Hennie

In mei een jacuzzi besteld met 10 weken levertijd. Nu eind augustus nog steeds geen jacuzzi. Als we telefonisch contact proberen te zoeken worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Slechte... In mei een jacuzzi besteld met 10 weken levertijd. Nu eind augustus nog steeds geen jacuzzi. Als we telefonisch contact proberen te zoeken worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Slechte planning en niet netjes

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste heer Stultjens,
Beste heer Stultjens,
U heeft eind mei de aanbetaling gedaan. Wij gaan morgen op 26 augustus uw spa plaatsen. Ik begrijp dat het vervelend is dat u een 2 weken extra heeft moeten wachten.
Echter vanwege de corona problemen die er spelen zijn wij in sommige dingen afhankelijk van derden. onze excuses voor de vetraging en het niet duidelijk communiceren hierin. Ondanks deze valse start wil ik u toch veel plezier wensen met uw nieuwe FOX spa.
groeten Michiel

Martin Couwenberg

2 jaar geleden jacuzzi gekocht. vandaag storing aan heater en werd vrij direct remote opgelost. pro actief nagedacht en komt afspraak na. niet direct dreigen met nieuwe onderdelen maar zoals het... 2 jaar geleden jacuzzi gekocht. vandaag storing aan heater en werd vrij direct remote opgelost. pro actief nagedacht en komt afspraak na. niet direct dreigen met nieuwe onderdelen maar zoals het hoort goede service verlenen. top !

Ten Hove Onroerend Goed b.v.

De monteur Regan verdient een dikke 10.

Carmans Philippe

In de toonzaal vriendelijk geholpen door een dame bij plaatsing ook behulpzame man .3 weken moeten langer moeten wachten maar heb er begrip voor.

Tsjoen

Zowel op het verkooppunt als bij de levering waren de diensten vriendelijk en korekt.

Alex

Goed advies gekregen van de verkoper. De levering duurde iets langer dan verwacht door de ''corona''. maar hier had ik wel begrip voor. De service was top!

Frans Valgaeren

Zeer goede info bij aankoop door Eric,en zeer behulpzaam

G.den Brok

Goed bedrijf met fijne, bekwame monteur Sander

Annemieke

Van uitstel komt afstel, kunnen niet volgens afspraak leveren!

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Miekel,
Beste Miekel,
vanwege de extreme drukte en de covid 19 problemen hebben wij bij sommige bestellingen inderdaad een leveringsprobleem. Niet alleen u baalt hiervan maar wij natuurlijk ook. Kunt u mij een mail sturen met uw gegevens dan kan ik kijken hoe het er voor staat. Alvast bedankt.
Michiel Broker
0612593287