Gerdie van den eijnde-gruijters

De mensen zijn erg vriendelijk allemaal en geven je goede uitleg over de aankoop. Ook bij de jacuzzi uitzoeken. Wij wilden eerst de grootste, maar omdat we erin zijn gaan liggen, kwamen we bij de... De mensen zijn erg vriendelijk allemaal en geven je goede uitleg over de aankoop. Ook bij de jacuzzi uitzoeken. Wij wilden eerst de grootste, maar omdat we erin zijn gaan liggen, kwamen we bij de middelste uit. Omdat wij te klein zijn en ze goed hebben uitgelegd waarom deze dus het beste was. En dat hebben we ook gemerkt met het erin liggen. Ze zijn snel in reageren en in service verrichten. Het is een bedrijf die hard heeft voor de kopers ipv andersom, wat bij de meeste winkels wel zo is.

Familie Sterckx -Cuypers

Fijne uitleg, alles naar wens, vriendelijke monteur

Melanie

Lange levertijd, maar dat wisten we bij de aankoop. De toen beloofde levertijd werd waar gemaakt. Ook erg tevreden over het plaatsen en installeren.

Schellinck Kelly

Correct en efficiënt werk afgeleverd .

Mandy Jungschlager

Communicatie omtrent levering was minimaal. Dat is het enige punt dat verbetering verdient. Het is niet erg als levering langer duurt, maar klanten komen daar graag achter omdat de verkopende partij... Communicatie omtrent levering was minimaal. Dat is het enige punt dat verbetering verdient. Het is niet erg als levering langer duurt, maar klanten komen daar graag achter omdat de verkopende partij dit uit zichzelf laat weten in plaats van de klant die contact zoekt en dan te horen krijgt dat het langer duurt. De jacuzzi en sauna zijn fantastisch! Ze zijn mooi, de levering was goed en ook professioneel uitgevoerd. Het is heerlijk om gebruik te maken van beiden.

Koen D

Heel tevreden van ons bubbelbad dat werd geleverd na een - gezien de omstandigheden - niet al te lang uitlopen van de leveringstermijn. Werd vlot en deskundig geplaatst door de medewerker van BK,... Heel tevreden van ons bubbelbad dat werd geleverd na een - gezien de omstandigheden - niet al te lang uitlopen van de leveringstermijn. Werd vlot en deskundig geplaatst door de medewerker van BK, maar daarbij deskundige uitleg en wat tips en tricks.