Esther Groeneveld

Super positieve , behulpzame en kundige bezorger .
Zeker aan te bevelen

Bart De Leeuw

We zijn nu een maand in het bezit van een zwemspa Sydney. De verkoper (Erik) was zeer straight forward, eerlijk en luisterde goed naar onze wensen. Hij had een duidelijke mening op basis van zijn... We zijn nu een maand in het bezit van een zwemspa Sydney. De verkoper (Erik) was zeer straight forward, eerlijk en luisterde goed naar onze wensen. Hij had een duidelijke mening op basis van zijn jarenlange ervaring. Wij zijn heel tevreden over het verkoopproces, de levering en de nazorg. Typisch heb je nog enkele opvolg vragen en deze werden heel vriendelijk en snel beantwoord. De zwemspa voldoet perfect aan de verwachtingen. super kwaliteit!

Jan Bouckaert

Heel sympathieke verkoper en duidelijke uitleg bij aankoop. Service en plaatsing was.dik in orde en uitleg was ook prima. Enig minpuntje is dat jacuzzi na 3 dagen is uitgevallen. Ik hoop dan ook... Heel sympathieke verkoper en duidelijke uitleg bij aankoop. Service en plaatsing was.dik in orde en uitleg was ook prima. Enig minpuntje is dat jacuzzi na 3 dagen is uitgevallen. Ik hoop dan ook dat de service even goed en snel is al voorheen.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Hallo Jan,
Wat vervelend. De planning zal vandaag contact opnemen zodat het deze week nog word opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

W.A.H Graven

Goede en duidelijke uitleg. Gemaakte afspraken met de verkoper zijn correct nagekomen.
De montage door een zeer vriendelijke monteur die na de montage ruim de tijd nam voor duidelijke uitleg van de apparatuur.

eddy pelkmans

Klantvriendelijke personeel waar we goede en duidelijke uitleg bij kregen.
De instalatie verliep ook perfect .
Vriendelijke en correcte man. en nu maar genieten.....

Marian Janssen

Klantvriendelijk. Leuke monteur die ook echt de tijd neemt om de jacuzzi goed te installeren.

Jasper

Zeer goede service en installatie. Alles perfect geregeld!

Diana Kon

Duidelijk uitleg in de showroom. Professionele ervaren monteur die op een vriendelijke manier alles heeft uitgelegd.

Bensch

Ik ben heel tevreden goede uitleg en zeer vriendelijk persoon

Mieke Van Acker

Zeer goede service. Zeer vriendelijk en uw vragen worden altijd vlot ter harte genomen. Een vlotte communicatie en afstemming.