Martin de Jonge

Snel geleverd en goed verpakt tegen evt beschadiging.
Website is overzichtelijk en duidelijk

Christian Szeliangowski

Goede prijzen, goede producten

Tony

Alles perfect verlopen.

Peter

PestiNext PROFESSIONELE Zilvervisjesval (Papiervisjesval):
Dit product werkt totaal niet en mag zeker niet professioneel genoemd worden. De traditionele kleefvallen zijn nog het beste.

Wilfried Verstraete

Snelle en correcte afhandeling.
Product voldoet aan verwachtingen

Karima Douh

Ik vind het super ik ben echt tevreden

MW

Get werkt niet! Muuzen zijn binnen een paar weken terug.

An Hagenaars

Jammer genoeg een verkeerd (goedkoper) product geleverd. Na sturen van een e-mail hierover geen reactie ontvangen.

Beste An,
Beste An,
Bedankt voor je bericht en je geduld. Ik wil graag duidelijk maken dat er wel degelijk contact met ons is geweest en dat het probleem inmiddels is opgelost. We erkennen dat we een vergissing hebben gemaakt en je e-mail helaas te laat hebben gezien. Ook wij maken soms fouten en vergissingen, en daar leren we van.
Je voorstel hebben we geaccepteerd, en we zijn ervan uitgegaan dat dit het probleem heeft verholpen. Bedankt voor je begrip en het goede voorstel dat je hebt gedaan. Ik ben ervan uitgegaan dat daarmee het probleem verhopen was.
Nogmaals dank voor je geduld en begrip. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren.
François
Budget Ongedierte Bestrijden

Ronny Menten

Veel keuze en vlotte levering.

Beste Ronny,
Wat een geweldige beoordeling, bedankt voor de 10 punten! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze ruime keuze en de vlotte levering van de rattenvallen.
Het is...
Beste Ronny,
Het is altijd fijn om te weten dat onze inspanningen gewaardeerd worden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer producten nodig hebben, dan staan we uiteraard weer voor je klaar.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
François
Budget Ongedierte Bestrijden

Erno den Breeyen

Goede producten en vlotten levering.

Beste Erno,
Hartelijk bedankt voor je fantastische beoordeling en de 10 punten! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de vlotte levering.
Het betekent veel...
Beste Erno,
Het betekent veel voor ons om te weten dat onze klanten tevreden zijn. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer producten nodig hebt, staan we altijd voor je klaar.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en we kijken ernaar uit om je weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet, het Budget Ongedierte Bestrijden team