Sofie van Roey

De afspraak van de levering was op woensdag, maar na 4u hebben ze gebeld dat het donderdag ging zijn. Twee dagen verlof moeten pakken dus.. niet zo fijn..

Reactie Bubbelkoning.nl:

Hallo Sofie,
Ik zie inderdaad dat de afspraak niet door kon gaan en dat wij genoodzaakt waren om de afspraak een dag op te schuiven. Erg vervelend inderdaad en ik begrijp uw 4 sterren beoordeling.
Kunt u mij een mail sturen naar michiel@bubbelkoning.nl dan zorg ik dat wij u een kleine tegemoetkoming toesturen. Onze excuses voor de gang van zaken.
Ik hoop dat u inmiddels al wel fijn kunt genieten van uw mooie Arizona spa.
Groeten Michiel Broker

Manfred

Goede service en hele fijne monteur die de spa heeft geplaatst, nam de tijd zodat deze goed en netjes staat. Uitleg duidelijk.

Johan Welkenhuysen

Super installatie door een hele aardige monteur.
Dezelfde avond deed het display het echter niet meer.

Inmiddels is er een nieuw display geplaatst en alles doet het weer.

H. Arts

De Jacuzzi gekocht in Waalre en daar naar tevredenheid geholpen, verkoper heeft goed uitgelegd waar we op moesten letten bij de aankoop en probeerde ons niet de duurste te verkopen, prima...

Alain Schelkens

Gisteren is de fox spa geleverd, snelle service, super aangenaam contact en top monteur.

Achtergael - Simons

We zijn op verschillende plaatsen gaan kijken voor een jacuzzi, en zijn uiteindelijk via mijn baas bij Bubbelkoning Genk terecht gekomen. Hebben daar goede informatie gekregen. Ook hebben we via...

Auxane Van Impe

Fantastisch van bestelling tot installatie 😉

fam Vinck - Provoost

Super! top service van het moment dat we langs gingen in de toonzaal in Waregem tot het moment dat hij werd geplaatst.