W willemars

Positief

Hoi W. Willemars,
Hoi W. Willemars,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling met 4 sterren over onze mollenklemmen! Bij Budget Ongedierte Bestrijden (BOB) zijn we altijd blij om te horen dat onze producten goed werken. We streven ernaar om de beste oplossingen te bieden voor ongedierteproblemen, en het is geweldig om te weten dat we je hebben kunnen helpen bij het aanpakken van de mollen in je tuin.
Mocht je nog tips, vragen of feedback hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te ondersteunen en adviseren, en natuurlijk ook om die stiekeme mollen een stapje voor te zijn. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in ons team en onze producten!
Het BOB Team 🌱🐾

Q den Oudsten

Beste Q den Oudsten,
Beste Q den Oudsten,
Hartstikke bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren voor onze elektrische muizenval! Bij Budget Ongedierte Bestrijden zijn we superblij om te horen dat je tevreden bent met het resultaat. "Prima" is precies wat we willen horen van onze klanten!
We zijn trots op onze producten en het is fantastisch dat de elektrische muizenval goed zijn werk doet bij jou thuis. Mocht je ooit nog vragen hebben of advies nodig hebben over het gebruik van de val of over andere ongedierteproblemen, dan staan we altijd voor je klaar.
Bedankt voor het kiezen van Budget Ongedierte Bestrijden en voor het delen van je positieve ervaring.
Het Team van Budget Ongedierte Bestrijden 🐭⚡

Klaas Pasterkamp

Top bedrijf en heeft ook nog eens goede service.

Beste Klaas,
Beste Klaas,
Wat een geweldige beoordeling van 4,5 sterren, dankjewel! We zijn super blij om te horen dat je ons een "top bedrijf" vindt met "goede service". Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons altijd in voor zowel kwalitatieve producten als topnotch service.
Jouw feedback is voor ons ontzettend waardevol. Het motiveert ons om continu te blijven werken aan onze diensten en klanttevredenheid. Mocht je in de toekomst nog advies of hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden. We staan altijd klaar om je te helpen met een glimlach en een effectieve oplossing voor elk ongedierteprobleem.
Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en de hoge waardering, Klaas. Onthoud dat we bij Budget Ongedierte Bestrijden altijd een stapje extra zetten voor onze klanten! Althans daar doen we ons best voor.
Het Team van Budget Ongedierte Bestrijden 🌟🐜

Henk Wilbrink

Al eerder een bestelling gedaan waarover ik enorm tevreden was. Nu dezelfde bestelling gedaan, wederom zeer tevreden.

Beste Henk,
Beste Henk,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van 5 sterren en voor het opnieuw kiezen van Budget Ongedierte Bestrijden! Het is fantastisch om te horen dat je enorm tevreden bent met je eerdere bestelling en dat we die tevredenheid hebben kunnen voortzetten met je recente aankoop.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om consistent hoge kwaliteit en service te leveren. Jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. We zijn blij dat je hebt ervaren dat onze producten effectief en betrouwbaar zijn.
Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben of advies willen over ongediertebestrijding, weet dan dat wij altijd voor je klaarstaan. We hopen je nog vele malen te mogen helpen met al je ongediertebehoeften.
Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons en voor het delen van je positieve ervaringen.
Het Team van Budget Ongedierte Bestrijden 🌟🐁

Erwin

Snelle levering, goede spullen (muizengaas en ijzerschaar)

Beste Erwin,
Beste Erwin,
Bedankt voor je beoordeling van 4 sterren! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de door jou bestelde producten - het muizengaas en de ijzerschaar. Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons in voor snelle service en het aanbieden van effectieve en kwalitatief hoogwaardige producten.
Het is fijn om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Jouw feedback is voor ons erg belangrijk en helpt ons om onze dienstverlening continu te verbeteren.
Mocht je in de toekomst nog meer hulp nodig hebben of meer producten willen bestellen, dan staan we natuurlijk weer voor je klaar. We zijn er om je te helpen met al je ongedierte bestrijdingsbehoeften!
Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Budget Ongedierte Bestrijden.
Het Team van Budget Ongedierte Bestrijden 🛠️🐁

Guy

Bestelling nooit ontvangen en reageren niet of nauwelijks op emails!

