Marc Andries

Goede uitleg in de winkel in Genk, vroeger geleverd dan voorzien. Technieker super correct, belde me op voorhand om aan te geven wanneer hij bij mij zou zijn, goed advies en uitleg gekregen die dag... Goede uitleg in de winkel in Genk, vroeger geleverd dan voorzien. Technieker super correct, belde me op voorhand om aan te geven wanneer hij bij mij zou zijn, goed advies en uitleg gekregen die dag en ook netjes geplaatst en aangesloten.

Oostvogels

Fantastisch vanaf binnenkomst winkel tot plaatsing

Bartelink

Levering en montage was perfect. Alles volgens plan en na de installatie nog een duidelijke uitleg over de werking van de jacuzzi. Tevens alle verpakkingsmaterialen netjes opgeruimd en alles netjes... Levering en montage was perfect. Alles volgens plan en na de installatie nog een duidelijke uitleg over de werking van de jacuzzi. Tevens alle verpakkingsmaterialen netjes opgeruimd en alles netjes achter gelaten

Familie Devaere

De levertijd was normaal voorzien voor begin september. Eindelijk kunnen we nu genieten van ons buitenbad. (2 maanden later)De monteur heeft ons het wachten snel doen vergeten. Zo’n snelle... De levertijd was normaal voorzien voor begin september. Eindelijk kunnen we nu genieten van ons buitenbad. (2 maanden later)De monteur heeft ons het wachten snel doen vergeten. Zo’n snelle plaatsing en tips en tricks die we van hem kregen. Zijn moto… eerst werken en dan genieten!

RS Renovatie& schilderbedrijf R Storm.

Mooi bedrijf met goede mensen