemen, kun je ons bereiken via info@budgetongediertebestrijden.nl of telefonisch op +31626269545. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet, François en het BOB team

Simon Boef

Super, vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Beste Simon,
Beste Simon,
Dank je wel voor je positieve beoordeling van onze Larvex engerlingen bestrijdingskorrels! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en dat je onze service als vlot hebt ervaren. Bij ons streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.
Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt bij ongediertebestrijding of andere producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.
Nogmaals bedankt voor je steun en je positieve feedback. We waarderen je als klant en hopen dat je nog lang van onze producten zult genieten.
Met vriendelijke groet, Het BOB team.

Elisabeth Goedhart

Snelle levering en goed product

Beste Elisabeth,
Beste Elisabeth,
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de anti fruitvliegjes vloeistof en dat je de levering als snel hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen.
Het is fijn om te horen dat het product goed werkt tegen fruitvliegjes. Fruitvliegjes kunnen erg vervelend zijn, vooral in de zomermaanden. Onze anti fruitvliegjes vloeistof is speciaal ontworpen om deze kleine beestjes effectief te bestrijden.
Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
Met vriendelijke groet, Het BOB team

Freddy Gressens

Voorheen geen ervaring…

Beste Freddy,
Beste Freddy,
Bedankt voor je geweldige beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze anti meelmotten producten aan je verwachtingen voldeden. Meelmotten kunnen een vervelend probleem zijn in de keuken, maar gelukkig hebben we effectieve oplossingen om ze te bestrijden.
Onze anti meelmotten producten zijn speciaal ontworpen om meelmotten effectief te bestrijden en te voorkomen dat ze terugkomen. We streven er altijd naar om kwaliteitsproducten aan te bieden die hun werk goed doen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij ongediertebestrijding, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.
Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het BOB team

Helen brugman

Snelle levering. Op de website kon ik de winkelpand lastig terugvinden nadat ik iets in de winkelwagen had gelegd en nog even verder shopte, Pas als ik op menu klikt kom deze weer in het zicht. Snelle levering. Op de website kon ik de winkelpand lastig terugvinden nadat ik iets in de winkelwagen had gelegd en nog even verder shopte, Pas als ik op menu klikt kom deze weer in het zicht.
Misschien als standaard op de site zetten?

Beste Helen,
Beste Helen,
Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van de zilvervisjesvallen. We streven er altijd naar om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen.
We waarderen ook je feedback over de website. We begrijpen dat het lastig kan zijn om de winkelwagen terug te vinden nadat je iets hebt toegevoegd en verder hebt geshopt. We zullen zeker kijken naar de mogelijkheid om de winkelwagen standaard zichtbaar te maken op de website, zodat het gemakkelijker is om je bestelling af te ronden.
Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling en waardevolle feedback! Met vriendelijke groet, Het BOB team

Jan-Eric Zandbergen

Goede informatie op de site. Accuraat reageren.

Beste Jan-Eric,
Beste Jan-Eric,
Bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de Muizenwegjager voor het stopcontact en dat je de informatie op onze website als goed hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten van duidelijke en accurate informatie te voorzien, zodat ze de juiste keuze kunnen maken.
Het is belangrijk voor ons om snel en accuraat te reageren op vragen en verzoeken van onze klanten. We begrijpen dat een snelle en betrouwbare service essentieel is bij het oplossen van ongedierteproblemen. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Ad Lelieveld

Prima, had eers een vraag en was makkelijk te bereiken en duidelijk antwoord.

Beste AD,
Beste AD,
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze elektronische muizenverjager en dat je een prima ervaring hebt gehad met onze klantenservice. We streven er altijd naar om onze klanten snel en duidelijk te helpen bij het beantwoorden van vragen en het bieden van ondersteuning.
Het is belangrijk voor ons om gemakkelijk bereikbaar te zijn en onze klanten van duidelijke antwoorden te voorzien. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en je hebben kunnen helpen met je vraag.
Nogmaals bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Het BOB team

Arie van Es

Snel en goed produkt bezorgd

Beste Arie,
Beste Arie,
Bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de mottenval en dat het product snel en goed bij je is bezorgd. We streven er altijd naar om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen, zodat ze direct aan de slag kunnen met het bestrijden van motten.
Onze mottenval is speciaal ontworpen om effectief motten te vangen en te voorkomen dat ze zich verder kunnen voortplanten. We zijn blij dat het product aan je verwachtingen voldoet.
Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling!
Met vriendelijke groet, Het BOB team

CC van Verschuer

Goede ervaringen

Beste heer of mevrouw Verschuer,
Beste heer of mevrouw Verschuer,
Namens het BOB team wil ik je hartelijk danken voor je positieve beoordeling van 4.5 sterren. Het is fijn om te horen dat je goede ervaringen hebt met onze kalk tegen bloedluis. Jouw feedback is essentieel voor ons en moedigt ons aan om continu de kwaliteit van onze producten en service hoog te houden. Dankjewel voor je vertrouwen en het delen van je ervaring.
Het BOB team.

Philip Van De Weghe

Snelle correcte levering

Beste Philip,
Beste Philip,
Namens het BOB team wil ik je bedanken voor de positieve beoordeling van 4.5 sterren. We zijn verheugd te horen dat de levering van het product tegen muizen snel en correct was. Jouw feedback is voor ons waardevol en helpt ons om onszelf te blijven verbeteren. Dankjewel voor je vertrouwen en het delen van jouw tevredenheid.
Met vriendelijke groet, Het BOB team.