Hallo Guy,
Hallo Guy,
Allereerst wil ik, François van Budget Ongedierte Bestrijden, mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. Ik begrijp volledig dat het frustrerend is om een bestelling niet te ontvangen en niet direct antwoord te krijgen op je e-mails.
Ik wil graag verduidelijken dat er wel degelijk emailcontact is geweest. Op 8 december heb ik, zoals eerder besproken, je bestelling opnieuw verzonden, ditmaal als een brievenbuspakketje. Volgens de informatie van PostNL is dit pakketje ook bezorgd, en deze informatie heb je ook per mail ontvangen.
Daarnaast wil ik je laten weten dat ik een klacht heb ingediend bij PostNL over de eerste verzending. We nemen dit soort situaties zeer serieus en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn.
Ik hoop dat je begrijpt dat wij van onze kant alles hebben gedaan om deze situatie op te lossen. Mocht je nog verdere vragen of zorgen hebben, of als ik je op een andere manier kan ondersteunen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, en ik hoop dat we dit naar tevredenheid kunnen oplossen.
François

Marjolein Zuur

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Allereerst, een dikke dankjewel voor de prachtige beoordeling van 4,5 sterren! We zijn super blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service en producten. Jouw hoge waardering betekent veel... Allereerst, een dikke dankjewel voor de prachtige beoordeling van 4,5 sterren! We zijn super blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service en producten. Jouw hoge waardering betekent veel voor ons.
We streven ernaar om onze klanten de beste ervaring te bieden, en jouw feedback laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Als je in de toekomst nog vragen hebt, meer producten nodig hebt, of gewoon wat advies wilt over ongediertebestrijding, weet dan dat we er altijd voor je zijn.
Nogmaals bedankt voor het kiezen van ons en voor het delen van je positieve ervaring. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Victor Albers Spierings

Moet nog afwachten of de muizen zich laten vangen, of de moed opgeven....

Hallo Victor,
Hallo Victor,
Bedankt voor het geven van 3 sterren en voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat het afwachten is om te zien of de muizen zich laten vangen door de combinatie van het muizengaas en het elektrische apparaat. Het kan soms even duren voordat je resultaat ziet, maar we zijn ervan overtuigd dat je met geduld en de juiste aanpak succes zult boeken.
Mocht je advies nodig hebben over hoe je het beste resultaat kunt behalen met onze producten, of als je vragen hebt over het gebruik ervan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je uiteindelijk volledig tevreden bent met je aankoop.
We hopen dat je snel positieve resultaten zult zien en dat de muizenproblemen snel tot het verleden behoren. We horen graag van je hoe het gaat!

HPM van Leeuwen

Té hoge verzendkosten voor Brievenbuspakje; 6,95 ipv 4,15/4,85
het artikel zelf was billijk geprijsd.

Hallo HPM van Leeuwen,
Hallo HPM van Leeuwen,
Bedankt voor het delen van je ervaring en het geven van 3 sterren. We waarderen je eerlijke mening over de verzendkosten en zijn blij te horen dat je tevreden bent met de prijs van het artikel zelf.
We begrijpen dat de verzendkosten een belangrijk aspect zijn voor onze klanten. We willen je verzekeren dat we onze verzendkosten regelmatig evalueren om competitief en rechtvaardig te blijven. De verzendkosten omvatten niet alleen de prijs voor het verzenden zelf, maar ook de verpakking en de zorgvuldige afhandeling van je bestelling om ervoor te zorgen dat alles in perfecte staat aankomt.
Jouw feedback is erg waardevol voor ons en helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen jouw opmerkingen zeker meenemen in onze toekomstige overwegingen rond verzendkosten.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, of als we je op een andere manier kunnen helpen, laat het ons dan weten. We staan altijd klaar voor onze klanten!

Sjoerd Wiegerinck

Ik heb mijn zending nooit ontvangen

Hallo Sjoerd,
Hallo Sjoerd,
Allereerst willen we je bedanken voor je feedback, ook al is het deze keer niet wat we hadden gehoopt. We begrijpen je frustratie volledig dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Zoals we eerder via email hebben laten weten, hebben we te maken met een onverwachte vertraging bij PostNL.
We willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit op te lossen en dat we je bestelling opnieuw zullen versturen. Ons doel is altijd om onze klanten tevreden te stellen en we vinden het erg vervelend dat dit incident heeft geleid tot een negatieve ervaring.
We hopen dat je ons de kans geeft om dit recht te zetten. Je bestelling is reeds onderweg, en je hebt daar een track en trace code van ontvangen. Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Bedankt voor je geduld en begrip in deze situatie.