Naomi Van Staden

Heel goed

Ludo Hocko

Ik heb het product nog steeds niet ontvangen

Christiane Rietveld

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Christiane, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Gijs Veenstra

Goede ervaring met deze mensen , te weinig geleverde spullen snel na geleverd. prima service.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Gijs, dank voor je mooie beoordeling en compliment. Nogmaals excuus voor onze fout. Met vriendelijke groet François

A. Broekhof

Goede ervaring.

Marion Sturtz

Heel goede ervaring

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Marion, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en fijn dat je je goede ervaring hier wilt delen. <et vriendelijke groet het BOB team.

Jan Rombouts

Slechte communicatie

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Jan, ik betreur je slechte beoordeling. Helaas kloppen de track en trace weergaven niet altijd en raken er wel eens spullen kwijt. Na onze laatste email wisseling heb ik je ook toegezegd je... Beste Jan, ik betreur je slechte beoordeling. Helaas kloppen de track en trace weergaven niet altijd en raken er wel eens spullen kwijt. Na onze laatste email wisseling heb ik je ook toegezegd je bestelling nogmaals opnieuw en kosteloos toe te sturen omdat wij het ook jammer vinden dat pakketten soms niet goed of niet aankomen. Het kost helaas tijd om dit alles na te pluizen waardoor het langer duurt dan dat we willen. Ik hoop in ieder geval dat de nieuwe zending wel op tijd bij je aankomt. Excuus voor het ongemak en vriendelijke groet François

Jan van Deventer

Goede ervaring

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Jan, fijn om te horen en dank voor je mooie beoordeling. met vriendelijke groet het BOB team.

Els de Bruijn

Op tijd afgeleverd, duidelijke site

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Els, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en compliment. leuk om te lezen. Met vriendelijke groet het BOB team.