theo janssen

Een hele goede ervaring, super tevredenm over de medewerker die het bad bij ons geplaatst heeft, top.

Johan

- goed ontvangen in de showroom te Genk
- ook goede ervaring met telefonische contacten
- de installateur was zeer correct , vriendelijk

-tevreden met onze aankoop :-)

Koen en Carolien

Zeer vlotte communicatie en installatie.
Paar helpende handen voor de jacuzzi naar juiste plaats te brengen en verder werd de hele installatie door vakmensen van Bubbelkoning gedaan

Brouwer

Zeer deskundig advies. In de winkel en bij de instalatie. Aan de telefoon snel antwoord op al je vragen

Verjans

Een goed onthaal bij de eerste ontmoeting. Knappe uiteenzetting over het gamma jacuzzi's.
Er werd geluisterd naar onze wensen en er werden oplossingen aangeboden.

Brouwer

Zeer deskundig advies geven. Levering verliep vlot. Aan de telefoon snel geholpen met je vraag.

Pascal Debie

Ik heb zowel het verkooptraject als de levering van mijn jaccuzzi als prettig en professioneel ervaren. Eerlijke verkoper en geen druk om tot de deal over te gaan. De levering door de 2 mannen was...

Roel Selten

Heerlijke spa bij bubbelkoning gekocht, wij zijn goed door hen geadviseerd vooral over welk formaat en indeling. Leuke is ook dat we de spa volledig zelf konden kiezen naar onze wensen. De levering...

Andre van Zegveld

Dit is de derde jacuzzi die we kopen bij de bubbelkoning. Service is enorm goed. Bij een vorig defect kwamen ze meteen om een pomp om te wisselen. Vakmensen !!