Mark

Prima service vanuit winkel Waalre. Goede monteur die de tijd nam bij de plaatsing!

Erik

Zeer vriendelijke verkoopster in Genk. Alles mooi volgens afspraak geleverd en een goede uitleg door monteur bij de plaatsing.
Kortom alles TOP

Zeer vriendelijke verkoopster,alsook de monteur was een topper👍
Communicatie onderling was ook dik in orde.

Patrick

Zeer tevreden! Het ontvangst en de vriendelijkheid van de verkoper te Massenhoven was TOP.

Demeester

Zaterdag gebeld voor jacuzzi. Dinsdag geleverd! Netjes gebeld om te mogen leveren. Dag van levering uurtje van tevoren weer gebeld. Top monteur die zijn tijd ervoor nam!

Veenboer

Zeer goede ervaring. De monteur die het bad kwam plaatsen was top ! Zeer deskundig en behulpzaam. En ook vriendelijk net als de verkoper. Wij zijn zeer tevreden.

Kelly

Enkel bij verkoop vriendelijk, alle service daarna is dramatisch! weinig info, oplossing voor problemen komt er niet, er wordt enkel gevraagd mailtjes te sturen waar je dan vervolgens een algemene... Enkel bij verkoop vriendelijk, alle service daarna is dramatisch! weinig info, oplossing voor problemen komt er niet, er wordt enkel gevraagd mailtjes te sturen waar je dan vervolgens een algemene mail op terugkrijgt maar alles behalve een uitleg om uw probleem op te lossen. Er is 1x bij ons een technieker geweest die u dan enkel producten zonder factuur verkoopt en daar stopt het dan ook. Ik kan mensen echt niet aanraden hier iets te kopen omdat zij enkel verkopen en geen service bieden!

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Kelly,
Dat u onze service dramatisch vindt en wij niet klantvriendelijke zijn, kan ik mij totaal niet in vinden.
Omdat u de uitleg van de zwemspa niet goed had begrepen en het water...
Beste Kelly,
Omdat u de uitleg van de zwemspa niet goed had begrepen en het water extra wilde laten controleren, hebben wij een monteur speciaal op zijn vrije zondag naar u gestuurd.
Onze monteur heeft u producten geleverd echter was de factuur wel verwerkt maar is deze niet naar jullie mail adres gestuurd. Ik zal deze alsnog nasturen.
Vervolgens heeft u 6 maanden later contact opgenomen met het algemeen nummer, mijn collega heeft toen foto's opgevraagd om de situatie beter in te kunnen schatten.
Omdat u deze foto' s met een ander email adres hebt gestuurd is deze mail in onze ongewenste mail terecht gekomen.
Mijn collega heeft na het zien van deze foto's u gratis onderhoudsproducten en onderhoudsaccessoires toegestuurd, zodat u de problemen met uw water gemakkelijk kunt oplossen.
Schijnbaar hebben wij u ook een algemene mail gestuurd maar ik kan zo niet achterhalen welke mail u hiermee bedoeld. Wilt u zo vriendelijk zijn om deze mail naar mij toe te sturen dan kan ik zien wat er niet goed gaat of wat er zo standaard aan is.
Wat ik niet begrijp is dat u mijn GSM nummer en het GSM nummer van onze monteur heeft, wij zijn allebei 24 x 7 bereikbaar echter in plaats van contact met ons op te nemen gaat u hier een referentie schrijven.
Toch wil ik u alsnog veel zwem en spa plezier in uw mooie Melbourne swimspa.
Michiel Broker
Zaakvoerder