Heesakkers

Goede en duidelijke uitleg over de spa's. Na aankoop duidelijke info gekregen over de bezorging en goede installatie en uitleg over het gebruik. We maken er veel gebruik van de spa. Zeker een... Goede en duidelijke uitleg over de spa's. Na aankoop duidelijke info gekregen over de bezorging en goede installatie en uitleg over het gebruik. We maken er veel gebruik van de spa. Zeker een aanwinst voor ons.

de Groot

De uitleg en informatie, en niet te vergeten het "Proefzitten" in de jacuzzi, was voor ons aanleiding om direct al tot aankoop over te gaan. hou er wel rekening mee dat je bij afleveren voldoende... De uitleg en informatie, en niet te vergeten het "Proefzitten" in de jacuzzi, was voor ons aanleiding om direct al tot aankoop over te gaan. hou er wel rekening mee dat je bij afleveren voldoende mensen ( 3) beschikbaar moet hebben, maar doordat de monteur over de juiste middelen beschikt is transport op locatie en plaatsen echt een fluitje van een cent. dus bedrijf is echt aan te bevelen.

Heesakkers

Goede verkoper en duidelijke informatie gekregen over de mogelijkheden

Peter

Onze jacuzzi gekocht bij de Bubbelkoning. We hadden een paneel die ligt beschadigd was en dat is in een korte tijd netjes vervangen. We zijn erg tevreden over de service!

Costermans linda

Klant vriendelijke bediening.Ook aan de telefoon

Kenny

Ik ben naar de showroom geweest in Waalre voor een nieuwe pomp en heater, mensen zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. ook contact via mail verliep snel en correct. Mijn volgende Jacuzzi koop... Ik ben naar de showroom geweest in Waalre voor een nieuwe pomp en heater, mensen zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. ook contact via mail verliep snel en correct. Mijn volgende Jacuzzi koop ik zeker bij jullie.

mvg.
Kenny

Goessens

Mooie zaak, waar je heel veel jacuzzi kunt zien en uitproberen. Goede voorlichting, en kennis van zaken

Kesteloot Kurt

Heel positieve uitleg en afspraken op voorhand. Labio heeft dit heel goed gedaan !

Henriette van der Eerden

Zeer ervaren en deskundige medewerkers!