Jan

Zeer correct van informatie inwinnen tot verkoop, correcte en professionele levering en plaatsing met degelijke uitleg.
Ook bij telefonische vragen snel geholpen!

Kristof

Hoewel onze Spa Enjoy slechts 16maand oud is, was het natuurlijk niet leuk dat hij niet meer werkte wegens stroomverlies.
Maar jullie vlugge antwoord en vastleggen van interventie zorgde...
Maar jullie vlugge antwoord en vastleggen van interventie zorgde ervoor dat we heel snel terug konden genieten.

Blijkbaar was het een probleem met de heater, een minder goede productiereeks (kan gebeuren), maar jullie monteur
verving deze door een nieuwe. En alles werkte terug perfect.

We zijn blij met jullie professionele vlugge aanpak, niet alleen bij verkoop, maar ook bij herstelling.
En dit alles zonder verplaatsingskosten, werkuren, vervangstukken door het service pakket.

Dikke duim omhoog, en bedankt voor de vlugge en goede interventie!

Vriens

Ons contact met de bubbelkoning was prima. Na een duidelijk en verhelderend gesprek kochten wij een mooie spa, waar we inmiddels intens van genieten!

Chantal c

Goede ontvangst. Vriendelijk personeel. Professionele uitleg.

Patrick Kalee

Wij hebben alleen maar hele goede ervaring met dit bedrijf.
Topbedrijf!!!
Van keuze maken tot installeren van de jacuzzi. Alles is heel goed verlopen. Altijd goed en eerlijk advies....
Wij hebben alleen maar hele goede ervaring met dit bedrijf.
Topbedrijf!!!
Ook al kom je alleen maar advies vragen en ga je de deur weer uit, dan is dat ook goed.
Niet opdringerig, maar wel vriendelijk!
2 jaar later een keer een probleem gehad en ook dat werd zeer goed opgelost.

theo janssen

Een hele goede ervaring, super tevredenm over de medewerker die het bad bij ons geplaatst heeft, top.

Johan

- goed ontvangen in de showroom te Genk
- ook goede ervaring met telefonische contacten
- de installateur was zeer correct , vriendelijk

-tevreden met onze aankoop :-)

Koen en Carolien

Zeer vlotte communicatie en installatie.
Paar helpende handen voor de jacuzzi naar juiste plaats te brengen en verder werd de hele installatie door vakmensen van Bubbelkoning gedaan

Brouwer

Zeer deskundig advies. In de winkel en bij de instalatie. Aan de telefoon snel antwoord op al je vragen

Verjans

Een goed onthaal bij de eerste ontmoeting. Knappe uiteenzetting over het gamma jacuzzi's.
Er werd geluisterd naar onze wensen en er werden oplossingen aangeboden.