rl Willering

Prima, mijn pallet was verdtraagdmaar dit kwam niet door BOB

J.G. Jimmink

Precies gedaan wat vermeld werd.

Alfred Vijn

Prima product, snelle levering

Coby van Wensveen

Harun

Goed en behulpzaam bedrijf. İn februari had ik twee elektrische muizenverjagers besteld nadat ik muizenkeutels in mijn appartement ben tegengekomen. Na het plaatsen van de muizenverjagers heb ik... Goed en behulpzaam bedrijf. İn februari had ik twee elektrische muizenverjagers besteld nadat ik muizenkeutels in mijn appartement ben tegengekomen. Na het plaatsen van de muizenverjagers heb ik niets meer gezien! İk raad dit product zeker aan voor mensen die last hebben van muizen/ratten. Na 4 maanden deden de verjagers het om een of andere redenen het niet meer. Hierover heb ik contact gehad met François en binnen enkele dagen heb ik twee nieuwe verjagers ontvangen. Uitstekende service!

Hoi Harun,
Hoi Harun,
Bedankt voor je fantastische beoordeling en de volle 10 sterren! We zijn blij te horen dat de elektrische muizenverjagers zo goed voor je hebben gewerkt. Het is altijd fijn om te weten dat onze producten hun werk doen en dat jij geen ongewenste bezoekers meer hebt gehad.
We vinden het erg belangrijk om onze klanten snel en goed te helpen, dus het doet ons deugd dat we je snel nieuwe verjagers hebben kunnen sturen toen er een probleem was. Dat is precies de service waar we voor staan bij Budget Ongedierte Bestrijden.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of ons nodig hebt, weet dat we altijd voor je klaarstaan!
Met vriendelijke groet, François en het hele Budget Ongedierte Bestrijden team

Bert Oomen

Goed bedrijf snelle levering duidelijke beschrijvingen bij producten

Hoi Bert,
Hoi Bert,
Bedankt voor je beoordeling en de 7 sterren! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de duidelijke beschrijvingen bij onze producten. We doen ons best om alles zo helder mogelijk te maken en zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen.
Als je in de toekomst nog vragen hebt of extra hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen!

Gerda de Lange

Snelle levering, wel twee vliegvangzakken van de tien gescheurd met Stanley mes. Dit aangegeven via mail, tnt geen reactie

Hoi Gerda,
Hoi Gerda,
Bedankt voor je beoordeling en de 8 sterren! We zijn blij te horen dat je tevreden was met de snelle levering, al vinden we het jammer dat twee van de vliegvangzakken gescheurd waren. Onze excuses dat je wat langer op een reactie moest wachten; François was helaas ziek, waardoor het antwoord vertraging opliep.
Gelukkig hebben we je inmiddels kunnen helpen en hebben we direct twee nieuwe vliegvangzakken naar je opgestuurd. Soms kan het inderdaad wat langer duren voordat we reageren, maar we doen altijd ons uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.
Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Hillie Janssen

Artikel van goede kwaliteit en snel geleverd.

Hoi Hillie,
Hoi Hillie,
Bedankt voor je fantastische beoordeling en de volle 10 sterren! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de kleding- en voedselmottenval en dat de levering snel was.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!