Steve Topff

Aankoop verliep niet zo vlot. Wilde afspraak maken om nieuwe spa te bestellen in de winkel maar dit lukte gewoon niet. Ik gaf aan onmiddellijk te willen bestellen maar alsnog kon men mij niet... Aankoop verliep niet zo vlot. Wilde afspraak maken om nieuwe spa te bestellen in de winkel maar dit lukte gewoon niet. Ik gaf aan onmiddellijk te willen bestellen maar alsnog kon men mij niet ontvangen, dan maar online gekocht, wat me niet echt een goed gevoel gaf bij toch een aankoop van wel wat euro’s. Levering werd beloofd en genoteerd op bestelbon ten laatste einde juli. Spa were 19/08 geleverd. Monteur was zeer vriendelijk en correct, wel spijtig dat men voor het boren van accessoires in de spa niet eerst alles correct afmeet waardoor enkele dingen niet echt recht hangen. Voor de rest ben ik over de ganse lijn wel behoorlijk tevreden.

Bianca

Goeie service, goeie prijs en levering en aanleg was prima!
Alle tijd voor uitleg en aandacht voor de details.

Sven Vandeputte

Kwaliteitsvolle spa ontvangen.
Geleverd door vriendelijke persoon met veel vakkennis.

JOHANNS Kurt

Ja, we waren zeer tevreden met uw service.

Familie van den Broeck

In de showroom van Alphen ad Rijn werden we keurig geholpen om de juiste keus te maken.
En bij de installatie dezelfde ervaring, kundig geplaatst en de tijd gekregen voor een duidelijke uitleg.

Claudia Scherpenisse

Hele goede ervaring!
Zeer mooie zwemjacuzzie gekregen!
Zeer tevreden!