Peter

Onze jacuzzi gekocht bij de Bubbelkoning. We hadden een paneel die ligt beschadigd was en dat is in een korte tijd netjes vervangen. We zijn erg tevreden over de service!

Costermans linda

Klant vriendelijke bediening.Ook aan de telefoon

Kenny

Ik ben naar de showroom geweest in Waalre voor een nieuwe pomp en heater, mensen zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. ook contact via mail verliep snel en correct. Mijn volgende Jacuzzi koop... Ik ben naar de showroom geweest in Waalre voor een nieuwe pomp en heater, mensen zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. ook contact via mail verliep snel en correct. Mijn volgende Jacuzzi koop ik zeker bij jullie.

mvg.
Kenny

Goessens

Mooie zaak, waar je heel veel jacuzzi kunt zien en uitproberen. Goede voorlichting, en kennis van zaken

Kesteloot Kurt

Heel positieve uitleg en afspraken op voorhand. Labio heeft dit heel goed gedaan !

Henriette van der Eerden

Zeer ervaren en deskundige medewerkers!

Gerdie van den eijnde-gruijters

De mensen zijn erg vriendelijk allemaal en geven je goede uitleg over de aankoop. Ook bij de jacuzzi uitzoeken. Wij wilden eerst de grootste, maar omdat we erin zijn gaan liggen, kwamen we bij de... De mensen zijn erg vriendelijk allemaal en geven je goede uitleg over de aankoop. Ook bij de jacuzzi uitzoeken. Wij wilden eerst de grootste, maar omdat we erin zijn gaan liggen, kwamen we bij de middelste uit. Omdat wij te klein zijn en ze goed hebben uitgelegd waarom deze dus het beste was. En dat hebben we ook gemerkt met het erin liggen. Ze zijn snel in reageren en in service verrichten. Het is een bedrijf die hard heeft voor de kopers ipv andersom, wat bij de meeste winkels wel zo is.

Familie Sterckx -Cuypers

Fijne uitleg, alles naar wens, vriendelijke monteur