Vinny Verbakel

Supergoede ervaring zowel bij verkoop als plaatsing!

Henk Stapel

Nadat wij een review daden geschreven over het ontbreken van een Nederlandse handleiding kregen wij de volgende dag al een reactie met daarbij een Nederlandse handleiding. Super snel en goed bedankt... Nadat wij een review daden geschreven over het ontbreken van een Nederlandse handleiding kregen wij de volgende dag al een reactie met daarbij een Nederlandse handleiding. Super snel en goed bedankt Bubbelkoning

Henk Stapel

Bij de verkoop kregen we goede, eerlijke en duidelijke informatie. De verwachte levering duurde langer dan was aangeven. Plaatsing ging uitstekend. Uitleg over gebruik was redelijk. Helaas is de... Bij de verkoop kregen we goede, eerlijke en duidelijke informatie. De verwachte levering duurde langer dan was aangeven. Plaatsing ging uitstekend. Uitleg over gebruik was redelijk. Helaas is de handleiding niet in het Nederlands. Wat het erg lastig maakt om het programma te begrijpen.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Henk,
Ik heb u een mail gestuurd met de juiste Nederlandse handleidingen.
Graag verneem ik of u zo geholpen bent.
groeten Team Bubbelkoning

melis

Correcte en vriendelijke ontvangst tijdens verkoop en plaatsing

Peter Hendriks

Prima ervaring zijn goed geïnformeerd en kregen al vlug veel vertrouwen in het product de nazorg en garantie

Meijnen

Bij binnenkomst werden we gelijk geholpen en konden we van alles vragen. we zijn ook naar andere spa winkels geweest en wat opviel is dat ze vaak slecht praten over andere spa's maar dat deed deze... Bij binnenkomst werden we gelijk geholpen en konden we van alles vragen. we zijn ook naar andere spa winkels geweest en wat opviel is dat ze vaak slecht praten over andere spa's maar dat deed deze verkoper niet, dus werd de keuze ook gemakkelijker om hier wat te kopen. we zijn de winkel uitgelopen met een andere spa dan wij in gedachten hadden maar tot nu toe zeker geen spijt van gehad.