Bartelink

Levering en montage was perfect. Alles volgens plan en na de installatie nog een duidelijke uitleg over de werking van de jacuzzi. Tevens alle verpakkingsmaterialen netjes opgeruimd en alles netjes... Levering en montage was perfect. Alles volgens plan en na de installatie nog een duidelijke uitleg over de werking van de jacuzzi. Tevens alle verpakkingsmaterialen netjes opgeruimd en alles netjes achter gelaten

Familie Devaere

De levertijd was normaal voorzien voor begin september. Eindelijk kunnen we nu genieten van ons buitenbad. (2 maanden later)De monteur heeft ons het wachten snel doen vergeten. Zo’n snelle... De levertijd was normaal voorzien voor begin september. Eindelijk kunnen we nu genieten van ons buitenbad. (2 maanden later)De monteur heeft ons het wachten snel doen vergeten. Zo’n snelle plaatsing en tips en tricks die we van hem kregen. Zijn moto… eerst werken en dan genieten!

RS Renovatie& schilderbedrijf R Storm.

Mooi bedrijf met goede mensen

C Veldt

Goede communicatie en goede service.
Met heel veel geduld en kennis beantwoorden Bas Brokken onze vragen ,dat is nog eens service!!!
Het plaatsen van de Spa werd zorgvuldig uitgevoerd...
Goede communicatie en goede service.
Het plaatsen van de Spa werd zorgvuldig uitgevoerd door Gertjan.