Vandermeeren vanvinckenray

Zeer vriendelijk, zeker de verkoopster pélin cibli. Staat steeds voor je klaar met goede raad en heel behulpzaam. Ook de service na verkoop is super. Veel plezier aan onze aankoop

Smolders

We werden goed begeleid bij het kiezen van de spa die bij ons past en kregen een duidelijke uitleg.

FlorisJan Wijnveldt

In de winkel in Alphen was het te druk, liep slechts 1 medewerker, was uiterst vriendelijk maar gehaast. Gelukkig hadden wij zelf al voorwerk gedaan en toen via de mail tot bestelling genomen. In de winkel in Alphen was het te druk, liep slechts 1 medewerker, was uiterst vriendelijk maar gehaast. Gelukkig hadden wij zelf al voorwerk gedaan en toen via de mail tot bestelling genomen.
De plaatsing zelf verliep soepel, maar monteur was wel bijzonder. Wij zijn zeer tevreden hoe de directeur dit met ons heeft besproken. Uiteindelijk zeer tevreden en voor ons een betrouwbaar bedrijf. Dus aanrader.

Geerts Luc

Zeer goed, alles volgens afspraak
Plaatsing was iets later maar dit kwam door klant voor mij

Michael

Na oriëntatie bij andere bedrijven mede op basis van goede reviews naar de showroom in de buurt van Veghel gereden. Wat ons vooral aansprak, waren de goede ervaringen met de aftersales. In de... Na oriëntatie bij andere bedrijven mede op basis van goede reviews naar de showroom in de buurt van Veghel gereden. Wat ons vooral aansprak, waren de goede ervaringen met de aftersales. In de showroom heldere uitleg gekregen. Levering en installatie is prima verlopen, goede uitleg gehad over gebruik en onderhoud en genieten nu als een koning in onze jacuzzi.