Vlemmix

Wij hebben zaken gedaan met Legend Welness in Berlicum. Een zusteronderneming. Heel tevreden over de service, bereikbaarheid, het meedenken en klantvriendelijkheid. Mike is een fijne verkoper die... Wij hebben zaken gedaan met Legend Welness in Berlicum. Een zusteronderneming. Heel tevreden over de service, bereikbaarheid, het meedenken en klantvriendelijkheid. Mike is een fijne verkoper die zijn uiterste best doet zich in de klant te verplaatsen. Wij zijn enorm tevreden....ook over de jacuzzi. Wij zijn ook bij de Bubbelkoning geweest echter wij zijn over Legend welness in Berlicum meer te spreken. Ondanks dat wij in Eindhoven wonen.

Fam Vlemmix

Annet

We hebben een heerlijke Fox Vortex gekocht! Fijne verkoper die alles goed vertelde.
Prima levering en goede monteur die van alles op de hoogte was! TOP!

Anitavan Kessel

Jacuzzi en Sauna gekocht, levering netjes.

F vd Hoeven

Perfecte inventarisatie door de verkoper gemaakt wat we zochten
Perfecte inventarisatie door de verkoper gemaakt wat we zochten
Uiteindelijk de Fox Mystik geworden. Plaatsing verliep vlekkeloos. Met de aanwezigheid onder leiding van Monteur Fabio stond de Jacuzzi heel snel op zijn plaats.De service van de monteur was geweldig. Electra supermooi weggewerkt. De verdere installatie verliep soepel. De uitleg was duidelijk. Tot zover bedankt.

Bubbel koning

Slechte service, Jacuzzi werkt niet naar behoren op de electro zoals ons was gegarandeerd

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Suzie,
Ik begreep van mijn collega Sil dat er een mis communicatie is geweest tijdens de verkoop.
Beste Suzie,
Tijdens de verkoop nemen wij altijd goed door hoe de stroomvoorziening bij de klant is.
U gaf aan dat u 3 groepen beschikbaar had, uiteindelijk bleek dat u dit niet beschikbaar had. Wij geven ook tijdens de verkoop een heel duidelijk formulier mee hoe de stroom exact moet zijn.
Vind het jammer dat u ons hiervoor beoordeeld met 1 ster, echter wens ik toch veel plezier met uw mooie spa.
met vriendelijke groet,
Michiel Broker

Playa del Tuur

Van begin tot eind #TOP !! we hebben onze aankoop blindelings gedaan, na dat ik een heel fijn en lang telefonisch gesprek heb gehad met Eric Swinckels. deze man wist waar hij over deed praten, kende... Van begin tot eind #TOP !! we hebben onze aankoop blindelings gedaan, na dat ik een heel fijn en lang telefonisch gesprek heb gehad met Eric Swinckels. deze man wist waar hij over deed praten, kende de producten en dacht direct met ons mee wat de juiste bad voor ons zal zijn. zelfs vooraf een meet afspraak met een monteur in te plannen, was geen enkel probleem bij de Bubbelkoning. de monteur : Rigan, kwam vooraf de situatie bekijken op locatie waar de jaccuzi moest komen. samen hebben we alles met elkaar besproken en doorgenomen en hebben we nog advies gekregen hoe we t beste konden doen voor t aanleggen van de stroom voorziening. gisteren was t dan eindelijk Woe. 24 Juni. we telde de dagen steeds af, tot deze dag eindelijk deed aanbreken. Rigan was zoals altijd weer netjes op de afgesproken tijdstip bij ons voor de deur. met hulp van 2 extra vrienden, hadden we t bad snel op zijn plaats staan. Rigan ging rustig op zijn gemak, direct aan de slag. wat een vakman en vooral fijne vent is dat! binnen zeer korte tijd, had hij alles gemonteerd en aangesloten. daarna nam hij uitgebreid de tijd, om ons alles uit te leggen en te demonstreren. hij nam tevens ook alle " vuil " karton, ect. netjes mee. beste mensen, wij zijn en blijven gevoels mensen. maar zonder überhaupt vooraf iets over de Bubbelkoning te hebben gehoord, of over gelezen gehad te hebben? was direct al t gevoel goed, en waren we snel tot akkoord! en hebben we geen ene seconde hiervan spijt gehad. ook wetend , mocht er ooit iets zijn? dat we altijd beroep op de service van de Bubbelkoning kunnen doen.

Eric

Zeer goede ervaring. Spa werd vakkundig geplaatst. Duidelijke instructie door installateur. We hebben gebruik gemaakt van een mooie aanbieding met onderhoudspakket. Spa is nu 2 weken in ons bezit... Zeer goede ervaring. Spa werd vakkundig geplaatst. Duidelijke instructie door installateur. We hebben gebruik gemaakt van een mooie aanbieding met onderhoudspakket. Spa is nu 2 weken in ons bezit en we vinden het geweldig. Vakantie in eigen tuin.